Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
540i nestartuje
takze rozhodol som sa zalozit novu temu na tento problem - 540i e34 ma problem z nastartovanim.
1/najprv akoby naskoci, potom zdochne (ak zdochne tak v rozmedzi 1-10sekund max) , starter potom sice toci dobre ale vobec ani tuk.
2/stane sa, ze ked to skusim za nejaku dobu, naskoci a ide normalne, ked uz ide dlhsie ako par sekund, potom uz nezdochne a ide ok.
3/bolo na diag. v servise - odhalili chybove hlasenie v lambda sonde (zla zmes), po odpojeni vahy vzduchu (stale je odpojena) sa vec ciastocne znormalizovala - problem zo startovanim vsak pretrvava. tlak paliva je v poriadku - system nesaje falosny vzduch ani nie je pokles tlaku paliva. (teda pokial je motor nastartovany). diagnostika neodhalila ziadnu inu zavadu.
4/nesuvisi to s tym, ci je motor teply alebo studeny ani s tym ci auto stoji dlho alebo kratko - stane sa to fakt hocikedy.
zaza mi radil, ze by to mohlo byt cerpadlo - vedel by mi niekto poradit ako najjednoduchsie zistim, ci je funkcne/nefunkcne bez toho, ze by som mal druhe? napada vas este nieco, ako by som sa dopatral, co tomu je?
1/najprv akoby naskoci, potom zdochne (ak zdochne tak v rozmedzi 1-10sekund max) , starter potom sice toci dobre ale vobec ani tuk.
2/stane sa, ze ked to skusim za nejaku dobu, naskoci a ide normalne, ked uz ide dlhsie ako par sekund, potom uz nezdochne a ide ok.
3/bolo na diag. v servise - odhalili chybove hlasenie v lambda sonde (zla zmes), po odpojeni vahy vzduchu (stale je odpojena) sa vec ciastocne znormalizovala - problem zo startovanim vsak pretrvava. tlak paliva je v poriadku - system nesaje falosny vzduch ani nie je pokles tlaku paliva. (teda pokial je motor nastartovany). diagnostika neodhalila ziadnu inu zavadu.
4/nesuvisi to s tym, ci je motor teply alebo studeny ani s tym ci auto stoji dlho alebo kratko - stane sa to fakt hocikedy.
zaza mi radil, ze by to mohlo byt cerpadlo - vedel by mi niekto poradit ako najjednoduchsie zistim, ci je funkcne/nefunkcne bez toho, ze by som mal druhe? napada vas este nieco, ako by som sa dopatral, co tomu je?
Cerpadlo je v nadrzi. Najrychlejsie ho skontrolujes tak, ze vytiahnes hadicu co ide z neho (privod benzinu, napr. v motorovom priestore), vopchas do nejakej flase a niekto nech ti skusa startovat. Az tlaci benzin, tak by malo byt v poriadku. Ono sa potom skusa tak, ze sa premosti pal. rele a pri zapnutom zapalovani ma tlacit benzin, za nejaky cas ma natlacit niekolko ml, tusim 700 ml ale nepamatam si za aky cas to ma byt (20 sek?)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Tady Zaza, pokud je informace ze servisu správná,že je čerpadlo dobré a není ucpán palivový filtr ,což si myslím že ne,protože u E 34 jsou dva a zapojeny paralejně,tak je možná závada v lambda sondě což ti naznačili v servise.Dám ti telefon na pana Lunáčka z Brna ,který vlastní bazar BMW.Skus se na něj obrátit má mnoho použitých dílů a lze je na skoušku vyměnit a porovnat a potom třeba skusit jiný díl.Mobil 602 535 989. V bazaru je však jedna nejistota ,že skoušená labda bude také vadná,což jsem také zažil a člověk je tam ,kde byl.Teda na začátku.Snad ti to pomůže.P.S.Pošlu Mad Max SMS at se ti ozve.On totiž staví a nemá moc času.Zaza.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
auto sa so mnou zahrava:
takze cerpadlo som neotestoval - prisiel som do auta, pokusne som otocil klucikom - a okamzite nastartovalo akoby nic - no je to normalne??. trochu som ho prebehol - jazdi vcelku ok, zatial startuje - tak ja uz fakt neviem. skusil som zapojit/odpojit vahu vzuchu, v oboch pripadoch sa motor na volnobehu sprava cca rovnako - kazdopadne som ju vymontoval a idem ju vycistit podla navodu co som tu na fore nasiel. tiez kupim univerzal lambdu a vymenim. co sa bude diat dalej - neviem.
