Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d x 530xd jízdní vlastnosti

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#1 Příspěvek od prase007 »

Zdar, nedávno jsem došel k rozhodnutí že si konečně koupim auto. Přemýšlím o nějaké ojeté E60 a určitě to bude 530ka v dieselu. Zajímalo by mě jestli se hodně liší čtyřkolková varianta od zadokolky co do jízdních vlastností a do čeho byste případně šli vy, pokud pomineme praktické hledisko, že se čtyřkolkou se dá v zimě lépe vyjet na kopec :)

Ještě podotknu že nemám zkušenosti ani s 4x4 ani se zadokolkou protože jezdim 4 roky s mondeem a předim 4 s fabkou :/
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

BMW ma mit nahona na zadek..... dobre zimaky zajisti, ze vyjedes tam kam s predokolkou :-)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#3 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

osobní zkušenosti s xd nemám,ale má ji kámoš a během prvního roku byl asi 4 x v servisu s nějakým problémem :( čert ví jestli trefil blbej kus.Ale ja zastávám stejnej názor co ruda....pokud 4kolku od bmw tak X5 :D Ke klasické 530d v E60ce se ale vyjádřit můžu,to auto mě nadchlo svým výkonem a silou kdy na šestku můžete jet 50 i 250....ano ve městě pobere šestka bez jakéhokoli klepáni ,třepání svým krouťákem 500Nm rychlost 50km/h a to při neuvěřitelných cca 950 ot/min :wink: V neděli jsem byl s rodinkou na výletě v jeseníkách a jel totální pohodu za průměrnou spotřebu 5,9 8O jinak provoz většinou nezdržuju a z dodržování rychl.limitů si moc hlavu nedělám...kdo se v podobném autě sveze ,pochopí proč :D Dlouhodobý průměr 50-50 město-dálka mám 7,6 a to se na spotřebu fakt nedívám...
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#4 Příspěvek od airbone »

Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#5 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

jinak je tato kráska na prodej :D po 1.majitelce najeto jen 90tkm!
Přílohy
e60 diesel 055.jpg
e60 diesel 055.jpg (147.31 KiB) Zobrazeno 1218 x
k2
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: úte 13.03.2007 01:00

#6 Příspěvek od k2 »

Mám zkušenost pouze z e34.

Pokud nutně nepotřebuješ 4x4, naskoč do zadokolky.
Veškeré sportovní geny BMW jsou ve verzi iX otupělé. Opravdové BMW zažiješ jedině se zadokolkou.

Rozdíl v jízdních vlastnostech je asi jako když si místo sjezdových lyží připneš na nohy dva snowbordy :lol:

K2
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#7 Příspěvek od krakatit »

airbone píše:Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...


to je zajimave, co pises ze te prakvapila 320d... me naopak, zklamala... a kamarada co ma focus 66kW taky, ze to prej "nejede" :)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#8 Příspěvek od airbone »

krakatit píše:
airbone píše:Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...


to je zajimave, co pises ze te prakvapila 320d... me naopak, zklamala... a kamarada co ma focus 66kW taky, ze to prej "nejede" :)


Hmmm, mne sa zdalo ze to ide dost dobre, treba tomu len poriadne sliapnut na krk a hodit ho do otacok. Vtedy som mal passat V6 TDI, 150k, ale ta 320d mala o dost lepsi tah, hlavne vo vyssich otackach.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#9 Příspěvek od Atila »

airbone píše:VW koncern je pozadu par rokov...


Proc by mel byt VW koncern pozadu? Nemuzeme samozrejme brat vlastni Volkwswagen, coz jsou vozy povetsinou o tridu pod baworakem, ale v premiovem segmentu ma koncern svoje Audi, kde nove stredne a velkoobjemova TDIcka jako napr. 3.0TDI, 4.2TDI urcite maji co rici svetu.
Navic auto neni jenom motor coz dokazuji uspechy nove Audi A6, ktera ovladla vyssi tridu a poslala E60tku na smetiste dejin jako nejvetsi propadak BMW za poslednich tricet let. Sem zvedav co s tim hosi baworacti budou delat, protoze tenhle segment pro ne byl vzdy dost klicovy a zvykli si hrat s E34, nasledne E39 prvni housle a ted takovy krach to se bude akcionarum tezko vysvetlovat.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

zajimave, lec jen tve nazory... pro Bawo byl, je a bude (jak prekvapive) klicovy 3kovy model... jak se prodava nevim, ale akcie (i zisk) jdou nahoru...
MB v. BMW 0:1 http://jalopnik.com/cars/news/with-rise ... 120584.php
Bmw v. Audi v. MB 1:0 http://www.egmcartech.com/2007/08/07/bm ... uly-sales/
vic se musi bat leda japoncu http://www.leftlanenews.com/bmw-exec-au ... us-is.html
"smetiste dejin v praxi" http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e ... _2007.html

ze firmy v CR nakupuji A6ky neznamena, ze Bmw jde ke dnu :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#11 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Atila píše:
airbone píše:VW koncern je pozadu par rokov...


