
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 520i součástka v motorovém prostoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Ten odkaz není na E39.T613 píše:dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
V mojí 39ce mám na tomto místě tempomat...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...
Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky...
Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne...

Vše osobní zkušenost a plno "testů"...


.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Klubové ID: 1062
- Kontaktovat uživatele:
Tomu rozumímjurasis píše:Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...
Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky...
Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne...![]()
Vše osobní zkušenost a plno "testů"...Na dálnici je hovno co na práci...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5551
- Registrován: stř 06.09.2006 00:00
- Bydliště: Nymburk
- Klubové ID: 775
Všechno souhlas, je si zkus při tempomatu sešlápnout spojku. To samý, jako brzda, jen o trochu později....Panaque píše:Tomu rozumímjurasis píše:Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...
Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky...
Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne...![]()
Vše osobní zkušenost a plno "testů"...Na dálnici je hovno co na práci...
Taky se nudím a musím potvrdit... Jen ta spojka ti s tempomatem nic neudělá, (mám za to). Brzdou ho vypneš ale tlačítkem nahoře vrátíš původní hodnotu... Bavilo mě v Raichu dosáhnou na 220 až 230 nebo prostě co to dalo a když se tam někdo nasral, brzda, tempo se vyplo. Pak jen tlačítko a plynulá mohutná akcelerace až na tu maximálku kde jsem to odchytl... Docela prča... Hlavně si to přebralo samo a naprosto čistě a plynule... Jinak skoušel jsi tempo i u jiných rychlostních stupňů než 5? Potřeboval jsem jet 15kmh a nebavilo mě si hrát s plynem... Taky to jde

Mimochodem při změně o víc jak 40 km/hod. vypne taky

Nevím, jak to... (kopec a pod.)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: pát 11.11.2005 01:00
- Bydliště: Praha..Příbram..
- Klubové ID: 1230
- Kontaktovat uživatele:
Chlapy, mám 6tivál a nádobku na servo tam fakt nemám..A ani prázdný flek!
.Je tam nějaký elektronický udělátor, jehož funkce je mi už mnoho měsíců nejasná..Vede k němu lanko z jinéhé podobné bestie která je vedle airboxu(nyní KN kitu) a z ní vedou už dráty do váhy vzduchu a motoru..Zítra to zkusím prolézt a zjistit víc..
P.S. Pro rejpali, vypadá to velmi origo udělátor..


P.S. Pro rejpali, vypadá to velmi origo udělátor..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 450
- Registrován: pon 27.08.2007 00:00
- Bydliště: BEROUN
- Klubové ID: 1243
Když jsečm to auto kupoval,tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost,ted mě jenom zajímalo co tam mělo nebo nemělo být.Ano máš pravdu,měl jsem se o to zajímat dřív a ne házet svojí blbost na seriozní autobazar,kterých je u nás v republice většina.milonovo píše:Teda tohle je výkřik...Pokud po něm toužíš,měl sis koupit auto s ním.Házet vlastní blbost na bazarMichall píše:Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.
