Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 prodleva v plynu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
vyměnit potencimetr na pedálu nebo prvně zkusit vyčistitsvejda_BMW píše:zdravim všechny!! mam tu možná jeden problém s e39. při sešlápnutí plynu u530d je mirná prodleva než motor zatahne.. zhruba vteřinu.. tak bych poprosil kdo má nějaký zkušenosti nebo rady co a jak nebo jestli je to normální... jedná se o ten silnejší motor 142kw... Dík Petr




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 20.02.2007 01:00
- Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)
Nepišeš, či máš automat alebo manual, ale mne to pripadá na úplne normálnu vlastnosť turbodiesla - vyššie opísaná turbodiera. Na nižších otáčkach sa turbo netočí (aspoň nie na plný výkon) a keď rýchlo pridáš trvá nejaký čas (1 sekundu), než sa turbo roztočí a natlakuje. Pokial má auto potom normálny (razantný) nátup výkonu myslím, že je to úplne normálne. Mne to pri tom istom motore s automatom robí tiež a po odznení torbodiery to auto pomaly trhá asfalt
Vaha to podľa mňa nie je.

Vaha to podľa mňa nie je.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned 04.12.2005 01:00
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Výkon a točivý moment motoru už tolik nepřekvapil, protože se to dalo, vzhledem k "papírovým" předpokladům, očekávat. Přesto, vyzkoušet si akceleraci z klidu na 100 km/h během 8,5 sekundy s dieselem není špatné. Fantastické je také pružné zrychlení na čtvrtý a pátý převodový stupeň.
A co spotřeba? Vzhledem k relativně vysoké pohotovostní hmotnosti 1650 kg je testovaná spotřeba 8,7 na velmi dobré úrovni. Při častějším využívání maximálního výkonu motoru se spotřeba mírně přehoupla přes devět litrů.
Jednu nevýhodu přeci jen tento "vznětový zázrak" má. Reakce na prudké sešlápnutí plynu je pomalejší. Teprve po cca sekundě dojde k náběhu výkonu a tahu. Na tuto vlastnost je třeba si zvyknout a počítat s ní při předjíždění, apod.
http://magazin.auto.cz/testy/bmw-530d-d ... adost.html
A co spotřeba? Vzhledem k relativně vysoké pohotovostní hmotnosti 1650 kg je testovaná spotřeba 8,7 na velmi dobré úrovni. Při častějším využívání maximálního výkonu motoru se spotřeba mírně přehoupla přes devět litrů.
Jednu nevýhodu přeci jen tento "vznětový zázrak" má. Reakce na prudké sešlápnutí plynu je pomalejší. Teprve po cca sekundě dojde k náběhu výkonu a tahu. Na tuto vlastnost je třeba si zvyknout a počítat s ní při předjíždění, apod.
http://magazin.auto.cz/testy/bmw-530d-d ... adost.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele: