
Ještě podotknu že nemám zkušenosti ani s 4x4 ani se zadokolkou protože jezdim 4 roky s mondeem a předim 4 s fabkou :/
to je zajimave, co pises ze te prakvapila 320d... me naopak, zklamala... a kamarada co ma focus 66kW taky, ze to prej "nejede"airbone píše:Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...
Hmmm, mne sa zdalo ze to ide dost dobre, treba tomu len poriadne sliapnut na krk a hodit ho do otacok. Vtedy som mal passat V6 TDI, 150k, ale ta 320d mala o dost lepsi tah, hlavne vo vyssich otackach.krakatit píše:to je zajimave, co pises ze te prakvapila 320d... me naopak, zklamala... a kamarada co ma focus 66kW taky, ze to prej "nejede"airbone píše:Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...
Proc by mel byt VW koncern pozadu? Nemuzeme samozrejme brat vlastni Volkwswagen, coz jsou vozy povetsinou o tridu pod baworakem, ale v premiovem segmentu ma koncern svoje Audi, kde nove stredne a velkoobjemova TDIcka jako napr. 3.0TDI, 4.2TDI urcite maji co rici svetu.airbone píše:VW koncern je pozadu par rokov...
no nemyslím si že je e60ka největší propadák bmw za posledních 30let a už vůbec si nemyslím,že by bmw bylo v situaci kdyby musela vysvětlovat akcionářům nějaký krachAtila píše:Proc by mel byt VW koncern pozadu? Nemuzeme samozrejme brat vlastni Volkwswagen, coz jsou vozy povetsinou o tridu pod baworakem, ale v premiovem segmentu ma koncern svoje Audi, kde nove stredne a velkoobjemova TDIcka jako napr. 3.0TDI, 4.2TDI urcite maji co rici svetu.airbone píše:VW koncern je pozadu par rokov...
Navic auto neni jenom motor coz dokazuji uspechy nove Audi A6, ktera ovladla vyssi tridu a poslala E60tku na smetiste dejin jako nejvetsi propadak BMW za poslednich tricet let. Sem zvedav co s tim hosi baworacti budou delat, protoze tenhle segment pro ne byl vzdy dost klicovy a zvykli si hrat s E34, nasledne E39 prvni housle a ted takovy krach to se bude akcionarum tezko vysvetlovat.
Si to vem. Kdyz prisla E34, tak to bylo zjeveni z cisteho nebe a kazdy druhy nemecky podnikatel ci lepe situovany zamestnanec s ni jezdil, zdaleka nejuspesnejsi model ve sve tride. Pak prisla E39, mnoho let velice uspesny model, stale na spicce, dokazal se prodavat dokonce i kdyz uz byl starsi a Mercedes proti nemu nasadil novou modernejsi E-classe.M3maniac píše:no nemyslím si že je e60ka největší propadák bmw za posledních 30let a už vůbec si nemyslím,že by bmw bylo v situaci kdyby musela vysvětlovat akcionářům nějaký krach
Zbrusu nova v dobe, kdy A6tka prisla. Uz je tu s nami take druhym rokem. Co se tyce segmentu SUV, tak u nas kupodivu zavladla, minimalne pro mne dost zbesila, Q7. Uvidime cisla na konci roku, ale X5 to bude mit proti vetsi Q7, novemu MLku a Allroadu v segmentu zvysenych kombiku dost tezke.M3maniac píše:ale to je život ,prostě se to střídá....RS4ka je taky rychlejší než M3 a co? každej si koupí co chce.Prý zbrusu nová e60už 4roky tu jezdí
jjjv segmentu SUV at se snaží jak chce audi na X5ku nemá
a trojka dává a4 taky sodu myslím
prosim te, precti si ty odkazy, tohle co pises je fajn, ale pokud mame resit celkovy prijem znacky, je jim po xy letech uspech A6 (asi tak po 20ti letech?Atila píše:Faktem proste je, ze Audi se s novym modelem v kombinaci s agresivni cenovou politikou perfektne trefilo do nalad trhu a dokazalo pro sebe urvat vic nez by kdokoliv cekal. Kolik lidi by pred peti lety verilo tomu, ze Audi (ten vecny treti vzadu v premiovem segmentu) obsadi pulku vysoce konkurencniho segmentu vyssi tridy?