Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 530D nejede

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
maxpayne111
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 23.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od maxpayne111 »

Ahojky, mám probnlém, že mi přestala jet 530 d. Mám tam odpojený reprák od alarmu a jel jsem asi přes aktivovaný alarm. Zkrátka po 1 km to zdechlo a už jsem to nenatočil. Je možný, že to zablokoval alarm???? Motor točí, ale nechytne. Za rady děkuji.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Nepíšeš, jaký tam máš alarm ale předpokládám, že za jízdy se sám od sebe nezablokuje a když tak to umíš odblokovat.

V celé republice jsou teď několik dní teploty pod bodem mrazu. Vzhledem k tomu, že jsi nastartoval a něco málo ujel, vyjel jsi naftu co zbyla ve filtru a trubkách. Přívod od nádrže je zamrzlý, nebo nekvalitní nafta zparafinizovala, zhoustla a už neprojde přes filtry. Pod kapotou u palivového filtru je průhledná plastová hadička. Je v ní nafta? Nemá takovou bílou barvu ?

Dej auto do teplé garáže a do nádrže nalej Velfobin http://www.vitocom.cz/Velvana/velfobin.htm nebo STP http://www.stp.com/fuel_water.html podle návodu. Pokud možno příště tankovat naftu na pumpě s velkou výtočí, kde je pravděpodobné, že už budou mít zimní naftu a odkalené nádrže.

Další možnosti :
- čidlo na vačce
- čidlo na klice
- vlhkost na konektorech řídící jednotky motoru
maxpayne111
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 23.12.2007 01:00

#3 Příspěvek od maxpayne111 »

Ahojky, díky za názor, víš s tím alarmem, já mám auto asi týden a prodávající mi tvrdil, že je alarm odpojenej, ale je odpojená pouze siréna. A já když jsem odjížděl z parkoviště, tak se samovolně zpouštěli varingy. Tak jsem je vždycky jenom vypnul. Takže z toho soudím, že se zablokoval alarm. Naftu mám v poho, na naftě jsem se spálil na jaře. Odprdlo to čepadlo u Transita, oprava stála 28000. A řekli mi, že je to nekvalitní naftou, Takže na to kde tankuju si už dávám moc velkýho bacha. I na tu hadici jsem koukal a je čirá. Ještě k tomu alarmu, když připojím baterku tak je alarm aktivní je to v pořádku?????? Díky
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Pokud máš origo alarm, tak ten se deaktivuje dálkou, když otevřeš auto. Tudíž je nesmysl, aby se sám aktivoval při jízdě. Tedy.., vyloučíme-li, že se ti tam něco nezeblilo. Pokud máš alarm dodělávaný, což bych viděl vzhledem k popisu problému jako, že ano, tak ho musíš celý odpojit. Siréna rozhodně nestačí. Dnes i ty nejlevnější shit alarmy mají alespoň jeden imobiliser. Mám obavu, že funguje špatně a sám se ti aktivuje a tím i imobiliser. Nejčastěji se dává imobiliser na palivovou pumpu. Tudíž pak by to zdechlo tak, jak popisuješ. :?
maxpayne111
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 23.12.2007 01:00

#5 Příspěvek od maxpayne111 »

Hm, tak alarm je origo. Tam to teda asi bude problém v některým z čerpadel a nebo snímač polohy vačky. Asi bude nejrozumější počkat na diagnostiku po svátcích. Ale to se asi zblázním, že se nesvezu. :(
maxpayne111
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 23.12.2007 01:00

#6 Příspěvek od maxpayne111 »

Joooo, kdepak to má všude pojistky? Já jsem našel jen ty vzadu u baterky, ale zdá se mi jich tam nějak málo.
Igor1977
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: sob 07.07.2007 00:00
Bydliště: Prešov, Slovenská republika

#7 Příspěvek od Igor1977 »

Vpredu v skrinke pred spolujazdcom povolíš také 2 poistky a vysunie sa ti poistková skrinka
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#8 Příspěvek od tds »

nejdřív bych se zaměřil na to proč odpojily tu sirénu,asi to nějaký důvod mělo,pochybuju že někdo jen tak ucvakne origo alarm.tím bych začal potom nejspíš budeš vědět kde je problém.taky je možný že ta kára je čorka a je to zapojený jen tak aby to jelo bez EWS a alarmu.
maxpayne111
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 23.12.2007 01:00

#9 Příspěvek od maxpayne111 »

Ne, ne, čoorka tu není mám to leazing a je to prověřený. Alarm byl odpojen protože to žralo baterky a zkoušeli co to dělá. Je tam ještě odpojený nezávislý topení a nakonec prý byla vada ve startéru. Teď jsem ještě kolem toho běhal a zjístil jsem, že jsou slišet čerpadla a před vstřikovacím jako by se ta nafta vracela. Zkoušel jsem i odpojit hadici u filtru a je tam tlak jako blázen. A když vezmu za tu průhlednou hadici tak i cejtím jak tím proudí nafta.
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 624

#10 Příspěvek od RSak »

no vidím že jsi to měl na servisu u opravdových odborníků - čímž může být závada v čemkoliv :(

začni tím, že všechny odpojené věci, znovu opatrně zapoj
maxpayne111
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 23.12.2007 01:00

#11 Příspěvek od maxpayne111 »

Tak závada je na světě. Diagnostika píše čepadlo paliva a relé palivového čerpadla.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#12 Příspěvek od airbone »

Podavacie cerpadlo, alebo vysokotlake?????
Odpovědět