
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 - nezávislé topení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
chyba može byť na viacerých miestach, skús skontrolovať najskôr káble čo sú na webaste, ja som ich mal napr. zoxidované - rozpadnuté, ale zároveň bola zoxidovaná aj RJ na webaste kôli ktorej som musel kúpiť druhé,ale to nemusí byť tvoj problém.Treba pozrieť či funguje vodné čerpadlo a ventilátor na bufiku, palivová pumpa či dáva (to je mimo bufíku aspon u mňa, smerom k zadnému kolesu,chod po hadičke nájdeš ju). Ďalej v bufiku je žhavička, treba aj tú pozrieť či žhaví.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
no protoze tu jeste nebylo pod 7 stupnu.. tak sem musel nasimulovat zimu.. dozvedel sem se kdyz odpojis to cidlo tak pocitac automaticky vyhodnoti jako kdyby bylo -40 stupnu a opravdu to tak je... cidlo je na prave strane... mezi naraznikem a podbehem na deklu... kdyz se podivas pod auto tak by tam melo bejt hned videt.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem na tom jako ty... me se vodní pompa zapne jen pokud to přihřejvá motor. Jinak se sepne jen vnitřní ventilátor...
Jak se dostanu k žhavičce ??? musí ven celé webasto ??? Když ho budu odpojovat prosím o radu jak asi.. Mám obavu, že vyteče voda atd.. děkuji moc... Asi máme vadnou elektroniku (ŘJ) ve webastu
Jak se dostanu k žhavičce ??? musí ven celé webasto ??? Když ho budu odpojovat prosím o radu jak asi.. Mám obavu, že vyteče voda atd.. děkuji moc... Asi máme vadnou elektroniku (ŘJ) ve webastu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpojíš tie dva konektrory čo idú k webastu, pod webastom daj von dve šrouby, potom ho vytiahneš smerom k motoru - drží to ešte v takých dvoch gumách.
Odpojíš hadičku s prívodom paliva.
Hadice s vodou hned štuplujem, najskôr dám dole vrchnú s vodou a potom spodnú čo vedie k vodnej pumpe.
Ked ho už máš vonku, dáš dole vodnú pumpu(tú odpojíš od konektoru-ten je pod plastovým krytom).
Odkrútiš asi 5 šroubov a vytiahneš jednu časť von.
Tam už uvidíš žhavičku zboku zasunutú, drží ju kovová poistka, tú vytiahneš a teraz neviem asi musíš ešte povoliť 4 šrouby na spalovacom priestore a vytiahnuť ho(môžeš ho rovno aj vyčistiť), aby ti išla von.
Je to zábava na pár hodín. Potom napíš.
Odpojíš hadičku s prívodom paliva.
Hadice s vodou hned štuplujem, najskôr dám dole vrchnú s vodou a potom spodnú čo vedie k vodnej pumpe.
Ked ho už máš vonku, dáš dole vodnú pumpu(tú odpojíš od konektoru-ten je pod plastovým krytom).
Odkrútiš asi 5 šroubov a vytiahneš jednu časť von.
Tam už uvidíš žhavičku zboku zasunutú, drží ju kovová poistka, tú vytiahneš a teraz neviem asi musíš ešte povoliť 4 šrouby na spalovacom priestore a vytiahnuť ho(môžeš ho rovno aj vyčistiť), aby ti išla von.
Je to zábava na pár hodín. Potom napíš.