Proc by mel byt VW koncern pozadu? Nemuzeme samozrejme brat vlastni Volkwswagen, coz jsou vozy povetsinou o tridu pod baworakem, ale v premiovem segmentu ma koncern svoje Audi, kde nove stredne a velkoobjemova TDIcka jako napr. 3.0TDI, 4.2TDI urcite maji co rici svetu.
Navic auto neni jenom motor coz dokazuji uspechy nove Audi A6, ktera ovladla vyssi tridu a poslala E60tku na smetiste dejin jako nejvetsi propadak BMW za poslednich tricet let. Sem zvedav co s tim hosi baworacti budou delat, protoze tenhle segment pro ne byl vzdy dost klicovy a zvykli si hrat s E34, nasledne E39 prvni housle a ted takovy krach to se bude akcionarum tezko vysvetlovat.


no nemyslím si že je e60ka největší propadák bmw za posledních 30let a už vůbec si nemyslím,že by bmw bylo v situaci kdyby musela vysvětlovat akcionářům nějaký krach :D
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jakesh »

e60 je snová.
Njevětší propadák u mě je e46 v kompaktu :wacko:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#13 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Jakesh píše:e60 je snová.
Njevětší propadák u mě je e46 v kompaktu :wacko:


notypico,ani mi nemluv...to je grc grců....starej kompakt je proti němu krásavec :D
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#14 Příspěvek od Atila »

M3maniac píše:no nemyslím si že je e60ka největší propadák bmw za posledních 30let a už vůbec si nemyslím,že by bmw bylo v situaci kdyby musela vysvětlovat akcionářům nějaký krach :D


Si to vem. Kdyz prisla E34, tak to bylo zjeveni z cisteho nebe a kazdy druhy nemecky podnikatel ci lepe situovany zamestnanec s ni jezdil, zdaleka nejuspesnejsi model ve sve tride. Pak prisla E39, mnoho let velice uspesny model, stale na spicce, dokazal se prodavat dokonce i kdyz uz byl starsi a Mercedes proti nemu nasadil novou modernejsi E-classe.
No a ted mela prijit E60, navazat na uspechy predchozich rad a misto toho si Audi dovoli vydat novou A6tku, zopakovat s ni patnact let stary uspech stare E34 a naprosto vymazat konkurenci jak od Mercedesu (ktera ma ovsem starsi model cekajici na nastupce), tak zejmena od BMW s jejich zbrusu novou E60tkou, ktera mela sbirat vavriny. Myslis, ze hosi od BMW nejsou nasrani, ze v Zapadni Evrope je kazde druhe auto prodane ve vyssi tride A6? 50% segmentu je naprosto brutalni market share, v automobilovem prumyslu leta nevidana hodnota.
Faktem proste je, ze Audi se s novym modelem v kombinaci s agresivni cenovou politikou perfektne trefilo do nalad trhu a dokazalo pro sebe urvat vic nez by kdokoliv cekal. Kolik lidi by pred peti lety verilo tomu, ze Audi (ten vecny treti vzadu v premiovem segmentu) obsadi pulku vysoce konkurencniho segmentu vyssi tridy?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#15 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

ale to je život ,prostě se to střídá....RS4ka je taky rychlejší než M3 a co? každej si koupí co chce.Prý zbrusu nová e60 :D už 4roky tu jezdí :-) jjjv segmentu SUV at se snaží jak chce audi na X5ku nemá :D a trojka dává a4 taky sodu myslím :wink:
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#16 Příspěvek od Atila »

M3maniac píše:ale to je život ,prostě se to střídá....RS4ka je taky rychlejší než M3 a co? každej si koupí co chce.Prý zbrusu nová e60 :D už 4roky tu jezdí :-) jjjv segmentu SUV at se snaží jak chce audi na X5ku nemá :D a trojka dává a4 taky sodu myslím :wink:


Zbrusu nova v dobe, kdy A6tka prisla. Uz je tu s nami take druhym rokem. Co se tyce segmentu SUV, tak u nas kupodivu zavladla, minimalne pro mne dost zbesila, Q7. Uvidime cisla na konci roku, ale X5 to bude mit proti vetsi Q7, novemu MLku a Allroadu v segmentu zvysenych kombiku dost tezke. :-)
Co se tyce te A4rky, tak tam to bude jeste zajimave. Momentalne Audi doprodava pet let stary model, ale pristi rok z jara nastupuje nova A4 a bude zajimave sledovat jestli dokaze zopakovat uspech A6tky. Jinak nova A5 je rovnez prodejni slagr a trojka kupe ma velkeho konkurenta hned od pocatku. Proste Audi se vraci ve velkem stylu.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#17 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Atila píše:Proste Audi se vraci ve velkem stylu.
Taky už si čorkaři mnou ruce.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jakesh
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: stř 30.10.2002 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Jakesh »

Vlasta píše:Taky už si čorkaři mnou ruce.

:) :D :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#19 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Atila píše:Faktem proste je, ze Audi se s novym modelem v kombinaci s agresivni cenovou politikou perfektne trefilo do nalad trhu a dokazalo pro sebe urvat vic nez by kdokoliv cekal. Kolik lidi by pred peti lety verilo tomu, ze Audi (ten vecny treti vzadu v premiovem segmentu) obsadi pulku vysoce konkurencniho segmentu vyssi tridy?
prosim te, precti si ty odkazy, tohle co pises je fajn, ale pokud mame resit celkovy prijem znacky, je jim po xy letech uspech A6 (asi tak po 20ti letech? :-) ) asi volnej... prijde ti ta A6 nejak revolucni? nabizi ti neco extra? ne, jen je to hezky zabalenej balicek za nizsi cenu... to je fuck, proste hodnotit jestli je neco propadak podle obecnyho povedomi mi prijde OT, dulezita jsou cisla a ty jso daleko od cervenych, coz se o VW ne vzdy da taky tvrdit...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět