Na TDs je interval výměny asi 500tis km. musí se sundat hlava, vana a spousta dalších dílů. Jsou tam 2 rozvodové řetězy a vodící lišty s napínákem, všechno se mění. Cenu ale nevím, nic levného to nebude.
Legend1 píše:Na TDs je interval výměny asi 500tis km. musí se sundat hlava, vana a spousta dalších dílů. Jsou tam 2 rozvodové řetězy a vodící lišty s napínákem, všechno se mění. Cenu ale nevím, nic levného to nebude.
už po 250 tis.km je v rozvodech značná vůle řetězu,jelikož se vydřou napínací lišty a vytahá řetěz.hlava někdy dolů nemusí!!jenom matroš vyjde u BMW na cca.10 tis. 3kola,2řetězy,2napínací lišty+2vodící a napínák.práce na 1-2 dny záleží jak si s tím hraješ.
a ještě k tomu potřebuješ kotvu na vačku a trn do setrváku.
rozvody se mají dělat po 250tis km ..hlava se dolů nesundává a cenově to není zase tak hrozné jak popisují kluci ... nepamatuji si přesně ale cena byla komplet s prací do 10tis.... jediné co je většinou opotřebované je napínák (bývá vydřený od řetězu).... byt jsme měnili vše tak je to většinou zbytečné.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:rozvody se mají dělat po 250tis km ..hlava se dolů nesundává a cenově to není zase tak hrozné jak popisují kluci ... nepamatuji si přesně ale cena byla komplet s prací do 10tis.... jediné co je většinou opotřebované je napínák (bývá vydřený od řetězu).... byt jsme měnili vše tak je to většinou zbytečné.
napínák není s řetězem přímo v kontaktu t.j.nemůže být od něj vydřený.vydřený jsou jak jsem psal napínací lišty a od nich přávě napínák,samozřejmě povytažené řetězy a měnit je bez kol nemá smysl.takže vyměnit komplet možná kromě vodících lišt by se obešlo. s prací do 10 tis.pochybuji, jelikož jak jsem psal tohle stojí matroš.když je to rozhozené tak by se měl vyměnit olej a samozřejmě antifreeze kdo by to tam lil zpět? a jen olej a freezem vyjde na 2tis.
By mě zajímalo jak se dá sundat boční kryt motoru a spodní řetěz aniž by byla dole hlava. Když se podívám do servisního manuálu, tak postup začíná: 1. demontujeme vanu motoru, 2. demontujeme hlavu a pokračuje se rozebráním skoro celého motoru že zbyde snad jen blok motoru a řetězy.
Legend1 píše:By mě zajímalo jak se dá sundat boční kryt motoru a spodní řetěz aniž by byla dole hlava. Když se podívám do servisního manuálu, tak postup začíná: 1. demontujeme vanu motoru, 2. demontujeme hlavu a pokračuje se rozebráním skoro celého motoru že zbyde snad jen blok motoru a řetězy.
rozvody na TDSu sem si dělal osobně a hlavu sem dolů dávat nemusel
Kdyby tady byl nekdo, kdo by udelal rozvody jeste na jedne E34
tak at napise. Na cene se urcite domluvime.
Ale pouze nekdo, kdo na to dokaze dat taky zaruku. Diky