Řeším následující u 535, 2002. Po celou dobu co auto mám se mě čas od času ztrácí trochu vody(hlási check a opravdu trochu chybí)-v servise mě vyměnili vodní pumpu a teče stejně trochu dál. Po dlouhé cestě do švýcar se mě vytentoval alternátor(v CH oprava 1500sfr ) teď právě sem dodělal repas automatu a servo pokud je auto teplé de strašně ztuha, za studena chodí super. Někdo, tuším Alp tu psal něco a zaneseném chladiči, že tyto zařízení jsou nějak podobně chlazené. Nyní se chcu optat na váš názor jestli tydle věci můžou mít souvislost a případně co stím...
Já zase řeším to servo. To, že jde hůř za tepla je tím, že za studena jsou zvýšeny otáčky, bavíme se o volnoběhu. Jak se auto ohřeje, tak to jde na volnoběh ztuha. Auto jsem přivezl a v nádobce serva nebyla ani kapka, takže asi načatá pumpa, co? Jinak voda se mi neztrácí, ale už mi stihla bouchnout jedna hadice od chladiče...klasika Motor M62 4.4l
Player1 píše:Já zase řeším to servo. To, že jde hůř za tepla je tím, že za studena jsou zvýšeny otáčky, bavíme se o volnoběhu. Jak se auto ohřeje, tak to jde na volnoběh ztuha. Auto jsem přivezl a v nádobce serva nebyla ani kapka, takže asi načatá pumpa, co? Jinak voda se mi neztrácí, ale už mi stihla bouchnout jedna hadice od chladiče...klasika Motor M62 4.4l
No u mě to s otáčkama nesouvisí, ikdyž zvýším otáčky jde to i nic lépe.
Hanz píše:neni mozne, ze se to regulerne prehriva a voda se vyparuje? vim ze se delala servisni akce na dodelani sofistikovanejsiho spinani el. ventilatoru...
jako motor se určitě nepřehřívá nebot teplota chladící směsi je 100-105C.
Mám nový chladič,čerpadlo,hadice.přesto musím čas od času dolít tak 0,3dcl vody.Myslím si,že opravdu dojde k částečnému odpaření .Teploty mám v pořádku,Asi se tak chová přetlak v chlazení.Mám i vyčistěné chladiče klimy a převodovky.Když tyto byly zasrané tak jsem dolíval častěji.Ted to nechávám čistit každý druhý rok a jednou za čas něco doliju i bez ohlášení.V Renokaru říkali,že pokud to je jen tak málo,že o nic nejde.
Kelim píše:hm to zni pozitivně dík - tak to nechám vyčistit a teď jen to servo nevíte proč by za studena chodilo perfektně a za tepla jak kdyby nejelo vůbec...??
Jak je na tom ten ATF servo olej? Jen mě napadlo jestli při ohřátí nemění nějak drasticky svou viskozitu. Výměna není nijak drahá, možná bych to zkusil.
alp píše:hmm, nejspis muzou ... mezi nama resim to same ... a jeste jsem se k definitivnimu vysledku nedobral ... vymenena pumpa, chladic, hadice a porad to same .... jo a voda se mi mirne take ztraci
delo se mi to same a mel jsem mikroprasklinu na tom umelohmotnym kolenu co vede od termostatu pod vicko chladice...zatim voda nemizi ale je na tom najeto jen kolem 2000km nicmene sem predtim kolem tohoto lehce dolejval...
tak mám nový pozantek nejspíš mám v pytli termostat, hadice dole jso studené a před výměníkem ku převodovce výměník teplej jak šlak a hadice před ním studená, to stejný teplej termostat a hadice za ním studená. Navíc těsně pří chládnutí zdeformovaná hadice u chladiče-podtlak. To asi bude termostat že? nechápu ovšem, že motor s tím nemá problém teplotu drží ok..??Jinak budík teploty ukazoval střed...
ahoj kdyz tady zminujete to servo tak uz rok mam problem s hroznim kravalem kterej mi dela servo olej novy pumpa nova krome te remenice servo jde porad stejne lehce ale jen ten hroznej zvuk pri zataceni vypada to na nejake lozisko nebo tak neco je tam nejake??popripade jine napady??
dafson píše:ahoj kdyz tady zminujete to servo tak uz rok mam problem s hroznim kravalem kterej mi dela servo olej novy pumpa nova krome te remenice servo jde porad stejne lehce ale jen ten hroznej zvuk pri zataceni vypada to na nejake lozisko nebo tak neco je tam nejake??popripade jine napady??
me to zacina taky delat, pry remen, budu pristi tyden menit tak reknu
tak termostat vyměněn teplota hadic všude konstantní, a převodovka už působí chlazeně takže fajn, uniky zatim nemuzu hodnotit a servo vypadá na špatnou servo pumpu-někde sem tu čet, že někdo dělá repasi. nevíte kdo a kde?dík
Mam sice e38 728 z 96. roku, ale se servem mam jakoby opacny problem - za studena jde prave dost tezko, kdyz se auto zahreje tak uz neni problem a jde lehoucce..mam dojem, ze neslysim zadne podezrele zvuky,tak nevim. nesetkali ste se tu s tim nekdo?
my_dudesty píše:Mam sice e38 728 z 96. roku, ale se servem mam jakoby opacny problem - za studena jde prave dost tezko, kdyz se auto zahreje tak uz neni problem a jde lehoucce..mam dojem, ze neslysim zadne podezrele zvuky,tak nevim. nesetkali ste se tu s tim nekdo?
mam stejny problem, e39 523 97' , za studena (aktualne cca -10 ) na volnobehu posilovac temer neposiluje. Staci ovsem protocit motor a hned je to lepsi; za tepla zadny problem. Nebude to ATF olejem v servu? Jak se meni jeho cerpatelnost za techto teplot (o stari oleje nemam paru, ma na to vliv?)?
Probiral jsem to i s kamosem a dosli sme k tomu, ze to bude tim olejem..trochu mi sakne hadice od serva a stejne sem to chtel po novem roce nechat vymenit a spolu s tim rovnou i ten ATF olej,tak napisu esi se to zlepsilo...
Tak pokud to tady jeste nekomu pomuze, tak jsem dneska nechal pretesnit hadice od serva a vymenit servo olej a i se studenym motorem jde posilovac podstatne snaz. Takze to by mely byt asi prvni kroky pri podobnem problemu..