Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jak odpojit EGR u TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#1 Příspěvek od Fandars »

Odpojil jsem ho že jsem zaslepil šroubkem tu hadičku co vede k EGR,
ale ráno jsem to nemohl nastartovat,jako by spadla nafta!
Když jsem znova zapojil tak v poho!
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

To se zaslepuje jinak, musíš udělat z plechu podložu tvaru kolečka a tu dát pod ten vlastní klobouček, ne zaslepovat hadičky...
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#3 Příspěvek od Fandars »

A pod jakej klobouček?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#4 Příspěvek od bmwfil »

Fandars píše:A pod jakej klobouček?
Co z něj vedou ty hadičky
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od svejda_BMW »

normalne stačí kdyz do ty hadicky strčis hlazenku... je tam cca 1,5 atmosfery podtlaku.. coz to ucpani na to stačí... a že ti spadla nafta- tak to neni tim podtlakem ale ventilkem v čerpadle co mas v nadrzi... stači když si koupiš klapku.. stoji cca 200,- v elitu...
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bajzik »

svejda_BMW píše:normalne stačí kdyz do ty hadicky strčis hlazenku... je tam cca 1,5 atmosfery podtlaku.. coz to ucpani na to stačí... a že ti spadla nafta- tak to neni tim podtlakem ale ventilkem v čerpadle co mas v nadrzi... stači když si koupiš klapku.. stoji cca 200,- v elitu...
a zaslepit hadiču od egr nebo z které strany?
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od svejda_BMW »

vytahni hadicku z egru a zaslep ji.. naopak by ti to zaslepeni nebylo na nic.. a nebo to muzes zaslepit u rozvaděče ale je to srani pac je k tomu spatnej pristup... kdyz si najdes vyvěvu tak od ni jde silnejsi trubka (cca 10mm) k pumpe na brzu(posilovac)... zhruba v polovine moturu pod parohama saní je uchycena a taky je tam myslim nejakej ventil a taky rozvadec na tenci trubicky(cidlo, egr a treti je myslim volna) tak tam to muzes taky zelepit aby ti tam nevisela zbytecne hadička navic...
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#8 Příspěvek od Fandars »

Já teda nevím?
Vytáhl jsem hadičku z EGR ventilu a ucpal šroubkem
a ráno jsem nemohl nastartovat,jak kdyby spadla nafta!
A když jsem to zapojil zpátky tak to bylo v poho!
Tak jak je to možné!
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#9 Příspěvek od Fandars »

A kde je ta klapka,pod sedačkame u nádrže?
Máš nějaký číslo,nemůžu jí Ecatu najít!
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od svejda_BMW »

100% to tak je... podtlakovej systém motoru nemá nic společnýho s palivovým.. logicky.. k čemu taky.. z nádrže potřebuješ dostat naftu do čerpadla... v tom případě se do toho někdo hrabal a nani to origo... kdyz to vytahneš-> de ti nafta do čerpadla?? nastojiš v kopci?? kdyby ti spadla nafta tak to chvili trva nez ji to nasaje... a pokud tocis motorem a pak pripojis hadicku tak je to jen souhra nahod(casovejch)... už sem to udpojil u 6 dieselů a nikdy nebyl žádnej problém.. je to divný.. ani žadny podtlakovy čidlo nema vliv na paliv.system... zkus jestli ti dáva podávací čerpadlo naftu...
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#11 Příspěvek od Fandars »

Když auto stojí nakloněno v kopci tak to taky nejde ráno nastartovat! - dluohu točí! To už dělalo původnímu majiteli!
A čerpadlo asi funguje,auto jede až do rezervy a vysaje to úplně do mrtě!
Mě je to taky divný že by to bylo s tím spojený?
Ale je fakt že když jsem to vytáhl a ucpal šroubem tak to ráno nešlo nastartovat a odpoledne taky ne,tak jsem to zapojil zpátky a je to OK!
A kde je ten ventilek,myslíš že by to tím mohlo být!?
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od svejda_BMW »

ventilek je v podávacim cerpadle v nadrzi... ale jen u novejsich typu..protoze starsi ten ventilek vubec nemeli.. staci kdyz si koupis v elitu nebo podobnym shopu palivovou klapku.. bude stat cca 200,- mno a pak uvidis.. pak bych se podival jestli ti vubec to cerpado facha... protoze vstrikovyci cerpadlo si umi nasat samo ale trvato dlouho a pak je ubytek vykonu.. proto sem ho pripojil na tvrdo (na porád) a litala mi e34 jako blesk... :lol:
Fandars
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 22.05.2007 00:00
Bydliště: Praha - JIH

#13 Příspěvek od Fandars »

A jak poznám zda běží,nebo ne????
Kdy má běžet když otočím klíčkem?
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Bajzik »

svejda_BMW píše:vytahni hadicku z egru a zaslep ji.. naopak by ti to zaslepeni nebylo na nic.. a nebo to muzes zaslepit u rozvaděče ale je to srani pac je k tomu spatnej pristup... kdyz si najdes vyvěvu tak od ni jde silnejsi trubka (cca 10mm) k pumpe na brzu(posilovac)... zhruba v polovine moturu pod parohama saní je uchycena a taky je tam myslim nejakej ventil a taky rozvadec na tenci trubicky(cidlo, egr a treti je myslim volna) tak tam to muzes taky zelepit aby ti tam nevisela zbytecne hadička navic...
ted to mám tak, že mám vytaženou hadičku z EGR a nezaslepenou na EGR jsem nasadil zaslepenou hadičku. Ted by teda měl být EGR zavřený ne? pokud to pracuje na podtlaku... Auto mi takhle jede normálně. Je to takhle taky dobře?
Kamarád má 725tds a od egr mu vedou 2 hadičky, moc jsem to nestudoval tak nevím kam.
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od svejda_BMW »

na egru nemusis zaslepovat trubicku.. hlavne musis zaslepis tu hdicku ktera ti vede k vyveve... zbytecne by ti prisaval tam tudy vzduch a melo by to asi vliv na cidlo... a u 725tds nevim jak to bude ale asi podobne.. musel bych to videt...
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od svejda_BMW »

Fandars píše:A jak poznám zda běží,nebo ne????
Kdy má běžet když otočím klíčkem?
mno tak bud si poslechnes pri otoceni klice v kufru zda-li vrci a nebo odpoj u filtru hadici a uvidis..rovnou si to muzes zkontrolovat jestli ti dava dobre.. melo by ti natyct zhruba jeden litr za minutu.. presne to nevim.. ja osobne sem pak prerusil pojistku na podávacim cerpadle v pojistkovy skrini a preved sem dratem proud myslim ze serva, kde to neni nachylni na proudovy vychylky... je tam myslim 20A pojistka
Odpovědět