a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se
E34 a spotřeba? :O
-
rakeesh
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: ned 19.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3405
-
fotobobo
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř 09.08.2006 00:00
- Bydliště: Prague
Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete serakeesh@seznam.cz
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
-
rakeesh
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: ned 19.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3405
diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?fotobobo píše:Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete serakeesh@seznam.cz
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
-
dexter
- Registrovaný
- Příspěvky: 931
- Registrován: stř 21.03.2007 01:00
No myslím,že je to jedno,ono to výjde na stejno.rozdíl,možná deci.Ale co mě osobně dost zarazilo byl článek,v kterém opisovali něaké báwo a redaktor byl na rozpacích z toho,že melo menší spotřebu při vyžších otáčkach,než při nižších.Taky sem to pár krát skoušel,ale něaké změny sem nepostrěhl.Ale líp se jede z otáčkama nad 2500.Alespoň mě.
-
Anton
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 905
-
dargon
- Registrovaný
- Příspěvky: 1087
- Registrován: sob 08.01.2005 01:00
- Klubové ID: 497
-
vitekk
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 06.12.2006 01:00
- Bydliště: praha
-
fotobobo
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř 09.08.2006 00:00
- Bydliště: Prague
Hele to je sice pravda, ale to by tady uz pak nikdo nemusel nic psat,dargon píše:Než založíte nový příspěvek, podívejte se, jestli již není podobný založen.
a rovnou jen hledat v prizpevcich...Tak ze by to nebylo diskuzni forum
ale vyhledavac "problemu"
Podle me je dobry, kdyz se o stejne veci bavi treba 10 krat.
Opakovani je matka moudrosti
Doufam ze me admin kuli memu nazoru nezabanuje
-
fotobobo
- Registrovaný
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř 09.08.2006 00:00
- Bydliště: Prague
Hele to je jedno 525i a 520i zerou tak nastejno...rakeesh píše:diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?fotobobo píše:Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete serakeesh@seznam.cz
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
-
Maxiczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 1883
- Registrován: pon 11.07.2005 00:00
-
rakeesh
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: ned 19.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3405
-
Anton
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 905
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
-
Maxiczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 1883
- Registrován: pon 11.07.2005 00:00
-
rakeesh
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: ned 19.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3405
-
Anton
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 905
-
rakeesh
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: ned 19.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3405
-
Anton
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 905
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chcešrakeesh píše:takze M50 taky ne.. achjoAnton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...
-
Maxiczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 1883
- Registrován: pon 11.07.2005 00:00
Přesně tak. Pokud mu naložíš 6 tisíc za studena, tak ti odejde každá hlava. Je to o tom, jak se k tomu kdo chová. Ale statisticky jsou na tom naftové motory hůře, co se hlav týče určitě náchylnější na prasknutí.
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku..
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku..
