a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E34 a spotřeba? :O
Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete serakeesh@seznam.cz
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
- 
				rakeesh
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 340
 - Registrován: ned 19.08.2007 00:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 3405
 
diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?fotobobo píše:Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete serakeesh@seznam.cz
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
No myslím,že je to jedno,ono to výjde na stejno.rozdíl,možná deci.Ale co mě osobně dost zarazilo byl článek,v kterém opisovali něaké báwo a redaktor byl na rozpacích z toho,že melo menší spotřebu při vyžších otáčkach,než při nižších.Taky sem to pár krát skoušel,ale něaké změny sem nepostrěhl.Ale líp se jede z otáčkama nad 2500.Alespoň mě.
			
			
									
						
										
						Hele to je sice pravda, ale to by tady uz pak nikdo nemusel nic psat,dargon píše:Než založíte nový příspěvek, podívejte se, jestli již není podobný založen.
a rovnou jen hledat v prizpevcich...Tak ze by to nebylo diskuzni forum
ale vyhledavac "problemu"
Podle me je dobry, kdyz se o stejne veci bavi treba 10 krat.
Opakovani je matka moudrosti
Doufam ze me admin kuli memu nazoru nezabanuje
Hele to je jedno 525i a 520i zerou tak nastejno...rakeesh píše:diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?fotobobo píše:Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete serakeesh@seznam.cz
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
- 
				Kail
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3205
 - Registrován: stř 07.09.2005 00:00
 - Bydliště: Soběslav
 - Klubové ID: 1612
 
Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chcešrakeesh píše:takze M50 taky ne.. achjoAnton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...
Přesně tak. Pokud mu naložíš 6 tisíc za studena, tak ti odejde každá hlava. Je to o tom, jak se k tomu kdo chová. Ale statisticky jsou na tom naftové motory hůře, co se hlav týče určitě náchylnější na prasknutí.  
 
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku..
			
			
									
						
										
						Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku..
