Dnes jsem si vsiml,ze mi nejak blbnou sterace.V prvni poloze (cyklovac) je vse gut,v druhe poloze,kdy maji stirat bez cyklu ,stiraji jako v poloze prvni s pauzou a u treti polohy je opet vse gut.Co s tim je nevite?
páčka to nebude, pokud máš BC dej test 08 kde se ti bude zobrazovat rychlost vozu V... pokud ne (počítám že tacho ti jde) máš buď přerušený kabel co vede signál z tachometru do dalších jednotek, nebo spíš odešel výstup na zadní desce budíků.
Pokud máš tempomat tak ti taky nejde že? Neměnil jsi náhodou rádio, do origo rádia totiž taky vede signál o rychlosti aby si samo přidávalo hlasitost a stane se při montáži jiného rádia (jako mě kdysi) když se nepoužije redukce a kabeli se ustříhají že ten signál šlusneš a odejde ta zadní deska na tachometru.
Fugo píše:páčka to nebude, pokud máš BC dej test 08 kde se ti bude zobrazovat rychlost vozu V... pokud ne (počítám že tacho ti jde) máš buď přerušený kabel co vede signál z tachometru do dalších jednotek, nebo spíš odešel výstup na zadní desce budíků.
Pokud máš tempomat tak ti taky nejde že? Neměnil jsi náhodou rádio, do origo rádia totiž taky vede signál o rychlosti aby si samo přidávalo hlasitost a stane se při montáži jiného rádia (jako mě kdysi) když se nepoužije redukce a kabeli se ustříhají že ten signál šlusneš a odejde ta zadní deska na tachometru.
BC nemam ani tempomat a ani org.radio.Jinak vsechno funguje tak jak ma...
ona totiž ta pomalá rychlost funguje tak že to pomalu stírá a když zastavíš tak se přepne na cyklovač a u tebe to jde na cyklovač stále tzn. ono si to myslí že se auto nehýbe.
tak je to tak,jak jsem psal.Na 100%.V posledních 3 tydnech jsem se touhle problematikou zaoberal víc než dost.Síce na 38mě,ale to je skoro na chlup stejný.Rozeber páčku a omrkni buď ten plošák,nebo ty plíšky co tlačej o plošák.
dexter píše:tak je to tak,jak jsem psal.Na 100%.V posledních 3 tydnech jsem se touhle problematikou zaoberal víc než dost.Síce na 38mě,ale to je skoro na chlup stejný.Rozeber páčku a omrkni buď ten plošák,nebo ty plíšky co tlačej o plošák.
...ani nevim jak se ta packa rozdelava...sundam ten dekl kolem volantu a dal?
dexter píše:na ty pačce jsou takovy západky,který když dáš k sobě,tak se dá páčka vysunout.To poznáš.Není na tom nic těžkýho.
Packu jsem vytah,ale dovnitr se asi nedostanu pac je to cely zality v plastu...Vim ,ze kdyz to rozeberu,tak se mi to rosype na milion kousku a muzu to vyhodit...
Nejsou tam malý torxi?Jestli je to celý zalitý,tak je to jen na tobě.Buď ji rozděláš a pak zlepíš,nebo seženeš novou páčku.No v každým případě,myslím,že nemáš co stratit.Když to skurvíš,tak seženeš jinou a když ti to odvaha nedovolí,tak stejnak budeš schánět novou páčku.
Zapneš cyklovač a necháš ho setřít, vypneš cyklovač, za dobu kterou chceš (myslím že max je minuta) cyklovač znovu zapneš a potom již běží v tebou nastavenym intervalu.
Zapneš cyklovač a necháš ho setřít, vypneš cyklovač, za dobu kterou chceš (myslím že max je minuta) cyklovač znovu zapneš a potom již běží v tebou nastavenym intervalu.
Tohle mi nefungovalo u 5er z r.v.89 ani u r.v.93 Je to standartni vybava ? V pripade ze je, kde hledat problem?