Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vstrikovaci cerpadlo-umite to nekdo nastavit a pootocit??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#1 Příspěvek od rzich »

Pry tam lze necim pootocit o nejake micro,snad se tim snizi i spotreba a docela to funguje.Je totiz nacate a nechci ted resit repase.Ale v servisu kam jsem to chtel vezt je plno a mam na to zhruba tyden, pry je to otazka pul dne.nevite o nekom??Je to E34 r.v.1995, 525TDS.
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH
Klubové ID: 1103

#2 Příspěvek od kavanda »

To si děláš srandu?
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#3 Příspěvek od rzich »

rekl to chlap z Bosch servisu tak asi to sranda nebude pry se tam posune asi hridel nebo neco , na neopotrebovane misto.Uz jsem o tom nekde cetl asi pred pul rokem.
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH
Klubové ID: 1103

#4 Příspěvek od kavanda »

no to víš že se to takhle dělá.
Točí se z čerpadlem.Ale podle prvního dojmu Ti doporučuji to nezkoušet.Radši si to nech udělat v servisu.

Pokud by jsi se přeci jen rozhodl,tak si udělej na čerpadle a protikusu rysku.Potom povol čerpadlo a po smeru chodu motoru (jen po mm) pootoč.
Pak se uvidí jak pojede.

Ale pokud ho máš načatý,tak se připrav!
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#5 Příspěvek od rzich »

si teda myslim ze je to vst.cerpadlem na diadnostice to nebylo ale vsichni pisi ze to asi bude cerpadlo.Za studena chytne na podruhe a zatepla toci dyl a chytne tak napotreti.nekdy chytne hned a chcipne.tak fakt nevim...
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#6 Příspěvek od tds »

:roll:
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#7 Příspěvek od rzich »

no co??
vlukasek
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#8 Příspěvek od vlukasek »

Zajed za nejakym schopnym mechanikem, at ti seridi predvstrik-to je to tvoje ''pootoceni cerpadlem''. Pro jistotu zkontroluj zhavicky.Pokud se to nezlepsi,dej vedet.Primo v cerpadle se nic posunout neda.Jestli to ale ten tvuj bosch kouzelnik umi,dej mi na nej kontakt,mam pro nej kseft takna pul roku....
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#9 Příspěvek od fotobobo »

rzich píše:Pry tam lze necim pootocit o nejake micro,snad se tim snizi i spotreba a docela to funguje.Je totiz nacate a nechci ted resit repase.Ale v servisu kam jsem to chtel vezt je plno a mam na to zhruba tyden, pry je to otazka pul dne.nevite o nekom??Je to E34 r.v.1995, 525TDS.

dej to "nejakymu sikovnymu mechanikovi" co rozumi dieselum a povi ti.

:banan:
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od svejda_BMW »

da se posunout hlava cerpadla... ale to zvedne jen vykon a bude to vic kourit.. ale nepomuze to asi tvymu problemu..
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od BMWAK »

svejda_BMW píše:da se posunout hlava cerpadla... ale to zvedne jen vykon a bude to vic kourit.. ale nepomuze to asi tvymu problemu..
hm a nebo se dá posunout na druhou stranu a to tam pujde mín nafty a bude to mín žrát :lol: :wink:
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#12 Příspěvek od rzich »

uz jsem zde,o tom snizeni spotreby neco mluvil ale fakt rikal neco o š desetinach nebo setinach.ja jsem mel za to ze je tam nejaka hridelka.
rellum
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: sob 05.05.2007 00:00
Bydliště: Českolipsko

#13 Příspěvek od rellum »

BMWAK píše:
svejda_BMW píše:da se posunout hlava cerpadla... ale to zvedne jen vykon a bude to vic kourit.. ale nepomuze to asi tvymu problemu..
hm a nebo se dá posunout na druhou stranu a to tam pujde mín nafty a bude to mín žrát :lol: :wink:
Pujde tam míň nafty-menší výkon-víc na to budeš muset šlapat a ve finále zjistíš že máš spotřebu vyšší než předtím.Musí to být nastavené přesně.
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#14 Příspěvek od rzich »

tak vidim diagnostika me nemine, teda pro jistotu,V sobotu letim domu a mam na to tyden abych dal auto doporadku na cestu.Kde jsou vsichni dobri mechanici?
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od BMWAK »

rzich píše:tak vidim diagnostika me nemine, teda pro jistotu,V sobotu letim domu a mam na to tyden abych dal auto doporadku na cestu.Kde jsou vsichni dobri mechanici?
spíš než na diagnostiku si myslím že bys měl šetřit na repasi čerpadla.
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#16 Příspěvek od rzich »

mechanik se slitoval a nasel jiny termin , jedu tam ve stredu a uvidim.
Homer
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#17 Příspěvek od Homer »

Brácho čerpadlo se nastavuje na statickej předvsřik, na to potřebuješ spešl přípravky (mám) a hodinky (mám) a mechanika, kterej to umí (jsem). Nastavuje se to podle tabulek Bosch pro daný auto a čerpadlo. Taky se tím pozná jestli máš čerpadlo mrtvý nebo ne. Pokud to teď máš špatně tak se zlapší starty, spotřeba a tah motoru - akcelerace. Taky motor pude měkčeji. A pokud ho máš v háji tak to nepůjde na stavit a ještě se ti vše co jsem psal zhorší.
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 1171
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od martin33 »

jenže to co měl on na mysli tak se má hnout hlavou ale záleží kolik mu to na volnoběh dává mg/s má to dávat 5-6mg/s a staví se to podle diagnostiky. Odtud bych začal ale stejně tak to může dělat vydechlí čerpadlo nebo aku s malým startovacím proudem a nebo zanesený startér a vytahané rozvody pokud se nemýlím????
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#19 Příspěvek od rzich »

tak jsu v cesku.starty za tepla se zhorsily tak nevim co bude dal.Je fakt ze baterka byla parkrat na doraz bez moznosti radneho dobiti.Ve stredu s tim mam jet,kdyby neco ozvu se
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#20 Příspěvek od rzich »

Tak jsem zpet.Takze udajne je to hlava cerpadla ale ne elektronika, je tam neco vychozeneho,udajne stoji 12000(ta hlava).Pry tam bylo 4 a ted nastavily 3,5 nebo tam bylo 4,5 a nastavili 3.Uz nevim ceho - v 7,15AM jsem vyjizdel vratil jsem se znechuceny 7,45PM,skoro 6 hodin jizdy a vlastne hovno.Ale uz na to kaslu,je to trosku lepsi za tepla asi 3s nez to chytne,studeny start zkusim zitra.Az zdechne sezenu neco jineho........
Odpovědět