jaks na to prisel??
ZKusenosti s problemy s automatem
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
-
Buri
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: pát 20.01.2006 01:00
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Alpe co máš za auto? Já mám v E39 535iA Chladič klimačky (3/4 plochy vodního chladiče), za ním je chladič oleje automatu (asi polovina šířky vodního chladiče), hned vedle chladič servo kapaliny (naohybaný drát) a až za tím vším je chladič vody (klasika přes celý a jen vstup a výstup a expanzka=žádný dělený okruh). Alternátor je 140A a je chlazen vzduchem.
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jasně, teď jsem se vším že to auto máš v podpisu.alp píše:taky e39 .... ale novejsi a silnejsiBirkoff píše:Alpe co máš za auto? Já mám v E39 535iA Chladič klimačky (3/4 plochy vodního chladiče), za ním je chladič oleje automatu (asi polovina šířky vodního chladiče), hned vedle chladič servo kapaliny (naohybaný drát) a až za tím vším je chladič vody (klasika přes celý a jen vstup a výstup a expanzka=žádný dělený okruh). Alternátor je 140A a je chlazen vzduchem.....
v zasade postupne u bmw meli vsechny modely kolem let 99-2002 predelan klasicky oddeleny system na kombinovany vodni ....
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
jojo, vidime v avatarualp píše:... ale na rodinny jezdeni je to idealni motorizace ...
jinak neco podobneho se mi stalo, kdyz jsme jeli pujcenym tiptronicem sharanem do amsterdamu. po cca. 300 kilometrech prestal automat radit 5ku, pri podrazovani jsem libal predni sklo a podobne. stacilo vzdy zastavit, kafe na benzince a jelo se dal ... aspon vim co tomu tehdy mohlo byt
-
George_007
- Registrovaný
- Příspěvky: 70
- Registrován: pát 16.06.2006 00:00
- Bydliště: Pragl
- Klubové ID: 1884
-
Buri
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: pát 20.01.2006 01:00
Tak z toho kopce mi to taky nesmyslně podřazuje. Pokud auto pustím tak nic, ale to bych si brzy rozbil hubu, takže musím přibrzdit. No a jakmile přibrzdím, tak automat podřadí minimálně snad o 2 rychlosti, takže motor má točky jako blázen. Musím přišlápnout plyn (stačí lehce) a hned si tam hodí rozumnější vyšší stupeň. Měl jsem za to, že je to normálně udělaný tak blbě a nepovažoval jsem to za chybu. Když ale vidím ten svůj chladič oblepenej muchama a kdejakým bordelem, tak nevím... ???
-
Mad Max
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 137
Informace o možnosti přehřátí oleje v aut.přev.mě velmi zaujala,nebot tento problém mám již asi 5 let,ale podřazení při dojezdu na křižovatku,či při zabrzdění z kopce nemám až tak tak špatné,ale jsou poznat.Nikdo mi nebyl schopen říct proč.Vždy jen novou převodovku.10.8.07 v pátek si nechám vyčistit chladič klimy ,který je před chladíčem oleje,změřit teploty a potom uvidíme ,zda je nutné měnit chladič aut.př.U mojí 540Ai je umístěn za chl.klimy a je z trubek.Nezdá se mi .že by se mohl tak zanést,že by nechladil.Spíš jsem se díval,že chladič klimy je pomale neprůhledný a zanesen prachem.Zaza.
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
A pak ještě zvlášť "zmenšený" celý chladič mezi klimou a vodním. Trubky mám taky (hned vedle) ale na servo.alp píše:existuji 3 typy:milo píše:nejsem si 100% jist, ale myslim, ze ty trubky jsou na chlazeni serva. chladic automatu by mel byt v chladici vody - poznas to tak, ze do nej vstupuji 2 trubky z automatuMad Max píše:U mojí 540Ai je umístěn za chl.klimy a je z trubek.Nezdá se mi .že by se mohl tak zanést,že by nechladil.
- zvlast trubky pred chladicem vody
- trubky do chladice vody
- vodni vymenik
-
Mad Max
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 137
U mojeho auta jseou trubky před chladičem vod a taktéž tam jsou trubky od serva.CHladič vody mám již nový.Z.alp píše:existuji 3 typy:milo píše:nejsem si 100% jist, ale myslim, ze ty trubky jsou na chlazeni serva. chladic automatu by mel byt v chladici vody - poznas to tak, ze do nej vstupuji 2 trubky z automatuMad Max píše:U mojí 540Ai je umístěn za chl.klimy a je z trubek.Nezdá se mi .že by se mohl tak zanést,že by nechladil.
- zvlast trubky pred chladicem vody
- trubky do chladice vody
- vodni vymenik
-
Mad Max
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 137
alp píše:Neda mi nepodelit se ohledne problemu s automatem.
