Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Řazení - problém
berkelay píše:někde jsem četl, že v e34 někdy zlobí synchrony 2stupně, je to i můj případ, když podřazuju na dvojku, musím dát meziplyn, jinak ji tam musím rvát silou, třeba je to i tvůj případ.
Jj,taky mi synchrony na 2jce pomalu odcházejí...Není to ještě nijak hrozný (přes zuby nebo tak tam nejde),ale už je cítit že jde hůře...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 562
- Registrován: úte 11.10.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mě zase za studena nejde zařadit jednička, což bývá po ránu dost problém, když zařadám se spojkou dvojku a až pak jedničku tak to někdy pomůže...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
fix píše:Mě zase za studena nejde zařadit jednička, což bývá po ránu dost problém, když zařadám se spojkou dvojku a až pak jedničku tak to někdy pomůže...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
Také jsem nechal vyměnit olej v převodovce, bylo to na zimu a když jsem chtěl řadit z jedna na dvě tak to nešlo. Jak píšeš před rozjezdem jedna dvě a zpět. Zajel jsem druhý den do servisu a tam říkali že to není možné, nicméně vyměnili olej za jinej (řidší) a bylo vše v pořádku i v nejvědších mrazech.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 562
- Registrován: úte 11.10.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
dell píše:fix píše:Mě zase za studena nejde zařadit jednička, což bývá po ránu dost problém, když zařadám se spojkou dvojku a až pak jedničku tak to někdy pomůže...
Za tepla většinou v pohodě. Olej v převodovce jsem dával nový.
V jiném článku to někdo přičítal spojce na odchodu, zcela nevypne a synchrony tudíž nedovolí zařadit rychlost, nevím jestli je to možné...
Také jsem nechal vyměnit olej v převodovce, bylo to na zimu a když jsem chtěl řadit z jedna na dvě tak to nešlo. Jak píšeš před rozjezdem jedna dvě a zpět. Zajel jsem druhý den do servisu a tam říkali že to není možné, nicméně vyměnili olej za jinej (řidší) a bylo vše v pořádku i v nejvědších mrazech.
a mohl bys zjistit označení toho oleje?
ahoj, rád bych se zeptal na následující:
1) při řazení ze 2ky na 3 mi tam hodně často padá sama pětka, trojku musím trochu "hledat" a počítat s tím, že šaltpáka ujede v neutrální poloze doprava a malinko ji nachýlit vlevo, než zařadím za tři... při potřebě nějakého rychlejšího přeřazení je to pak docela komplikace - dotaz je, jestli jsou někde okolo kulisy nějaké vymezovací díly, co bych si mohl objednat a nechat vyměnit až teď budu dávat auto k mechanikovi? Mám tu připravený olej na výměnu... ale myslím, že olej to nevyřeší a nechci ho tam teď lít abych ho pak zase vypouštěl při výměně těch dílů kulisy...
2) při klidné jízdě bez plynu a lehkém přidání v určitých otážkách hučí diferák - olej na výměnu tu mám taky připravený, je možné, že se chování zlepší, nebo??
... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i
našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, ložiska...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
_________________
1) při řazení ze 2ky na 3 mi tam hodně často padá sama pětka, trojku musím trochu "hledat" a počítat s tím, že šaltpáka ujede v neutrální poloze doprava a malinko ji nachýlit vlevo, než zařadím za tři... při potřebě nějakého rychlejšího přeřazení je to pak docela komplikace - dotaz je, jestli jsou někde okolo kulisy nějaké vymezovací díly, co bych si mohl objednat a nechat vyměnit až teď budu dávat auto k mechanikovi? Mám tu připravený olej na výměnu... ale myslím, že olej to nevyřeší a nechci ho tam teď lít abych ho pak zase vypouštěl při výměně těch dílů kulisy...
2) při klidné jízdě bez plynu a lehkém přidání v určitých otážkách hučí diferák - olej na výměnu tu mám taky připravený, je možné, že se chování zlepší, nebo??
... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i
našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, ložiska...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
_________________
Čau,
přečti si tohle vlákno - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %F8azen%ED
Taky se to chystám vyměnit, budu kupovat pro jistotu skoro všechno, čiže díly 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
Ale to že nemáš řadící páku přesně uprostřed, tak za to nemůžou tyhle táhla, ale nějaký kolíky přímo v převodovce. U starších, to prej šlo vyměnit normálně zvenku, že se nemusela rozdělávat převodovka, ale nevím, jestli u týhle taky. Pohledej na fóru, někde to tady je.
přečti si tohle vlákno - http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... %F8azen%ED
Taky se to chystám vyměnit, budu kupovat pro jistotu skoro všechno, čiže díly 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
Ale to že nemáš řadící páku přesně uprostřed, tak za to nemůžou tyhle táhla, ale nějaký kolíky přímo v převodovce. U starších, to prej šlo vyměnit normálně zvenku, že se nemusela rozdělávat převodovka, ale nevím, jestli u týhle taky. Pohledej na fóru, někde to tady je.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob 15.12.2007 01:00
- Bydliště: Litovel
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.