Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 520i součástka v motorovém prostoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Michall
Registrovaný
Příspěvky: 450
Registrován: pon 27.08.2007 00:00
Bydliště: BEROUN

#1 Příspěvek od Michall »

Nevíte náhodou co tam chybý,nebo co tam má být.Je to E39 520i r.v.1999.Obrázek
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od T613 »

dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#3 Příspěvek od jurasis »

T613 píše:dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg


Ten odkaz není na E39.


V mojí 39ce mám na tomto místě tempomat...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Michall
Registrovaný
Příspěvky: 450
Registrován: pon 27.08.2007 00:00
Bydliště: BEROUN

#4 Příspěvek od Michall »

Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.
Michall
Registrovaný
Příspěvky: 450
Registrován: pon 27.08.2007 00:00
Bydliště: BEROUN

#5 Příspěvek od Michall »

Kdyby tam byl původně tempomat,zajímalo by mě kde se aktivuje,nebo kterou páčkou a tak,abych to očíhnul jestli není opravdu demontovaný.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#6 Příspěvek od Smet »

podívám se co tam mam já ale tempomat to by si měl na multifunk. volantě jako ja a to by sis asi všiml a tlačítko na pal. pod budíky
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Panaque »

ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Já měl taky 520i, taky jsem tam měl tyhle šrouby. U BMW jsem se ptal, co tam chybí, řekli že tam nic být nemá. Říkal mi, na co to je, jen si už nevzpomenu. No a u 530d mám tyhle šrouby taky a taky mi nic nechybí. Buď v klidu, nic Ti tam nechybí. A na co je to připraveno - to snad někdo prozradí.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#9 Příspěvek od Smet »

mám pocit že tam mam pal. filtr u 2,5tds ale nevím zítra se mrknu
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Pavel H »

V8 tam mají přidělanou nádobku na servořízení.
Přílohy
IMG_5230.jpg
IMG_5230.jpg (64.19 KiB) Zobrazeno 984 x
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#11 Příspěvek od Smet »

tak mi to nedalo a skočil jsem tam :lol: taky nádobka na servo nic jiného je to tam jen u motorů když se nevejde jako tobě
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#12 Příspěvek od jurasis »

Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:


Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.

Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne... 8)

Vše osobní zkušenost a plno "testů"... :twisted: Na dálnici je hovno co na práci... 8)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Panaque »

jurasis píše:
Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:


Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.

Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne... 8)

Vše osobní zkušenost a plno "testů"... :twisted: Na dálnici je hovno co na práci... 8)


Tomu rozumím :wink: Taky se nudím a musím potvrdit... Jen ta spojka ti s tempomatem nic neudělá, (mám za to). Brzdou ho vypneš ale tlačítkem nahoře vrátíš původní hodnotu... Bavilo mě v Raichu dosáhnou na 220 až 230 nebo prostě co to dalo a když se tam někdo nasral, brzda, tempo se vyplo. Pak jen tlačítko a plynulá mohutná akcelerace až na tu maximálku kde jsem to odchytl... Docela prča... Hlavně si to přebralo samo a naprosto čistě a plynule... Jinak skoušel jsi tempo i u jiných rychlostních stupňů než 5? Potřeboval jsem jet 15kmh a nebavilo mě si hrát s plynem... Taky to jde 8)
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#14 Příspěvek od jurasis »

Panaque píše:
jurasis píše:
Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:


Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.

Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne... 8)

Vše osobní zkušenost a plno "testů"... :twisted: Na dálnici je hovno co na práci... 8)


Tomu rozumím :wink: Taky se nudím a musím potvrdit... Jen ta spojka ti s tempomatem nic neudělá, (mám za to). Brzdou ho vypneš ale tlačítkem nahoře vrátíš původní hodnotu... Bavilo mě v Raichu dosáhnou na 220 až 230 nebo prostě co to dalo a když se tam někdo nasral, brzda, tempo se vyplo. Pak jen tlačítko a plynulá mohutná akcelerace až na tu maximálku kde jsem to odchytl... Docela prča... Hlavně si to přebralo samo a naprosto čistě a plynule... Jinak skoušel jsi tempo i u jiných rychlostních stupňů než 5? Potřeboval jsem jet 15kmh a nebavilo mě si hrát s plynem... Taky to jde 8)


Všechno souhlas, je si zkus při tempomatu sešlápnout spojku. To samý, jako brzda, jen o trochu později.... :wink: Vyjedou otáčky a tempo vypne.

Mimochodem při změně o víc jak 40 km/hod. vypne taky 8O
Nevím, jak to... (kopec a pod.)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
hhonza
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 01.06.2007 00:00
Bydliště: Valašsko

#15 Příspěvek od hhonza »

Já mám na tom přišroubovaný motorek na ovládání stabilizace. Zrovna včera jsem vyměňoval prasklé lanko.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#16 Příspěvek od milonovo »

Michall píše:Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.

Teda tohle je výkřik...Pokud po něm toužíš,měl sis koupit auto s ním.Házet vlastní blbost na bazar :?:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#17 Příspěvek od Maxiczech »

Mám taky 520i a tyhle šrouby mám taktéž neosazeny. Buď v klidu. Máš tam alarm? Já ho tam neměl a dle mého názoru je to úchyt na origo otřesové čidlo nebo něco k alarmu. ;)
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Pavel H »

Ty neumis cist? Je to drzak na nadobu k servorizeni u typu, kde se nevejde k motoru!
Boldor
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pát 11.11.2005 01:00
Bydliště: Praha..Příbram..
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Boldor »

Chlapy, mám 6tivál a nádobku na servo tam fakt nemám..A ani prázdný flek! 8O :D .Je tam nějaký elektronický udělátor, jehož funkce je mi už mnoho měsíců nejasná..Vede k němu lanko z jinéhé podobné bestie která je vedle airboxu(nyní KN kitu) a z ní vedou už dráty do váhy vzduchu a motoru..Zítra to zkusím prolézt a zjistit víc..
P.S. Pro rejpali, vypadá to velmi origo udělátor..
Michall
Registrovaný
Příspěvky: 450
Registrován: pon 27.08.2007 00:00
Bydliště: BEROUN

#20 Příspěvek od Michall »

milonovo píše:
Michall píše:Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.

Teda tohle je výkřik...Pokud po něm toužíš,měl sis koupit auto s ním.Házet vlastní blbost na bazar :?:
Když jsečm to auto kupoval,tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost,ted mě jenom zajímalo co tam mělo nebo nemělo být.Ano máš pravdu,měl jsem se o to zajímat dřív a ne házet svojí blbost na seriozní autobazar,kterých je u nás v republice většina. :lol:
Odpovědět