
Před dvěma týdny jsem koupil v.u. auto, do provozu 1/1998, 195000tkm. Zdálo se mi trošku "línější" (porovnat mohu se svou bývalkou, E34 525tds 1993 300000tkm, která byla naprosto úžasná a jela jak z praku), ale i bez toho by šla na diagnostiku, která taky řekla, že je špatné vstřikovací čerpadlo, konkrétně jeho hlava. Jinak se mi taky moc nelíbila lehučká prodleva v reakci na plyn, při vyšlápnutí spojky rychlé spadnutí otáček na volnoběh a třeba při podřazení po lehkém rychlém prošlápnutí meziplynu min. odezva motoru (tohle se ale po opravě nezměnilo, asi je to tak správně, jezdil jsem mezi tím trošku něčím jiným, takže možná jen nezvyk). No a samozřejmě to hůře startovalo za tepla. Jako ještě ne nějak kdo ví jak zle, ale nebylo to "na brnk", jako teď

Takže, proběhla nějaká sleva, auto jsem koupil a šlo hned do Bosche do Zábřeha. Zjistili, že v čerpadle snad není skoro nic dobrého, přesněji špatné byly: tělěso, hřídel, podávací čerpadlo, ventil, těsnění, gufero... jediné, co se nakonec neměnilo, byla právě hlava čerpadla.
Krom toho, co mělo čerpadlo za sebou, byly důvody jeho špatného stavu velice zanedbaný palivový filtr (samozřejmě bývalým majitelem velmi udržovaného auta) a částečně asi i to, že díky netěsnosti (viz nové těsnění a gufero) tam prolínal olej.... Takže nezanedbávat údržbu, filtry jsou základ!!!

No, co bych ještě vykládal, cena opravy i s prací a DPH 26.964,- Kč. V Boschi podle mého mínění profesionální přístup, ochota, rychlost a věřím, že odborně a spolehlivě vykonaná práce
