Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vynulování Oilservice
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Může mi prosím někdo poradit jak se vynuluje u E39 oilservice po výměně oleje. Je to u auta po faceliftu, které už nemá nulovací zásuvku v motorovém prostoru. Mám info že se to dělá čudlíkem pro nulování tachometru, ale prostě se mi to nepodařilo
Díky
Díky
Vozy bez diagnostické zásuvky pod kapotou.
Poznámka:
· Kontrolka servisu, která se rozsvěcí v závislosti na ujetých kilometrech, může být resetována teprve po spotřebování více než deseti litrů paliva.
· Kontrolka servisu, která se rozsvěcí v závislosti na čase, může být resetována teprve po uplynutí dvaceti dnů.
· Funkce kontrolky servisu podle časového plánu je dostupná pouze ve vybraných státech.
· Aby bylo možné resetovat kontrolku servisu podle časového plánu nebo kontrolku servisu podle ujetých kilometrů, je nutné nejdříve aktivovat funkci 'reset distance service/resetování servisu podle ujetých kilometrů'.
Resetování kontrolky servisu podle ujetých kilometrů
(Olejový nebo kontrolní servis)
1. Zapalovací klíček v poloze '0'
2. Stiskněte a přidržte tlačítko pro levou ruku na sestavě přístrojů, otočte zapalovacím klíčkem do polohy '1'.
3. Držte tlačítko stisknuté, stav kontrolky se zobrazí po pěti sekundách. Displej zobrazí buď OIL SERVICE/OLEJOVÝ SERVIS, nebo INSPECTION/KONTROLA - rovněž se zobrazí zbývající vzdálenost.
Jestliže se servis podle ujetých kilometrů zobrazí s indikací 'reset', resetování kontrolky je možné. Jestliže se zobrazí bez indikace 'reset', nebylo ještě spotřebováno minimální stanovené množství paliva - resetování kontrolky zatím není možné.
4. Pro resetování kontrolky, bylo-li minimální stanovené množství paliva již spotřebováno, držte tlačítko stisknuté dalších pět sekund, abyste se dostali do resetovacího módu. Indikace 'reset' se na pět sekund rozbliká. Chcete-li kontrolku resetovat, uvolněte, znovu stiskněte a opět uvolněte tlačítko (dokud indikace 'reset' ještě bliká). Nový plán servisu podle ujetých kilometrů se na pět sekund rozbliká na displeji, pokud resetování bylo úspěšné.
Jestliže nechcete zresetovat kontrolku servisu podle ujetých kilometrů, zachováte dosavadní hodnotu, když tlačítko uvolníte a počkáte, dokud displej nepřestane blikat - původní plán servisu podle ujetých kilometrů se pak na pět sekund zobrazí.
5. Po resetování servisu podle ujetých kilometrů lze resetovat i servis podle časového plánu. Jestliže tato funkce není k dispozici, zobrazí se indikace 'End SIA/Konec SIA' spolu se starým nebo novým plánem servisu podle ujetých kilometrů (podle toho, zda jste ho zresetovali, či nikoliv).
Servis podle časového plánu
(Roční kontrola)
6. Jestliže je funkce servisu podle časového plánu k dispozici, zobrazí se nyní její stav. Jestliže se údaj servisu podle časového plánu zobrazí s indikací 'reset', bylo stanovené časové hranice již dosaženo. Jestliže je zobrazen bez indikace 'reset', stanovené časové hranice nebylo dosud dosaženo.
7. Resetování kontrolky, jestliže stanoveného časového minima bylo dosaženo.
Stiskněte a přidržte tlačítko po dobu alespoň pěti sekund, indikace 'reset' se na pět sekund rozbliká. Jestliže chcete kontrolku resetovat, uvolněte, znovu stiskněte a opět uvolněte tlačítko (dokud indikace 'reset' ještě bliká). Nový časový plán servisu se na pět sekund rozbliká, pokud resetování bylo úspěšné.
Jestliže nechcete resetovat kontrolku servisu podle časového plánu, dosavadní hodnota se zachová, když uvolníte tlačítko a počkáte, dokud displej nepřestane blikat - původní časový plán servisu se pak na pět sekund zobrazí.
8. 'End SIA' se pak zobrazí se starým nebo novým časovým plánem servisu (podle toho, zda jste ho zresetovali, či nikoliv).
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Tak díky moc funguje to přesně podle návodu.
Doporučuju ho dát do technických informací.
Doporučuju ho dát do technických informací.
-
Marwin
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
To je tím, že jezdíš perfektněTomcat14 píše:Mám trochu jiný problém - po výměně a resetování jsem najel 7000km a kontrolky stále svítí všechny zelené??? Nevíte čím to?
