Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

umisteni rele pal. cerpadla M50 + smrdi benzin

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#1 Příspěvek od ajfel »

kde ho prosim najdu?
525 M50 rv 92 ..
moc diky ...
petr
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#2 Příspěvek od dexter »

http://www.ukazto.com/?img=918168,rel.jpg

je to síce dolů hlavou,ale když tak otoč monitor :lol:


posílam i poistky

http://www.ukazto.com/?img=918200,poistky.jpg

:roll:

u modelů 520i,525i,524td je hnědé barvy a u 530i a 535i oranžové
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#3 Příspěvek od dexter »

a co pak,nestartuje??,nebo co
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#4 Příspěvek od ajfel »

ale startuje ....
zda se mi, ze je obcas citit benzin, tak to chci prijit ...

a prvni to zkusim propojit, aby cerpadlo jelo .. jestli neco uvidim, kdyz ne, tak az potom s nastartovanym motorem ....

hele ...
v tom seznamu .. nejak jsem asi slepy, ale ktere to rele je na palivove cerpadlo??

diky
petr
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#5 Příspěvek od dexter »

Promiň,ja sem si to trochu spletl.Něak jsem nekoukal od čeho ty relé jsou.Na palivové čerpadlo by mělo být na v předu v pravo.Barvy by měli být takové,jak sem psal.
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mike525 »

Rele je vpredu spolecne v krabici s jednotkama (motoru, abs atd..).. hneda barva,po vyndani se spojuji kontakty "vrchni" a "pravy" - to z pohledu jakobyses dival od kapoty smerem k celnimu sklu tak u celniho je "vrchni" a tam kde mas pravou ruku tak "pravy" :wink: pokud me pamet neklame.. takze za tiskove chyby nerucim.. kdyz tak nad tim uvazuju tak tak s temi kontakty si jisty fakt nejsem..
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#7 Příspěvek od dexter »

No a jinak,aby sme se vrátili k tvému problému,s tím smradem benzínu.Dělá to pořád?,nebo jen když máš otevřené okno?Nedělal si poslední dobou něco z palivovou soustavou?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Smrdí to nahodile nebo jen chvíli po nastartování studeného motoru?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#9 Příspěvek od ajfel »

smrdi to nahodile a citim to po dojezdu (nekdy) a kdyz stojim na krizovatce (nekdy) ...
2 hadice uz byly meneny - byly zpuchrele. nic jineho nebylo na prvni pohled videt ...

chci se mrknout, co to dela pod krytama nahore ... pripada mi, ze to smrdi zepredu ... jsou tam nejake hadicky mezi napojenim trubek a vstriku apod ...

na palivovou soustavu se nesahalo, krome vymeny tech hadic ...

predtim se delala komplet generalka predni napravy (vsechny cepy, ramena, rizeni, servo, ... ) .. bylo toho hodne dole, ale tohle by mit vliv nemelo.

takze to rele ... je v druhe krabici , nez jsou pojistky (krabice na prave strane v motorovem prostoru)? v te, co je zasroubovana? (do te jsem jeste zatim nelez :) )
je tam tech relatek vice? nebo jenom jedno daneho typu?

kontakty zvladnu podle schemata na obalu rele - doufam :)
aspon u M40 je to jenom jednoduche zapojeni se 4ma pinama ... 2 ridici a 2 propojovane :)

diky

petr
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mike525 »

ajfel píše:smrdi to nahodile a citim to po dojezdu (nekdy) a kdyz stojim na krizovatce (nekdy) ...
2 hadice uz byly meneny - byly zpuchrele. nic jineho nebylo na prvni pohled videt ...

chci se mrknout, co to dela pod krytama nahore ... pripada mi, ze to smrdi zepredu ... jsou tam nejake hadicky mezi napojenim trubek a vstriku apod ...

na palivovou soustavu se nesahalo, krome vymeny tech hadic ...

predtim se delala komplet generalka predni napravy (vsechny cepy, ramena, rizeni, servo, ... ) .. bylo toho hodne dole, ale tohle by mit vliv nemelo.

takze to rele ... je v druhe krabici , nez jsou pojistky (krabice na prave strane v motorovem prostoru)? v te, co je zasroubovana? (do te jsem jeste zatim nelez :) )
je tam tech relatek vice? nebo jenom jedno daneho typu?

kontakty zvladnu podle schemata na obalu rele - doufam :)
aspon u M40 je to jenom jednoduche zapojeni se 4ma pinama ... 2 ridici a 2 propojovane :)

diky

petr
Je to presne ta zasroubovana krabice... relatek je tam vic, ale kazde jine barvy.. nemuzes netrefit :)
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#11 Příspěvek od dexter »

já jich tam mám 2 ,ale nejspíš ho už někdo měnil,protože tam mám bíle a modré. 8O
Návštěvník

#12 Příspěvek od Návštěvník »

jak sa teraz po ranu ochladzuje tiez mi zacina po starte smrdet benzin..cim to moze bit?mam moju BMW 525i/6/24/141kw-tourning,r.v.93-len dva a pol mesiaca.je to moja prva BM-ka takze v tom neviem chodit..stala po dohode od znameho 1200.-€ motor je uplne suchy,ziaden olej,a uplne cisty,spotreba oleja -12000km/1,2L.neprehrieva sa,je v plnej vybave.hrdza ziadne az na spodne rohy dvery.a dost ukecana predna naprava,zadna a difak v poho.zatah tiez neuveritelny.posledny dvaja majitelia boli mlady poliaci,takze motor mam ,,tip-top,,po GO a v dobrej kondicke.
Odpovědět