Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Konspiráční teorie o chlazení E39
-
Kelim
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte 21.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 595
- Kontaktovat uživatele:
Řeším následující u 535, 2002. Po celou dobu co auto mám se mě čas od času ztrácí trochu vody(hlási check a opravdu trochu chybí)-v servise mě vyměnili vodní pumpu a teče stejně trochu dál. Po dlouhé cestě do švýcar se mě vytentoval alternátor(v CH oprava 1500sfr
) teď právě sem dodělal repas automatu a servo pokud je auto teplé de strašně ztuha, za studena chodí super. Někdo, tuším Alp tu psal něco a zaneseném chladiči, že tyto zařízení jsou nějak podobně chlazené. Nyní se chcu optat na váš názor jestli tydle věci můžou mít souvislost a případně co stím...

-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
Já zase řeším to servo. To, že jde hůř za tepla je tím, že za studena jsou zvýšeny otáčky, bavíme se o volnoběhu. Jak se auto ohřeje, tak to jde na volnoběh ztuha. Auto jsem přivezl a v nádobce serva nebyla ani kapka, takže asi načatá pumpa, co?
Jinak voda se mi neztrácí, ale už mi stihla bouchnout jedna hadice od chladiče...klasika
Motor M62 4.4l
-
Kelim
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte 21.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 595
- Kontaktovat uživatele:
No u mě to s otáčkama nesouvisí, ikdyž zvýším otáčky jde to i nic lépe.Player1 píše:Já zase řeším to servo. To, že jde hůř za tepla je tím, že za studena jsou zvýšeny otáčky, bavíme se o volnoběhu. Jak se auto ohřeje, tak to jde na volnoběh ztuha. Auto jsem přivezl a v nádobce serva nebyla ani kapka, takže asi načatá pumpa, co?Jinak voda se mi neztrácí, ale už mi stihla bouchnout jedna hadice od chladiče...klasika
Motor M62 4.4l
-
Zaza
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: ned 12.08.2007 00:00
- Bydliště: Svitávka
- Kontaktovat uživatele:
Mám nový chladič,čerpadlo,hadice.přesto musím čas od času dolít tak 0,3dcl vody.Myslím si,že opravdu dojde k částečnému odpaření .Teploty mám v pořádku,Asi se tak chová přetlak v chlazení.Mám i vyčistěné chladiče klimy a převodovky.Když tyto byly zasrané tak jsem dolíval častěji.Ted to nechávám čistit každý druhý rok a jednou za čas něco doliju i bez ohlášení.V Renokaru říkali,že pokud to je jen tak málo,že o nic nejde.
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jak je na tom ten ATF servo olej? Jen mě napadlo jestli při ohřátí nemění nějak drasticky svou viskozitu. Výměna není nijak drahá, možná bych to zkusil.Kelim píše:hm to zni pozitivnědík - tak to nechám vyčistit a teď jen to servo nevíte proč by za studena chodilo perfektně a za tepla jak kdyby nejelo vůbec...??
-
Lucas87
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1870
- Kontaktovat uživatele:
delo se mi to same a mel jsem mikroprasklinu na tom umelohmotnym kolenu co vede od termostatu pod vicko chladice...zatim voda nemizi ale je na tom najeto jen kolem 2000km nicmene sem predtim kolem tohoto lehce dolejval...alp píše:hmm, nejspis muzou ... mezi nama resim to same ... a jeste jsem se k definitivnimu vysledku nedobral ... vymenena pumpa, chladic, hadice a porad to same .... jo a voda se mi mirne take ztraci
-
Kelim
- Registrovaný
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte 21.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 595
- Kontaktovat uživatele:
tak mám nový pozantek nejspíš mám v pytli termostat, hadice dole jso studené a před výměníkem ku převodovce výměník teplej jak šlak a hadice před ním studená, to stejný teplej termostat a hadice za ním studená. Navíc těsně pří chládnutí zdeformovaná hadice u chladiče-podtlak. To asi bude termostat že? nechápu ovšem, že motor s tím nemá problém teplotu drží ok..??Jinak budík teploty ukazoval střed...
-
Lucas87
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1870
- Kontaktovat uživatele:
me to zacina taky delat, pry remen, budu pristi tyden menit tak reknudafson píše:ahoj kdyz tady zminujete to servo tak uz rok mam problem s hroznim kravalem kterej mi dela servo olej novy pumpa nova krome te remenice servo jde porad stejne lehce ale jen ten hroznej zvuk pri zataceni vypada to na nejake lozisko nebo tak neco je tam nejake??popripade jine napady??
-
my_dudesty
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1403
-
Pyshtoun
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: sob 03.11.2007 01:00
- Bydliště: DaPrag <>Valasska Mezopotamie
- Klubové ID: 1406
mam stejny problem, e39 523 97' , za studena (aktualne cca -10 ) na volnobehu posilovac temer neposiluje. Staci ovsem protocit motor a hned je to lepsi; za tepla zadny problem. Nebude to ATF olejem v servu? Jak se meni jeho cerpatelnost za techto teplot (o stari oleje nemam paru, ma na to vliv?)?my_dudesty píše:Mam sice e38 728 z 96. roku, ale se servem mam jakoby opacny problem - za studena jde prave dost tezko, kdyz se auto zahreje tak uz neni problem a jde lehoucce..mam dojem, ze neslysim zadne podezrele zvuky,tak nevim. nesetkali ste se tu s tim nekdo?
-
my_dudesty
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1403
-
my_dudesty
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1403
