Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Baterka nebo starter???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Butch5 »

Pls radu...rano chci nastartovat a starter toci slabe, jako kdyz je vybita baterka, takove to blee..blee.blee... jednou to udelalo pred mesicem a nadruhy pokus chytlo hned a normalne....no a te po mesici to udelalo rano znova, ale musl jsem to zkouset tak asi 10-15x po sobe a pak zase nastartovalo normalne ( ve chvili, kdy jsem pustil radio,abych zkusil jestli je neco v baterce :D :D ) ...ted zase startuje... bojim se , ze me to nekde necha.opravari v autoelektru mi rekli, ze baterka, ze starter nema smysl repasovat a jiny mechanik mi zase tvrdi, ze starter :D :D tak ja nevim :(
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#2 Příspěvek od milonovo »

Baterka se dá změřit,tím bych začal.
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Butch5 »

tak baterku jsem enchal merit a ukazuje 75% - dobra ....
askul11
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: ned 24.09.2006 00:00

#4 Příspěvek od askul11 »

Butch5 píše:tak baterku jsem enchal merit a ukazuje 75% - dobra ....
Ještě než budeš vyndavat starter tak překontroluj kostru na motoru :wink:
Mirahejny
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Litvínov
Klubové ID: 1266

#5 Příspěvek od Mirahejny »

já měl ten samý problém pří starování se to převalovalo jak při vybité baterce .Byl to startér měl jsem shořelé uhlíky ve startéru a chycenou kotvu oprava nové uhlíky 400kč soustružník mi přejel kotvu 100kč a zas to startuje normálně.
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH
Klubové ID: 1103

#6 Příspěvek od kavanda »

v první řadě se podívej jestli kapacita baterky odpovídá typu motoru
abys tam neměl na 2,5td třeba 75Ah
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Demostenes »

kavanda píše:v první řadě se podívej jestli kapacita baterky odpovídá typu motoru
abys tam neměl na 2,5td třeba 75Ah
75Ah staci na vsechno. 100 se dava az v pripade nezavysleho topeni.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 905
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Anton »

BMWAK na to má ňákou fintu s drátem, že ho dával na ty kontakty toho startéru nebo co a tak odhalil že je špatná baterka a né startér. :idea: :lol:
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH
Klubové ID: 1103

#9 Příspěvek od kavanda »

Demostenes píše:
kavanda píše:v první řadě se podívej jestli kapacita baterky odpovídá typu motoru
abys tam neměl na 2,5td třeba 75Ah
75Ah staci na vsechno. 100 se dava az v pripade nezavysleho topeni.
Nesouhlasím, mám 2,4td i 75Ah a jak začalo přituhovat,tak to bylo znát.
Byla to noční můra i předešlého majitele.Bufík tam není,výhřev sedadel zapínám až po nastartování.
Koupil jsem 100Ah a je to sakra rozdíl!
(ta 75 ukazuje na měřáku vše ok)
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Butch5 »

mam 88Ah
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od gyrous »

Stačí vyzkoušet baterku při točení, nesmí jít pod 11V. Jinak ji můžeš vyhodit, nebo dobít (spíš jen nouzově).
Na startování parametry v Ah nezáleží, nutné jsou startovací proudy. I 42Ah nejlepší na trhu, pokud má 800A a výš nastartuje jako nic.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#12 Příspěvek od Birkoff »

gyrous píše:Stačí vyzkoušet baterku při točení, nesmí jít pod 11V. Jinak ji můžeš vyhodit, nebo dobít (spíš jen nouzově).
Na startování parametry v Ah nezáleží, nutné jsou startovací proudy. I 42Ah nejlepší na trhu, pokud má 800A a výš nastartuje jako nic.
Jasně, jen je otázka kolikrát za sebou. :lol:
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Butch5 »

dneska jdu dat uhlikovou desku novou.... :P
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#14 Příspěvek od mamouschek »

A o jaký model a motor jde? Lepící se kotvy startérů nejsou ničím vyjímečným. U typů 2,0d a 3,0d se mění i po 10 000km. Nic vyjímečného. :cry: Zkus přidat startovací kabely přímo v motoru na svorky a vem za něj. Pokud se to bude chovat stejně, pak je pravděpodobně startér částečně v KO.
Odpovědět