Zdar,pořád mi ta mrcha blbne,už jsem si několikrát myslel že je to vyřešený,ale ještě mě napadlo tohle a možná to bude ono.Umí někdo namluvit ŘJ že tam je aniž by tam byl?(byl odpojenej)Nebo jak se to dělá?
Nevidím jedinej + na tom,krmit motor sračkama,nehledě na karbon kterej se usazuje v sání atd.Kdyby to aspoň chodilo jak má,nešťoural bych do toho,ale nechodí...Podle mě když se to jen takhle zaslepí,je to jako když to bude odpojený???ŘJ totiš počítá se vzduchem kterej se tam reálně nedostane,nebo se pletu?
čau, stačí když zaslepíš tu podtlakovou hadičku.. egr nech egrem ten se bez podtlaku sam neotevre... při diagnostice ti to maximalne vypíse chybu egru ale na jizdu to nema vliv... je to jen kvuli emisim..
To jsem chtěl vědět,dík.Já se bál aby to třeba nespadlo do nouzovýho režimu.Pár lidí jsem se na to ptal a říkali že u těhle motorů to není tak jednoduchý,ale všechno jsou to doměnky.
nemusis se niceho bát... mozna ti to pri záběru trosku hodi briketu ale porad je lepsi briketa nez zadelanej motor ... odpojill sem takhle 4 auta (TDS, 3.0d 135kw) a ted i moji 530d 142 kw a slapou jak hodinky...
Odpojeno a záhada zdá se vyřešena.Teď bych ještě potřeboval vyměnit ten podtlakovej hrníček co ovládá tu geometrii lopatek,ten můj byl špatnej a dal jsem tam nouzově z A6 2,5tdi.(nastavenej přiměřeně)Ale abych to nastavil dobře,potřeboval bych nějaký tabulku tlaku v závislosti na otáčkách,nebo máte někdo postup jak to nastavit?