Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 TDS Prosakuje Cerpadlo
fotobobo píše:E34 TDS Prosakuje nafta s cerpadla. Jak se tehle problem da nejlepe vyresit?
Diky
Tak právě kvůli tomu mi už 14 dní stojí moje BMW E34 TD. Jestli Ti to prosakuje mezi hlavou (stehwerkem) a tělem čerpadla, tak tam je jen takové skoro obdélníkové gumové těsnění. Chlapi u nás na dílně čerpadlo vyndali, gumičku vyměnili, dali to zpátky a auto už nenastartovali. Ale já měl ještě problém s tím, že to při minimální žátěži (třeba zapnutí klima) nedrželo volnoběh. Takže čerpadlo znova ven a do autorizovaného servisu BOSCH, kde mi vyměnili stehlwerk a píst a těsnění (cca 19000kč).
Jestli Ti to jen teče, dnes už bych to udělal tak, že bych to vyndal a odvezl rovnou k BOSCHi. (Jestli tam neude jiný problém tak myslím, že by jsi se mohl do 3500kč vejít)
Tak hodně štěstí, ahoj Žbrolík
PS. Kdyžtak napiš jestli se chceš zeptat na mail.
zbrolik píše:fotobobo píše:E34 TDS Prosakuje nafta s cerpadla. Jak se tehle problem da nejlepe vyresit?
Diky
Tak právě kvůli tomu mi už 14 dní stojí moje BMW E34 TD. Jestli Ti to prosakuje mezi hlavou (stehwerkem) a tělem čerpadla, tak tam je jen takové skoro obdélníkové gumové těsnění. Chlapi u nás na dílně čerpadlo vyndali, gumičku vyměnili, dali to zpátky a auto už nenastartovali. Ale já měl ještě problém s tím, že to při minimální žátěži (třeba zapnutí klima) nedrželo volnoběh. Takže čerpadlo znova ven a do autorizovaného servisu BOSCH, kde mi vyměnili stehlwerk a píst a těsnění (cca 19000kč).
Jestli Ti to jen teče, dnes už bych to udělal tak, že bych to vyndal a odvezl rovnou k BOSCHi. (Jestli tam neude jiný problém tak myslím, že by jsi se mohl do 3500kč vejít)
Tak hodně štěstí, ahoj Žbrolík
PS. Kdyžtak napiš jestli se chceš zeptat na mail.
to ze to nenastartovali to je tim, ze ta hlava se musi na cerpadle postelovat a kdyz si s tim pohrajou, tak je to i s vymenou gumicek tak na 2h prace. a cerpadlo nemusi ani ven z auta. gumicky stoji asi 150korun primo od bosche
roan píše:zbrolik píše:fotobobo píše:E34 TDS Prosakuje nafta s cerpadla. Jak se tehle problem da nejlepe vyresit?
Diky
Tak právě kvůli tomu mi už 14 dní stojí moje BMW E34 TD. Jestli Ti to prosakuje mezi hlavou (stehwerkem) a tělem čerpadla, tak tam je jen takové skoro obdélníkové gumové těsnění. Chlapi u nás na dílně čerpadlo vyndali, gumičku vyměnili, dali to zpátky a auto už nenastartovali. Ale já měl ještě problém s tím, že to při minimální žátěži (třeba zapnutí klima) nedrželo volnoběh. Takže čerpadlo znova ven a do autorizovaného servisu BOSCH, kde mi vyměnili stehlwerk a píst a těsnění (cca 19000kč).
Jestli Ti to jen teče, dnes už bych to udělal tak, že bych to vyndal a odvezl rovnou k BOSCHi. (Jestli tam neude jiný problém tak myslím, že by jsi se mohl do 3500kč vejít)
Tak hodně štěstí, ahoj Žbrolík
PS. Kdyžtak napiš jestli se chceš zeptat na mail.
to ze to nenastartovali to je tim, ze ta hlava se musi na cerpadle postelovat a kdyz si s tim pohrajou, tak je to i s vymenou gumicek tak na 2h prace. a cerpadlo nemusi ani ven z auta. gumicky stoji asi 150korun primo od bosche
Tak to pěkný, já se jen uklidňuji, že mi nedržel ten volnoběh a že ten stehlwerk musel pryč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
mě téže prosakovalo čerpadlo pod hlavou (TDS)......
dostal jsem tady na klubu radu, ať si v nějakém obchodě v Praze objednám těsnící sadu za 172 korun a ať si to vyměním sám.....