inak palivove filtre nie su ucpane - oba som dal nove.
ozvem sa, ked sa to nejako posunie dalej. (ked znovu nenastartuje...)
zaza: ked pojdem zo slovenska do prahy, ozvem sa mad maxovi - nechal mi na seba cislo. dakujem za kontakt na p.Lunacka.
takze cerpadlo som neotestoval - prisiel som do auta, pokusne som otocil klucikom - a okamzite nastartovalo akoby nic - no je to normalne??. trochu som ho prebehol - jazdi vcelku ok, zatial startuje - tak ja uz fakt neviem. skusil som zapojit/odpojit vahu vzuchu, v oboch pripadoch sa motor na volnobehu sprava cca rovnako - kazdopadne som ju vymontoval a idem ju vycistit podla navodu co som tu na fore nasiel. tiez kupim univerzal lambdu a vymenim. co sa bude diat dalej - neviem.
inak palivove filtre nie su ucpane - oba som dal nove.
ozvem sa, ked sa to nejako posunie dalej. (ked znovu nenastartuje...)
zaza: ked pojdem zo slovenska do prahy, ozvem sa mad maxovi - nechal mi na seba cislo. dakujem za kontakt na p.Lunacka.
auto stale startuje akoby bolo vymenene.
vycistena vaha vzduchu je osadena. inak bola ako nova - no beztak som ju vycistil liehom. rozdiel je citit - pri zapojeni ide vyrazne prudsie do otacok (na neutrali). aj tak si myslim, ze toto pricina nestartovania nebola.
napriek tomu je tam urcita "diera" - ked zoslapnem plyn na podlahu (na neutrali), chvilku sa nic nedeje, ozve sa taky "cmuk" - akoby sa prudko nadychol a az potom vyletia otacky - prosto otacky nejdu sucastne zo stlacenim plynu. ma to tak byt?
este som sa chcel spytat - kde najdem lambda sondy (su dve). jednu som kupil - chcem ju pokusne zamenit za jednu z nich, ci sa nieco nezmeni...
dik.
vycistena vaha vzduchu je osadena. inak bola ako nova - no beztak som ju vycistil liehom. rozdiel je citit - pri zapojeni ide vyrazne prudsie do otacok (na neutrali). aj tak si myslim, ze toto pricina nestartovania nebola.
napriek tomu je tam urcita "diera" - ked zoslapnem plyn na podlahu (na neutrali), chvilku sa nic nedeje, ozve sa taky "cmuk" - akoby sa prudko nadychol a az potom vyletia otacky - prosto otacky nejdu sucastne zo stlacenim plynu. ma to tak byt?
este som sa chcel spytat - kde najdem lambda sondy (su dve). jednu som kupil - chcem ju pokusne zamenit za jednu z nich, ci sa nieco nezmeni...
dik.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
K otázce zpoždění při prudkém sešlápnutí plynu na doraz .Tak tam je určité zpoždění nastaveno výrobcem z bezpečnostních důvodů.Motor totiž po té chvilce jede na plno .Je třeba S TÍM POČÍTAT PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ.Nazýva se Kick-Down.Nesmí to ale dělat při běžném přidání plynu.
Lambda sondy najdeš na střední části výfukového potrubí.Mám skušenost,že bez švajcu tu nerozděláš a původní bude v háji.Pozor na připojení kabílků.Nevim zda u té universální budeš vědět kam který káblík patří,protože koncovka asi nebude sedět.Ta se bude muset asi rozdělat a individuelné připojit. Zde múže vzniknout chyba.Zaza.
Lambda sondy najdeš na střední části výfukového potrubí.Mám skušenost,že bez švajcu tu nerozděláš a původní bude v háji.Pozor na připojení kabílků.Nevim zda u té universální budeš vědět kam který káblík patří,protože koncovka asi nebude sedět.Ta se bude muset asi rozdělat a individuelné připojit. Zde múže vzniknout chyba.Zaza.