Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak odpojit EGR u TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
a zaslepit hadiču od egr nebo z které strany?svejda_BMW píše:normalne stačí kdyz do ty hadicky strčis hlazenku... je tam cca 1,5 atmosfery podtlaku.. coz to ucpani na to stačí... a že ti spadla nafta- tak to neni tim podtlakem ale ventilkem v čerpadle co mas v nadrzi... stači když si koupiš klapku.. stoji cca 200,- v elitu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
vytahni hadicku z egru a zaslep ji.. naopak by ti to zaslepeni nebylo na nic.. a nebo to muzes zaslepit u rozvaděče ale je to srani pac je k tomu spatnej pristup... kdyz si najdes vyvěvu tak od ni jde silnejsi trubka (cca 10mm) k pumpe na brzu(posilovac)... zhruba v polovine moturu pod parohama saní je uchycena a taky je tam myslim nejakej ventil a taky rozvadec na tenci trubicky(cidlo, egr a treti je myslim volna) tak tam to muzes taky zelepit aby ti tam nevisela zbytecne hadička navic...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
100% to tak je... podtlakovej systém motoru nemá nic společnýho s palivovým.. logicky.. k čemu taky.. z nádrže potřebuješ dostat naftu do čerpadla... v tom případě se do toho někdo hrabal a nani to origo... kdyz to vytahneš-> de ti nafta do čerpadla?? nastojiš v kopci?? kdyby ti spadla nafta tak to chvili trva nez ji to nasaje... a pokud tocis motorem a pak pripojis hadicku tak je to jen souhra nahod(casovejch)... už sem to udpojil u 6 dieselů a nikdy nebyl žádnej problém.. je to divný.. ani žadny podtlakovy čidlo nema vliv na paliv.system... zkus jestli ti dáva podávací čerpadlo naftu...
Když auto stojí nakloněno v kopci tak to taky nejde ráno nastartovat! - dluohu točí! To už dělalo původnímu majiteli!
A čerpadlo asi funguje,auto jede až do rezervy a vysaje to úplně do mrtě!
Mě je to taky divný že by to bylo s tím spojený?
Ale je fakt že když jsem to vytáhl a ucpal šroubem tak to ráno nešlo nastartovat a odpoledne taky ne,tak jsem to zapojil zpátky a je to OK!
A kde je ten ventilek,myslíš že by to tím mohlo být!?
A čerpadlo asi funguje,auto jede až do rezervy a vysaje to úplně do mrtě!
Mě je to taky divný že by to bylo s tím spojený?
Ale je fakt že když jsem to vytáhl a ucpal šroubem tak to ráno nešlo nastartovat a odpoledne taky ne,tak jsem to zapojil zpátky a je to OK!
A kde je ten ventilek,myslíš že by to tím mohlo být!?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
ventilek je v podávacim cerpadle v nadrzi... ale jen u novejsich typu..protoze starsi ten ventilek vubec nemeli.. staci kdyz si koupis v elitu nebo podobnym shopu palivovou klapku.. bude stat cca 200,- mno a pak uvidis.. pak bych se podival jestli ti vubec to cerpado facha... protoze vstrikovyci cerpadlo si umi nasat samo ale trvato dlouho a pak je ubytek vykonu.. proto sem ho pripojil na tvrdo (na porád) a litala mi e34 jako blesk... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
ted to mám tak, že mám vytaženou hadičku z EGR a nezaslepenou na EGR jsem nasadil zaslepenou hadičku. Ted by teda měl být EGR zavřený ne? pokud to pracuje na podtlaku... Auto mi takhle jede normálně. Je to takhle taky dobře?svejda_BMW píše:vytahni hadicku z egru a zaslep ji.. naopak by ti to zaslepeni nebylo na nic.. a nebo to muzes zaslepit u rozvaděče ale je to srani pac je k tomu spatnej pristup... kdyz si najdes vyvěvu tak od ni jde silnejsi trubka (cca 10mm) k pumpe na brzu(posilovac)... zhruba v polovine moturu pod parohama saní je uchycena a taky je tam myslim nejakej ventil a taky rozvadec na tenci trubicky(cidlo, egr a treti je myslim volna) tak tam to muzes taky zelepit aby ti tam nevisela zbytecne hadička navic...
Kamarád má 725tds a od egr mu vedou 2 hadičky, moc jsem to nestudoval tak nevím kam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
mno tak bud si poslechnes pri otoceni klice v kufru zda-li vrci a nebo odpoj u filtru hadici a uvidis..rovnou si to muzes zkontrolovat jestli ti dava dobre.. melo by ti natyct zhruba jeden litr za minutu.. presne to nevim.. ja osobne sem pak prerusil pojistku na podávacim cerpadle v pojistkovy skrini a preved sem dratem proud myslim ze serva, kde to neni nachylni na proudovy vychylky... je tam myslim 20A pojistkaFandars píše:A jak poznám zda běží,nebo ne????
Kdy má běžet když otočím klíčkem?