Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Odpojení EGR 525d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#1 Příspěvek od milonovo »

Zdar,pořád mi ta mrcha blbne,už jsem si několikrát myslel že je to vyřešený,ale ještě mě napadlo tohle a možná to bude ono.Umí někdo namluvit ŘJ že tam je aniž by tam byl?(byl odpojenej)Nebo jak se to dělá?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

Dělá se to tak, že se zaslepí podložkou z plechu a zůstane normál zapojenej, ale nedělal bych to...
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#3 Příspěvek od milonovo »

Nevidím jedinej + na tom,krmit motor sračkama,nehledě na karbon kterej se usazuje v sání atd.Kdyby to aspoň chodilo jak má,nešťoural bych do toho,ale nechodí...Podle mě když se to jen takhle zaslepí,je to jako když to bude odpojený???ŘJ totiš počítá se vzduchem kterej se tam reálně nedostane,nebo se pletu?
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od svejda_BMW »

čau, stačí když zaslepíš tu podtlakovou hadičku.. egr nech egrem ten se bez podtlaku sam neotevre... :wink: při diagnostice ti to maximalne vypíse chybu egru ale na jizdu to nema vliv... je to jen kvuli emisim..
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#5 Příspěvek od milonovo »

To jsem chtěl vědět,dík.Já se bál aby to třeba nespadlo do nouzovýho režimu.Pár lidí jsem se na to ptal a říkali že u těhle motorů to není tak jednoduchý,ale všechno jsou to doměnky.
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od svejda_BMW »

nemusis se niceho bát... mozna ti to pri záběru trosku hodi briketu ale porad je lepsi briketa nez zadelanej motor :wink: ... odpojill sem takhle 4 auta (TDS, 3.0d 135kw) a ted i moji 530d 142 kw a slapou jak hodinky... :wink:
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko
Klubové ID: 1351

#7 Příspěvek od WinCent »

taky to mám udpojený, a vše v poho dělám to tak u každého svého auta 8)
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#8 Příspěvek od milonovo »

Odpojeno a záhada zdá se vyřešena.Teď bych ještě potřeboval vyměnit ten podtlakovej hrníček co ovládá tu geometrii lopatek,ten můj byl špatnej a dal jsem tam nouzově z A6 2,5tdi.(nastavenej přiměřeně)Ale abych to nastavil dobře,potřeboval bych nějaký tabulku tlaku v závislosti na otáčkách,nebo máte někdo postup jak to nastavit?
Odpovědět