Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530D nejede
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Nepíšeš, jaký tam máš alarm ale předpokládám, že za jízdy se sám od sebe nezablokuje a když tak to umíš odblokovat.
V celé republice jsou teď několik dní teploty pod bodem mrazu. Vzhledem k tomu, že jsi nastartoval a něco málo ujel, vyjel jsi naftu co zbyla ve filtru a trubkách. Přívod od nádrže je zamrzlý, nebo nekvalitní nafta zparafinizovala, zhoustla a už neprojde přes filtry. Pod kapotou u palivového filtru je průhledná plastová hadička. Je v ní nafta? Nemá takovou bílou barvu ?
Dej auto do teplé garáže a do nádrže nalej Velfobin http://www.vitocom.cz/Velvana/velfobin.htm nebo STP http://www.stp.com/fuel_water.html podle návodu. Pokud možno příště tankovat naftu na pumpě s velkou výtočí, kde je pravděpodobné, že už budou mít zimní naftu a odkalené nádrže.
Další možnosti :
- čidlo na vačce
- čidlo na klice
- vlhkost na konektorech řídící jednotky motoru
V celé republice jsou teď několik dní teploty pod bodem mrazu. Vzhledem k tomu, že jsi nastartoval a něco málo ujel, vyjel jsi naftu co zbyla ve filtru a trubkách. Přívod od nádrže je zamrzlý, nebo nekvalitní nafta zparafinizovala, zhoustla a už neprojde přes filtry. Pod kapotou u palivového filtru je průhledná plastová hadička. Je v ní nafta? Nemá takovou bílou barvu ?
Dej auto do teplé garáže a do nádrže nalej Velfobin http://www.vitocom.cz/Velvana/velfobin.htm nebo STP http://www.stp.com/fuel_water.html podle návodu. Pokud možno příště tankovat naftu na pumpě s velkou výtočí, kde je pravděpodobné, že už budou mít zimní naftu a odkalené nádrže.
Další možnosti :
- čidlo na vačce
- čidlo na klice
- vlhkost na konektorech řídící jednotky motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Ahojky, díky za názor, víš s tím alarmem, já mám auto asi týden a prodávající mi tvrdil, že je alarm odpojenej, ale je odpojená pouze siréna. A já když jsem odjížděl z parkoviště, tak se samovolně zpouštěli varingy. Tak jsem je vždycky jenom vypnul. Takže z toho soudím, že se zablokoval alarm. Naftu mám v poho, na naftě jsem se spálil na jaře. Odprdlo to čepadlo u Transita, oprava stála 28000. A řekli mi, že je to nekvalitní naftou, Takže na to kde tankuju si už dávám moc velkýho bacha. I na tu hadici jsem koukal a je čirá. Ještě k tomu alarmu, když připojím baterku tak je alarm aktivní je to v pořádku?????? Díky
Pokud máš origo alarm, tak ten se deaktivuje dálkou, když otevřeš auto. Tudíž je nesmysl, aby se sám aktivoval při jízdě. Tedy.., vyloučíme-li, že se ti tam něco nezeblilo. Pokud máš alarm dodělávaný, což bych viděl vzhledem k popisu problému jako, že ano, tak ho musíš celý odpojit. Siréna rozhodně nestačí. Dnes i ty nejlevnější shit alarmy mají alespoň jeden imobiliser. Mám obavu, že funguje špatně a sám se ti aktivuje a tím i imobiliser. Nejčastěji se dává imobiliser na palivovou pumpu. Tudíž pak by to zdechlo tak, jak popisuješ. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Ne, ne, čoorka tu není mám to leazing a je to prověřený. Alarm byl odpojen protože to žralo baterky a zkoušeli co to dělá. Je tam ještě odpojený nezávislý topení a nakonec prý byla vada ve startéru. Teď jsem ještě kolem toho běhal a zjístil jsem, že jsou slišet čerpadla a před vstřikovacím jako by se ta nafta vracela. Zkoušel jsem i odpojit hadici u filtru a je tam tlak jako blázen. A když vezmu za tu průhlednou hadici tak i cejtím jak tím proudí nafta.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00