Mění se tam tři těsnění (v balení jich je asi osm), opatrně musíš povolit onu hlavu, pořádně si poznačit (opravdu pořádně) jeji polohu na čerpadle, pak vyměníš těsnění a opět usadíš zpátky.....
já to nedělal, protože mám klepavé ruce
a vidím, jak bych to "opatrně" a přesně nasadil...ale dělal mi to kamarád, za dvě hodinky uděláno, přetěsněno a jezdilo to super bez průsaku...
jen si nepamatuji, kde se sada objednávala..... ale použij vyhledávat a mám pocit, že to byl můj příspěvek, někdy z května tohoto roku.
dostal jsem tady na klubu radu, ať si v nějakém obchodě v Praze objednám těsnící sadu za 172 korun a ať si to vyměním sám.....
Mění se tam tři těsnění (v balení jich je asi osm), opatrně musíš povolit onu hlavu, pořádně si poznačit (opravdu pořádně) jeji polohu na čerpadle, pak vyměníš těsnění a opět usadíš zpátky.....
já to nedělal, protože mám klepavé ruce

jen si nepamatuji, kde se sada objednávala..... ale použij vyhledávat a mám pocit, že to byl můj příspěvek, někdy z května tohoto roku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
sadu těsnění objednáš u http://www.luja.cz Kupoval jsem ji tam taky.
Panove, mam stejny problem jako je popisovano vyse (rosi cerpadlo, pod autem se dalaji male louzicky nafty, odhadem bych tipnul ze by mohlo vykapat tak 1dcl za mesic, podle toho jak to v garazi vypada)
Nejdriv ze vseho bych rad nechal pretesnit cerpadlo, kdyz by to nepomohlo, tak budu resit dal, ale chci jit cestou od nejmensich nakladu.
od Player1 mam informaci, ze v Prostejove nekdo dela to pretesneni za par stovek, bohuzel Player1 je hlava derava a uz nevi kdo mu to rikal a primej kontakt nema.
vi nekdo kdo je ten pan X z Prostejova, nebo se najde nekdo kdo to jiz delal na svem aute a ma s tim zkusenosti (nerad bych dopadl jako zbrolik, kterymu to "chlapi v dilne" spravili tak ze to musel poslat k Boshum). Nejlepe nekdo z Brna pripadne z Moravy?
Nejdriv ze vseho bych rad nechal pretesnit cerpadlo, kdyz by to nepomohlo, tak budu resit dal, ale chci jit cestou od nejmensich nakladu.
od Player1 mam informaci, ze v Prostejove nekdo dela to pretesneni za par stovek, bohuzel Player1 je hlava derava a uz nevi kdo mu to rikal a primej kontakt nema.
vi nekdo kdo je ten pan X z Prostejova, nebo se najde nekdo kdo to jiz delal na svem aute a ma s tim zkusenosti (nerad bych dopadl jako zbrolik, kterymu to "chlapi v dilne" spravili tak ze to musel poslat k Boshum). Nejlepe nekdo z Brna pripadne z Moravy?
Mám stejný problém, kape mi čerpadlo, koukal sem na příspěvky a zdá se mi, že vám to unikalo pod tou hlavou čerpadla, nebo na víčku hlavy čerpadla. Mě se zdá, že mi to kape z boku od tý příruby jak sou nani připojena vedení ke vstřikům.To znamená na zadní části pumpy.Měl ste někdo stejnej problém? Jak se to dá opravit? Koukal sem na německý stránky, jeden člověk tam má stejnej problém a nikdo mu neporadil...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem objednán na Pindělý nebo Úterý příštího týdne ,,cena za přetěsnění plus vrácení do původního stavu pro chod motoru a starty ... malinko to holt prosakuje a jednou by to teklo víc a víc. 1500kč,člověk co mi čerpadlo čistil a nastavoval už před tím ale nepřetěsnovalo se z finančních důvodů,už nebylo víc. 
