
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
co se stalo ? (laik)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
vcera jsem si dal na krizovatce malej sprint s vytůněným VW Scirocco, asi je jasne jak to dopadlo a jen jsem slysel nekde vzadu za sebou piskani jeho gum kdyz radil jednicku a dvojku, to jsem byl uz par metru pred nim
. Ale jde mi o neco jineho, bylo to poprve co jsem s tim autem sel k hranici 6tis ot, a ted to jezdi tak nejak lepe nebo co. Pred tim kdyz jsem se sunul na jednicku nebo dvojku tak to trochu pocukavalo, to stejne pri zrychlovani, proste tam byla jakoby mista kde to nezrychlovalo kontinualne. Ted je to vse OK. Cim to muze byt?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Změnily se adaptabilní hodnoty. To je u el.stříkačkových motorů normální jev. Mnohdy to přinese i "nižší" spotřebu. Pořádným protáhnutím se ohřeje pracovní prostor, vypálí a dekarbonizují se svíčky, písty, spal. prostor, lambdy, katy, .... . Proto doporučuju občas řádně protáhnout a nebát se otáček. A to ani u diesela. Výrobce to s dostatečnou rezervou jistí omezovačem ot. Takže se nebát. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv 21.06.2007 00:00
- Bydliště: Havířov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Taky mu dávám pořádnej kouř,podle mně se žádnej motor nemá šetřit...Spousta lidí si myslí jak motor nešetří když jezdí v 1500-2000ot/min.
,ale houby šetří.TDS má největší výkon na samé hranici červeného pole,a to červené pole značí právě tu mez,kam můžete v klídku zacházet,kdyby to motoru vadilo,bylo by červený pole dřív
Nemám rád lidi co se bojí otáček jak čert kříže


Nemám rád lidi co se bojí otáček jak čert kříže

Kail píše:Taky mu dávám pořádnej kouř,podle mně se žádnej motor nemá šetřit...Spousta lidí si myslí jak motor nešetří když jezdí v 1500-2000ot/min.,ale houby šetří.TDS má největší výkon na samé hranici červeného pole,a to červené pole značí právě tu mez,kam můžete v klídku zacházet,kdyby to motoru vadilo,bylo by červený pole dřív
![]()
Nemám rád lidi co se bojí otáček jak čert kříže



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
- Kontaktovat uživatele:
co se stalo s měničem??Birkoff píše:No tak to opatrně na měnič v automatu. Už jsem to tu psal.martin33 píše:tak je to dobrý stále odstranuji karbonmatal píše:Ale protahovat po dobrém zahřátí motoru..Samozřejmě,že ne za studena..
![]()
Výrobce doporučuje očas jezdit ve více jak 4.500ot/min kvůli odstranění karbonu..![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Dobrá napíšu to ještě jednou. Borec co už dlouho opravuje automaty mi, mimo jiné, říkal, že u Audi a BMW je problém s životností převodovek (kvalitativní), všechno je totiž hliník. Od 530i (535i,540i,530d) má ten motor moc velkej krouťák a měnič není schopen to dlouhodobě přenášet, začne se "vydrolovat", pak to ucpe filtr a následně se spálí lamely v převodovce. Říkal že měl na opravu X5 3l (nevím jestli benzín nebo diesel) a že Steptronic odešel při 60tis km. Myslím že šlo o almaru od ZF.
Neříkám nevytáčet motor, přímo nesnáším "piloty" co jezdí v rozmezí 1500-1700ot, ale říkám s rozmyslem a "slušně" se k autu chovat.
Neříkám nevytáčet motor, přímo nesnáším "piloty" co jezdí v rozmezí 1500-1700ot, ale říkám s rozmyslem a "slušně" se k autu chovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00