Prvotní informace pro výpočet je množství spotřebovaného paliva, potom se ve výpočtu kalkuluje s údaji o počtu ujetých kilometrů s nezahřátým motorem, počet studených startů, možná i zatížení motoru v městském provozu, atd.Marwin píše:To je tím, že jezdíš perfektněTomcat14 píše:Mám trochu jiný problém - po výměně a resetování jsem najel 7000km a kontrolky stále svítí všechny zelené??? Nevíte čím to?(pokus o vtip). Kdysi mi v Inveltu servisák tvrdil, že LED-ky zhasínají podle množství výfukových plynů, které jdou z motoru - přiznám se, že mu moc nevěřím, nebo skoro vůbec (čím by se to mohlo měřit - nevím, že by někde bylo průtokové čidlo na měření množství spalin). Měl jsem před časem podobný problém ... asi po 4000km nezhasla ani jediná LED-ka a pak po dalších asi 1500km zhasly dvě najednou. Od té doby je to ale v poho a zhasínají normálně tak jako i předtím. Příčina tedy neobjasněná. Kdyby někdo věděl jak to s těmi ledkami doopravdy je, rád se poučím (spíš tipuju závislost na času a ujetých km).
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
přesně tak druhotně počítá i v jakých otáčkách jezdíš, tudíš při klidné jízdě zhasínají pomaleji. Také zohlednuje stáří oleje která by neměla překročit rok.... možná se ti to tak sešlo že pak skočili 2 rychle po soběVlasta píše:Prvotní informace pro výpočet je množství spotřebovaného paliva, potom se ve výpočtu kalkuluje s údaji o počtu ujetých kilometrů s nezahřátým motorem, počet studených startů, možná i zatížení motoru v městském provozu, atd.Marwin píše:To je tím, že jezdíš perfektněTomcat14 píše:Mám trochu jiný problém - po výměně a resetování jsem najel 7000km a kontrolky stále svítí všechny zelené??? Nevíte čím to?(pokus o vtip). Kdysi mi v Inveltu servisák tvrdil, že LED-ky zhasínají podle množství výfukových plynů, které jdou z motoru - přiznám se, že mu moc nevěřím, nebo skoro vůbec (čím by se to mohlo měřit - nevím, že by někde bylo průtokové čidlo na měření množství spalin). Měl jsem před časem podobný problém ... asi po 4000km nezhasla ani jediná LED-ka a pak po dalších asi 1500km zhasly dvě najednou. Od té doby je to ale v poho a zhasínají normálně tak jako i předtím. Příčina tedy neobjasněná. Kdyby někdo věděl jak to s těmi ledkami doopravdy je, rád se poučím (spíš tipuju závislost na času a ujetých km).
Na 0W-30, popř. 5W-30 tak 25-30 tis. kmTomcat14 píše:Jezdím opravdu lidsky a spotřebu mám do 8l/100km. Tak, že by to bylo opravdu tím. Kolik mohu tedy ujet s 525tds na plnou syntetiku??
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Marwin
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Já plním plnosyntetikou Castrol 0W-40 (e39 523i) a řídím se počítačem. Olej měním vždy, když mi nějaký čas svítí poslední zelená a vychází mi to tak na 18-20tis. km. Ten vypuštěněj olej vypadá ale velice hezky (taková tmavší hnědá barva, nic černýho) tak si myslím, že 25tis. by to asi vydrželo. Nicméně si říkám, protože cena oleje je zanedbatelná proti problémům s motorem, radši dám motoru dřív za míň peněz, než aby to bylo později moc drahý. 
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
trochu tě zklamu.. BMW nepozná jak kvalitní/nekvalitní olej jsi do něj nalil, tudíš kontrolky zohlednují pouze výše popsané veličinyTomcat14 píše:Jezdím opravdu lidsky a spotřebu mám do 8l/100km. Tak, že by to bylo opravdu tím. Kolik mohu tedy ujet s 525tds na plnou syntetiku??
Důrazně nedoporučuji překračovat výrazně výměnné lhůty!! U TDS je okolo 15tis. km. Pokud chceš vědět jak hodně je olej po takovémto kilometrovém proběhu vyčerpaný a případně kolik na něj můžeš ještě najet, zašli vzorek náplně do Ústavu paliv a maziv na rozbor. Stojí to okolo pětikyla. Tady je kontakt na Pražskou laborku: tel. 274 021 342 - 3. Potom je možné výměnnou lhůtu protáhnout o poměrné množství km dané procentem vyčerpanosti oleje. Rozhodně tedy svévolně nepřekračuj výměnné lhůty dané výrobcem motoru bez rozboru vyčerpanosti olejové náplně.Tomcat14 píše:Jezdím opravdu lidsky a spotřebu mám do 8l/100km. Tak, že by to bylo opravdu tím. Kolik mohu tedy ujet s 525tds na plnou syntetiku??
Tyto rozbory poměrně často využívají autodopravci s novějšími vozovými parky, kde se používají kvalitnější a také dražší oleje. Náplň v tahači je okolo třiceti litrů a někteří řidiči pak nalítaj na jednu náplň i přes 100 tis. km.
Přesně takHuska píše:trochu tě zklamu.. BMW nepozná jak kvalitní/nekvalitní olej jsi do něj nalil, tudíš kontrolky zohlednují pouze výše popsané veličinyTomcat14 píše:Jezdím opravdu lidsky a spotřebu mám do 8l/100km. Tak, že by to bylo opravdu tím. Kolik mohu tedy ujet s 525tds na plnou syntetiku??
-
zubatafish
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř 27.07.2005 00:00
- Bydliště: někde ve Squotu u Brniska
- Kontaktovat uživatele:
