Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525 TDS E34 - kolísání otáček při teplém motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zbrolik
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#1 Příspěvek od zbrolik »

Ahoj,
včera jsem se byl podívat na 525 TDS E34 r.v.92 touring. Auto chytlo na drc. Po cca 10 minutách na volnoběh začal jít motor nepravidelně, kolísaly otáčky. Né moc, ale přece. Dále mně udivilo, že na sacím sběrači u hadice je takový klobouček a od něj vede hadička. Tady byla jen tak hozená, nikam nepřipojená. Bazarista říkal že to tak má být, že je to odfuk. Moc mu nevěřím, proč by se u motoru plandalo 30cm gumové hadičky. Díky za rady, jestli je to lehká závada (snad né čerpadlo), jestli do toho jít a chtít slevu.

Díky Žbrolík (BMW čekatel)
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od bmwfil »

Tady jsem ti nafotil jak to mám já-z kloboučka vede hadička a je zapojená do toho udělátka, co z něj vede kabel, tzn. asi to k něčemu bude... P.S. je to ta s modrým pruhem... Jinak jde o EGR ventil (takový udělátko, který v zájmu ekologie vrací část výfuku znovu na spálení do motoru). Takže asi někdo chtěl přidat motoru 5 poníků a tak ho odpojil/zaslepil - z nějakého důvodu si asi mysleli, že auto jede hůř než by mělo a tak se to snaží maskovat = ostražitost je na místě :!:
Přílohy
DSCF0974.JPG
DSCF0974.JPG (107.6 KiB) Zobrazeno 783 x
DSCF0973.JPG
DSCF0973.JPG (94.87 KiB) Zobrazeno 783 x
DSCF0972.JPG
DSCF0972.JPG (78.43 KiB) Zobrazeno 783 x
svejda_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: sob 28.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od svejda_BMW »

pokud kolísaj otáčky tak by to mohly bejt vstřiky.. pokud to de za tepla natočit normalne tak by čerpadlo melo byt v pohode... sásadně u každýho dieslovýho motoru egr odpojuju!!!! mel sem moznost se setkat s 5 motory... 3x 3,0d a 2x tds a ve všech byly diky egru hrozny hnoje... pokud by nekdo chtel videt co takovej egr dokaze tak to mam zdokumentovany.. sice se v koncernu bmw snazili zlepsit emise (coz se jim asi timto trochu povedlo) ale zivotnos motoru to rapidne snizuje...
zbrolik
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#4 Příspěvek od zbrolik »

Díky. Bohužel nejsem členem klubu (zatim ještě BMW nemám), foto nevidím. Mohl bys mi je poslat mailem? Diky.
Ještě mohu se zeptat. Jak by to auto mělo jet? Vezl jsem se jen ve 2 kusech 525TDS. Ten jeden do 2000 otáček se nic nedělo, pak chytly saze, zátah. A tohle BMW bez hadičky mělo takový plynulý chod. Ale žádná špička, jelo to furt stejně.
Žbrolík (BMW čekatel)
zbrolik
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#5 Příspěvek od zbrolik »

fotobobo píše:
zbrolik píše:Díky. Bohužel nejsem členem klubu (zatim ještě BMW nemám), foto nevidím. Mohl bys mi je poslat mailem? Diky.
Ještě mohu se zeptat. Jak by to auto mělo jet? Vezl jsem se jen ve 2 kusech 525TDS. Ten jeden do 2000 otáček se nic nedělo, pak chytly saze, zátah. A tohle BMW bez hadičky mělo takový plynulý chod. Ale žádná špička, jelo to furt stejně.
Žbrolík (BMW čekatel)



525 TDS nemas v podstate sanci sehnat v perfektim stavu...bohuzel..
ti co ho maji a dali do nej 50k ti ho neprodaji, a to co vidis v bazarech,
tak to akorat zavani pruserem ze do toho budes muset dat 50k

Tuhle karu nemuzes kupovat v bazaru, to tam nekdo dal protoze
tam bylo neco tezce v pici, a chce se toho zbavit.

Pouze od majitele, ktery s tim jezdi a vi co je tam delane atd...

V bazaru bych si troufnul koupit tak Felicii.

At me nekdo opravi, jestli tomu neni tak.


Asi máš pravdu. Počítal jsem podle toho jak jsem to auto viděl v pátek, co všechno je špatné a vyšla mi investice nejméně 45000 kč (bazarista to chce prodat za 56000kč, víc jak 30000 mu tedy dát nemohu). A to není konečná suma, protože o spoustě závad a problému nevím a dozvím se je až při provozu. Bohužel jinou šanci nemám, než koupit někde v bazaru.

Díky a ahoj, jdu bádat dál.
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#6 Příspěvek od fotobobo »

zbrolik píše:
fotobobo píše:
zbrolik píše:Díky. Bohužel nejsem členem klubu (zatim ještě BMW nemám), foto nevidím. Mohl bys mi je poslat mailem? Diky.
Ještě mohu se zeptat. Jak by to auto mělo jet? Vezl jsem se jen ve 2 kusech 525TDS. Ten jeden do 2000 otáček se nic nedělo, pak chytly saze, zátah. A tohle BMW bez hadičky mělo takový plynulý chod. Ale žádná špička, jelo to furt stejně.
Žbrolík (BMW čekatel)



525 TDS nemas v podstate sanci sehnat v perfektim stavu...bohuzel..
ti co ho maji a dali do nej 50k ti ho neprodaji, a to co vidis v bazarech,
tak to akorat zavani pruserem ze do toho budes muset dat 50k

Tuhle karu nemuzes kupovat v bazaru, to tam nekdo dal protoze
tam bylo neco tezce v pici, a chce se toho zbavit.

Pouze od majitele, ktery s tim jezdi a vi co je tam delane atd...

V bazaru bych si troufnul koupit tak Felicii.

At me nekdo opravi, jestli tomu neni tak.


Asi máš pravdu. Počítal jsem podle toho jak jsem to auto viděl v pátek, co všechno je špatné a vyšla mi investice nejméně 45000 kč (bazarista to chce prodat za 56000kč, víc jak 30000 mu tedy dát nemohu). A to není konečná suma, protože o spoustě závad a problému nevím a dozvím se je až při provozu. Bohužel jinou šanci nemám, než koupit někde v bazaru.

Díky a ahoj, jdu bádat dál.


Vybiras si sice hezke a dobre auto, ale bohuzel tehle konretni typ
E34 TDS je velice nachylna na rozbiti se, pokud ji nekdo neudrzoval.

(Turbo, Cerpadlo, Hlava) na to je ten motor velice nachylnej,
a musi se s nim umet jezdit. Pokud to melo nejaky prase,
tak je to uplne v haji..

Asi bych ti doporucil, 525i nebo 520i tam zadne cerpadlo
ani turbo neni a tim padem ti zanika nejake procento poruchy.

Poptej se jeste kluku v bazaru BMW, jestli neco neprodavaji.

V sekci auta prodej, tam by jsi nemusel slapnout vedle.

:Policie:
flexible
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pon 13.08.2007 00:00

#7 Příspěvek od flexible »

Pokud ti pri teplem motoru kolisaj otacky,tak je v prdeli stelwerk...to je takova elektr.krabicka na cerpadle(vede z toho takovy tlusty kabel cerny ).Ta se musi vymenit....Ja ji jednou shanel a pod 10.000.- jsem ji nesehnal.V boschi ji maji i prez 20.000.-A s tou hadickou si nelamej hlavu...ja ji mam taky odpojenou,a mam pocit ,ze to i mene kouri....
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#8 Příspěvek od Kail »

Auto z bazaru?No zase tak bych to neodsuzoval...Já sháněl měsíc po annonci atd.,sjezdil jsem celou republiku křížem krážem a povětšinou šroty.Nakonec jsem koupil v bazaru.Nejdřív jsem měl domluvenou schůzku přímo s majitelem,ale bohužel to neklaplo (nedostal jsem se tam) a za pár dní když jsem měl odvoz mu volám,a on že už ho dal do bazaru,že už má nové auto a jednu garáž,a protože to bylo v praze,nechtěl aby stálo na ulici...Tak jsem ho nakonec koupil,a jediný co mně do teď štve,že jsem musel vysolit o 5tis. navíc pro bazar :? ,jinak jem max spokojen,až na kosmetický vady je super,motor chytá suprově,nehoupe,olej z něj teče minimálně,klape jako novej,tak mi držte palce aby to vydrželo :wink: .

To jen k tomu,že nevždy musí být důvod prodeje v bazaru "totální šrot"
wutce
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: pát 26.01.2007 01:00

#9 Příspěvek od wutce »

čau chlapi mam 525 tds r.v. 92 motor z 94.osobně jsem ho generálkoval s kámošem,kterýmu proudí v krvi bmw a rozumí tomu jako 60ti letej důchodce škodě 1000mb.prostě ví o mím autě uplně vše a najde každou závadu o které mu řeknu co to dělá.když jsem ho koupil,klepal motor.pan majitel řekl že hydroštely.stačí je vyměnit a ja to ok.dal nám jich hafo náhradních takže jsem bral a byl rád že mám konečně svou vysněnou pětku.bohužel hydroštely to nebyli.jak asi tušíte,bylo to na klice šestej vstřik přímo chcal do oleje a vydřela se šála a klika kompletně v prdeli.kliku jsem měl náhradní takže jsem něco ušetřil,šály mě stály 5000,těsnění 2500,jeden píst komplet 1000,klouzala spojka tak jsem sehnal za 1000 přítlačák-starej byl prasklej,za den a něco jsme to měli po kupě a vyrazil jsem do ulic.chytá perfektně,studenej i horkej.vyměnil jsem už veškeré ramena na předku,destičky silentblokyatd.ty velký silentbloky na zadku už jsou taky nový-ta výměna stojí fakt za to.koupil jsem novou 100ah baterku a dal zánovní startér.olejíček má par týdnů nový.je to přes půl roku od generálky snad ještě dýl a chladící kapalina je v nádržce průzračná jak lesní studánka a hladina se nehnnula.prostě kámoš je borec jak svině.mam rok starej lak brilantrot-červená a kolíčka OZ 17 - 235/45.vím není to pro podvozek balada,ale já svému bmw koupím vše takže čepy neřeším.zdálo by se že s ním už asi umřu,ale chtěl bych sedmu e38 prostě jsem se zamiloval a musím svou pětku opustit.přísahám,že moji pětce nic není a prodej mě vůbec netěší,ale touha po sedmě a jejím přepichu je silná.kdyby jste měli zájem dejte vědět.žádná investice s tímhle vozem vás nečeká,aspon ne v dohlednu dík za ozvání 606476554 - vojewutce@atlas.cz
zbrolik
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 12.09.2006 00:00

#10 Příspěvek od zbrolik »

wutce píše:čau chlapi mam 525 tds r.v. 92 motor z 94.osobně jsem ho generálkoval s kámošem,kterýmu proudí v krvi bmw a rozumí tomu jako 60ti letej důchodce škodě 1000mb.prostě ví o mím autě uplně vše a najde každou závadu o které mu řeknu co to dělá.když jsem ho koupil,klepal motor.pan majitel řekl že hydroštely.stačí je vyměnit a ja to ok.dal nám jich hafo náhradních takže jsem bral a byl rád že mám konečně svou vysněnou pětku.bohužel hydroštely to nebyli.jak asi tušíte,bylo to na klice šestej vstřik přímo chcal do oleje a vydřela se šála a klika kompletně v prdeli.kliku jsem měl náhradní takže jsem něco ušetřil,šály mě stály 5000,těsnění 2500,jeden píst komplet 1000,klouzala spojka tak jsem sehnal za 1000 přítlačák-starej byl prasklej,za den a něco jsme to měli po kupě a vyrazil jsem do ulic.chytá perfektně,studenej i horkej.vyměnil jsem už veškeré ramena na předku,destičky silentblokyatd.ty velký silentbloky na zadku už jsou taky nový-ta výměna stojí fakt za to.koupil jsem novou 100ah baterku a dal zánovní startér.olejíček má par týdnů nový.je to přes půl roku od generálky snad ještě dýl a chladící kapalina je v nádržce průzračná jak lesní studánka a hladina se nehnnula.prostě kámoš je borec jak svině.mam rok starej lak brilantrot-červená a kolíčka OZ 17 - 235/45.vím není to pro podvozek balada,ale já svému bmw koupím vše takže čepy neřeším.zdálo by se že s ním už asi umřu,ale chtěl bych sedmu e38 prostě jsem se zamiloval a musím svou pětku opustit.přísahám,že moji pětce nic není a prodej mě vůbec netěší,ale touha po sedmě a jejím přepichu je silná.kdyby jste měli zájem dejte vědět.žádná investice s tímhle vozem vás nečeká,aspon ne v dohlednu dík za ozvání 606476554 - vojewutce@atlas.cz


Ahoj,

prosím mohl bys mi poslat do mailu nějaké foto a údaje (provedení sedan nebo kombi, automat/manuál, výbava , Tvoje bydliště atd)?

Díky Žbrolík (zbrolik@email.cz)
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od bmwfil »

zubatafish
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: stř 27.07.2005 00:00
Bydliště: někde ve Squotu u Brniska
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od zubatafish »

zdravím lidi podobny problém mam i na 528i jak "zbrolik" nemuže to tedy byt něčím jinym?? :-) jestli ne tak pardon ;-)
Odpovědět