
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 520i součástka v motorovém prostoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
T613 píše:dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg
Ten odkaz není na E39.
V mojí 39ce mám na tomto místě tempomat...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...
Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky...
Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.
Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne...

Vše osobní zkušenost a plno "testů"...


.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jurasis píše:Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...
Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky...
Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.
Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne...![]()
Vše osobní zkušenost a plno "testů"...Na dálnici je hovno co na práci...
Tomu rozumím


Panaque píše:jurasis píše:Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...
Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky...
Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.
Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne...![]()
Vše osobní zkušenost a plno "testů"...Na dálnici je hovno co na práci...
Tomu rozumímTaky se nudím a musím potvrdit... Jen ta spojka ti s tempomatem nic neudělá, (mám za to). Brzdou ho vypneš ale tlačítkem nahoře vrátíš původní hodnotu... Bavilo mě v Raichu dosáhnou na 220 až 230 nebo prostě co to dalo a když se tam někdo nasral, brzda, tempo se vyplo. Pak jen tlačítko a plynulá mohutná akcelerace až na tu maximálku kde jsem to odchytl... Docela prča... Hlavně si to přebralo samo a naprosto čistě a plynule... Jinak skoušel jsi tempo i u jiných rychlostních stupňů než 5? Potřeboval jsem jet 15kmh a nebavilo mě si hrát s plynem... Taky to jde
Všechno souhlas, je si zkus při tempomatu sešlápnout spojku. To samý, jako brzda, jen o trochu později....

Mimochodem při změně o víc jak 40 km/hod. vypne taky

Nevím, jak to... (kopec a pod.)
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: pát 11.11.2005 01:00
- Bydliště: Praha..Příbram..
- Kontaktovat uživatele:
Chlapy, mám 6tivál a nádobku na servo tam fakt nemám..A ani prázdný flek!
.Je tam nějaký elektronický udělátor, jehož funkce je mi už mnoho měsíců nejasná..Vede k němu lanko z jinéhé podobné bestie která je vedle airboxu(nyní KN kitu) a z ní vedou už dráty do váhy vzduchu a motoru..Zítra to zkusím prolézt a zjistit víc..
P.S. Pro rejpali, vypadá to velmi origo udělátor..


P.S. Pro rejpali, vypadá to velmi origo udělátor..
Když jsečm to auto kupoval,tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost,ted mě jenom zajímalo co tam mělo nebo nemělo být.Ano máš pravdu,měl jsem se o to zajímat dřív a ne házet svojí blbost na seriozní autobazar,kterých je u nás v republice většina.milonovo píše:Michall píše:Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.
Teda tohle je výkřik...Pokud po něm toužíš,měl sis koupit auto s ním.Házet vlastní blbost na bazar
