Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vibrování předku
Mám podobný problém, cca od 80 do 100 km/h mi to zepředu posílá zvláštní vibrace - nejhorší je to při středně prudkém brzdění. Jelikož mám vepředu na nápravě skoro všechno nový (ramena ne), jako poslední celkem reálnou možnost cítím vychozenou převodku řízení.
Zkus mrknout, jak jsi na tom s vůlí v řízení, pokud taky špatně, možná bychom mohli mít podobný trable. V neděli zkusíme s mechanikem vymezit vůli na převodce, snad (!) to problém vyřeší - mám ovšem strach, že tam ta vůle už jednou vymezovaná byla... V takovým případě bych svou hypotézu nebyl schopen potvrdit ani vyvrátit.
Zkus mrknout, jak jsi na tom s vůlí v řízení, pokud taky špatně, možná bychom mohli mít podobný trable. V neděli zkusíme s mechanikem vymezit vůli na převodce, snad (!) to problém vyřeší - mám ovšem strach, že tam ta vůle už jednou vymezovaná byla... V takovým případě bych svou hypotézu nebyl schopen potvrdit ani vyvrátit.

Tak pokud to začíná vibrovat od předu tak záleží jestli to pak ve vyšší rychlosti přestane nebo stále vibruje od třeba 80ti...
Tam muže být dost věcí:
Mohou být špatný čepy/uložení ramenou a nebo samotný ramena nebo to bylo tuknutý na přední blatník a tím pádem muže být pístnice v tlumiči mírnoučce ohnutá a nebo uložení tlumiče - těhlice nebo jak se to jmenuje
Doporučil bych kouknout na ty čepy ramen, samotný ramena, kotouče, vule řízení, nechat si prověřit/zkouška tlumičů a pak řešit....
Stabilizátory (tyčky) bych asi vyloučil to by klepalo na kostkách nebo na nerovným povrchu.
Tam muže být dost věcí:
Mohou být špatný čepy/uložení ramenou a nebo samotný ramena nebo to bylo tuknutý na přední blatník a tím pádem muže být pístnice v tlumiči mírnoučce ohnutá a nebo uložení tlumiče - těhlice nebo jak se to jmenuje
Doporučil bych kouknout na ty čepy ramen, samotný ramena, kotouče, vule řízení, nechat si prověřit/zkouška tlumičů a pak řešit....
Stabilizátory (tyčky) bych asi vyloučil to by klepalo na kostkách nebo na nerovným povrchu.
2 Dexter: Až podezřele často se setkáváme u stejných témat, začnu si dávat pozor.
(Vtip) Dělá to v té oblasti rychlosti tak nějak obecně pořád (tomu říkám věta, brrr), ale při brzdění je to o něco intenzivnější. Nevím, zda to má souvislost s kotouči, jsou téměř nové a jako prasátko nejezdím, takže by zvlněné být neměly a ani zběžnou vizuální kontrolou jsem nic takového nezjistil - v neděli ale budu vědět víc, mechoš má totiž volné odpoledne, které nehodlám promrhat.
2 ba95: Pokud jsem dobře pochopil tvůj popis problému, dal bych na radu Kavandy - nechci tím říci, že by Sirup nemohl mít pravdu, ale čepy jsou častým důvodem těchto obtíží, a jejich diagnostika je velmi jednoduchá - pajsr všichni známe z HalfLifea
- čili to s trochou dobré vůle zvládneš sám, uložení tlumičů a rovnost ramen atd. už je na servis. Pokud budou v pořádku, jdi po věcech, které popsal Sirup, ale před tím (jelikož diagnostika těchto věcí už není triviální) zkus na povrchu s dostatečnou adhezí otočit volantem o 3/4 až 1 otáčku na libovolnou stranu, zhasni motor a lehkou rukou zkus volantem otočit na obě strany. Pokud zjistíš signifikantní vůli, zkus předtím, než budeš cokoli měnit, vůli v řízení vymezit na přechodce a tyči řízení. Ale kua opatrně!
Návod na fóru: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9543&postdays=0&postorder=asc&highlight=prevodka&start=15
Good luck!


2 ba95: Pokud jsem dobře pochopil tvůj popis problému, dal bych na radu Kavandy - nechci tím říci, že by Sirup nemohl mít pravdu, ale čepy jsou častým důvodem těchto obtíží, a jejich diagnostika je velmi jednoduchá - pajsr všichni známe z HalfLifea


Návod na fóru: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9543&postdays=0&postorder=asc&highlight=prevodka&start=15
Good luck!
Nench se tu nalakat radama stylu - vlez pod to s pacidlem.Kdo tohle pise,tak ten to v praxi nedelal - pacidlo funguje jen na to, kdyz uz to mas totalne na kasi jinak se to ani nehne!! Proste vzajemne se to podpira a pacidlem se muzes vrtat vis kde:-)
Muzes se na to max podiat na zdvizi nebo jame - viz. dole
Vem auto sjed kamkoliv trebas na STK a vule by ti meli odhalit
Muzes se na to max podiat na zdvizi nebo jame - viz. dole
Vem auto sjed kamkoliv trebas na STK a vule by ti meli odhalit
Tak jsme, pánové, včera lehce poladili převodku řízení, a... No, je to lepší...
Sice si dokážu představit, že to řízení může mít vůli skoro nulovou, ale ten centimetřík se snese, a vibrace jsou skoro pryč - teď už podezírám snad jen přední kola, ale řešit to budu asi až po zimě, kdy si ověřím, jestli to na pleháčích nedělá stejnou neplechu. To by bylo fpr...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže použijeme funkci hledat
No a za druhy - priprav si peníze na GO přední napravy. U E34 fakt běžná věc
Kostice, uložení stabilizatoru
Ramena včetně silaču - horní spodní
Pak uložení tlumučů či samotné tlumiče
Když je v hajzlu řízení tak tyčky řízení a středova tyč taky
Jo a nekupuj levny srajdy, nevyplatí se to ( třeba starline atd ...)

No a za druhy - priprav si peníze na GO přední napravy. U E34 fakt běžná věc

Kostice, uložení stabilizatoru
Ramena včetně silaču - horní spodní
Pak uložení tlumučů či samotné tlumiče
Když je v hajzlu řízení tak tyčky řízení a středova tyč taky
Jo a nekupuj levny srajdy, nevyplatí se to ( třeba starline atd ...)