Pred casem, kdy zacli vedra mi zacal zlobit automat. Pri vetsi zatezi (kickdown, predjizdeni, caste razeni, tazeni vozejku) se zacal chovat divne. Radil pomerne svizne a dosti tvrde, po case pak radil jen nad 2500 otacek motoru. Pri dojizdeni na krizovatce napr na cervenou tam obcas kopnul rychlost zpusobem odlepeni se ze sedacek a temer prorazeni celniho skla.
Tak jsem navstivil 17servisu ... 11neautorizovanych a 6origo BMW.
NIKDE mi nebyli schopni pomoci a v zasade ze jedina moznost je automat vyhodit a koupit novej, nebo udelat celkovej repas. To se mi pochopitelne nelibilo, nebot auto nema tolik najeto a prevodovka je tak v tretine sve zivotnosti. Navic to delal jen obcas (za vedra - pri chladnem pocasi vse OK, jako po masle)
Ve finale nasran jako buk, jsem se do toho pustil vyzvedet co se vlastne stalo.
Zavada byla naprosto jednoducha a defakto nesouvisela s automatem. Na vine byl vadny chladic vody. Vadny takovym zpusobem, ze byl zaneseny buhvicim a nepropoustel vodu jak mel. (paradoxne motor s tim problem nemel) a navic z venku vypadal chladic naprosto OK.
Ono je to u nekterych aut totiz tak, ze vodni chladic ma dva okruhy, jeden na chlazeni motoru a druhy na chlazeni alternatoru a vymeniku. A prave ten vymenik funguje zpusobem, kdy z jedne strany do nej tece olej z automatu a z druhe strany odnima teplo voda cirkulujici klasickym chladicem.
Tak at zijou profici. 3mesice jezdeni a zjistovani a nakonec oprava za cca 7kk i se serepetickama okolo ... Ve finale ciste prace 1,5hodiny na ulici ...
Nechal jsem si vyčistit chladič klimy ,za ním chladič oleje automatické převodovky a s tím i serva a chladiče vody.Kupodivu hned první projetí ukázalo,že na teplotě oleje aut.převodovky něco je.Celkově jsem měl pocit pružnější jízdy a řazení,které bylo při prudkém brzdění tvrdší se natolik zlepšilo,že jsem spokojen .Problém byl vyřešen .Díky za tuto informaci.Zaza.E 39/540Ai.
-
actcz
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Klubové ID: 3244
Ahoj,
mám takový problémek, mám E39 525TDS kombi a je tam automat bez sekventu. Rozjíždí se tak na trojku a jediné rychlosti co tam jdou jsou R a D jinak nereaguje na nic, nefunguje ani ručně zařadit dvojku ani tzv. kickdown prostě nic. To že mi převodovka škube, může být opravdu bordelem v chladiči, protože je vřelá jak...
Zkuste mi dát někdo nějaký tip na opravu-....
Díky ADY
mám takový problémek, mám E39 525TDS kombi a je tam automat bez sekventu. Rozjíždí se tak na trojku a jediné rychlosti co tam jdou jsou R a D jinak nereaguje na nic, nefunguje ani ručně zařadit dvojku ani tzv. kickdown prostě nic. To že mi převodovka škube, může být opravdu bordelem v chladiči, protože je vřelá jak...
Zkuste mi dát někdo nějaký tip na opravu-....
Díky ADY
-
actcz
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Klubové ID: 3244
-
marwal
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
-
Mirahejny
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
jestli se ti rozjíždí na 3 a nejde nic jiného tak máš automat v nouzovém režimu , měl jsem to samé mě se to stalo když jsem měl slabou baterku a kolega mě startoval přes kabel ale po vypnutí klíčku a novém nastartování bylo vše OK.actcz píše:Ahoj,
mám takový problémek, mám E39 525TDS kombi a je tam automat bez sekventu. Rozjíždí se tak na trojku a jediné rychlosti co tam jdou jsou R a D jinak nereaguje na nic, nefunguje ani ručně zařadit dvojku ani tzv. kickdown prostě nic. To že mi převodovka škube, může být opravdu bordelem v chladiči, protože je vřelá jak...
Zkuste mi dát někdo nějaký tip na opravu-....
Díky ADY
Jinak chladič mám taky novej asi 14 dní cena 6600kč a řadí také o něco lépe
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
-
pupik33
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
- Klubové ID: 1558
To že podřazuje automat při jízdě z kopce si vyhodnocuje podle stylu jízdy ŘJ a samozřejmě při náklonu vozidla spočítá jakou rychlostí jedeš a jakým stylem si doposud jel je to vlastně taková motorová brzda neviděl bych to jako závadu je to prostě takhle udělané ať šetříš brzdy.George_007 píše:Hmmm, tak doufam ze po vymene chladice uz to bude taky fungovat tak jak ma... Hlavne kdyz jedu pomaleji z kopce, tak to nesmyslne podrazuje...Kdyz je auto studene, tak v pohode...
-
Turbo9
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob 06.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha
