Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 prodleva v plynu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od svejda_BMW »

zdravim všechny!! mam tu možná jeden problém s e39. při sešlápnutí plynu u530d je mirná prodleva než motor zatahne.. zhruba vteřinu.. tak bych poprosil kdo má nějaký zkušenosti nebo rady co a jak nebo jestli je to normální... jedná se o ten silnejší motor 142kw... Dík Petr
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

svejda_BMW píše:zdravim všechny!! mam tu možná jeden problém s e39. při sešlápnutí plynu u530d je mirná prodleva než motor zatahne.. zhruba vteřinu.. tak bych poprosil kdo má nějaký zkušenosti nebo rady co a jak nebo jestli je to normální... jedná se o ten silnejší motor 142kw... Dík Petr
vyměnit potencimetr na pedálu nebo prvně zkusit vyčistit
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od svejda_BMW »

mno nemuže to bejt vaha??
vlukasek
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od vlukasek »

turbodira
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od svejda_BMW »

:?:
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#6 Příspěvek od Bruno75 »

Nepišeš, či máš automat alebo manual, ale mne to pripadá na úplne normálnu vlastnosť turbodiesla - vyššie opísaná turbodiera. Na nižších otáčkach sa turbo netočí (aspoň nie na plný výkon) a keď rýchlo pridáš trvá nejaký čas (1 sekundu), než sa turbo roztočí a natlakuje. Pokial má auto potom normálny (razantný) nátup výkonu myslím, že je to úplne normálne. Mne to pri tom istom motore s automatom robí tiež a po odznení torbodiery to auto pomaly trhá asfalt :-)
Vaha to podľa mňa nie je.
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fazeey »

Výkon a točivý moment motoru už tolik nepřekvapil, protože se to dalo, vzhledem k "papírovým" předpokladům, očekávat. Přesto, vyzkoušet si akceleraci z klidu na 100 km/h během 8,5 sekundy s dieselem není špatné. Fantastické je také pružné zrychlení na čtvrtý a pátý převodový stupeň.

A co spotřeba? Vzhledem k relativně vysoké pohotovostní hmotnosti 1650 kg je testovaná spotřeba 8,7 na velmi dobré úrovni. Při častějším využívání maximálního výkonu motoru se spotřeba mírně přehoupla přes devět litrů.

Jednu nevýhodu přeci jen tento "vznětový zázrak" má. Reakce na prudké sešlápnutí plynu je pomalejší. Teprve po cca sekundě dojde k náběhu výkonu a tahu. Na tuto vlastnost je třeba si zvyknout a počítat s ní při předjíždění, apod.


http://magazin.auto.cz/testy/bmw-530d-d ... adost.html
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1329
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od svejda_BMW »

jj zapomnel sem..manual... samozrejme ze se s nějakou prodlevou dá počítat.. ale bratr ma prave 530d (manual) ale 135kw a nema takovou prodlevu jako ja... zkusim to zmerit jak dlouho to trva... prodleva se projevuje v jakymkoli stavu otaček..tj. i při třeba 2 500...
Odpovědět