při klesání otáček chcípne E34 TDs
-
capulda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte 14.11.2006 01:00
může mi prosím nekdo poradit. mám E34 525TDs rv 93. nastartovat jde v pohodě, ale po chvíli mi začnou kolísat otáčky. a pak když pridám plyn a dostanu to nad 2 000 otáček a pustím ho tak jak to jde dolů ty otáčky tak to prostě chcípne. a z motoru někde okolo svíček nebo tam někde jde slyšet nějaké bzučení. please HELP 
-
gyrous
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
-
martin33
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
Mas pravdu ze cerpadla moc nevydrzej,staci ale jen vymenit rozdelovaci hlavu (ta cast cerpadla co jsou do ni zasroubovany trubky ke vstrikum) cena cca 13000kc. Vim ze to je raketa,ale clovek ma klid a nez kupovat jety cerpadlo o kterym nic nevis tak je to jediny vychodisko,pak jenom cely novy cerpadlo. Ja bych osobne zacal tim,ze bych zmeril tlaky motoru,novej ma myt 30,minimum je22,pak je motor po smrti a zralej na GO, zkontroloval vstriky (tlaky a jestli nekapou),tesnost palivove soustavy+funkcnost podavaciho cerpadla v nadrzi+vycisteni nasavaciho sitka,hadicku agr ventilu (snimac tlaku turba)hadicku najdes uprostred sani ze spoda a vede smerem k palivovimu filtru do krabicky velikosti zapalek do ktere vede konektor. Kdyz vse funguje jak ma a tu hadicku odpojis tak motor vubec netahne (jako bez turba)
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
-
martin33
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
tou se seřizuje dávka paliva ne volnoběh. ten přidáš na počítači. ale v té elektronický části je reostat po kterým ten jazýček jezdí a u volnoběhu je nejvíc vydřený proto to chcípá. já bych vyměnil elektronickou část.medvidek píše:Jeste me napadla takova vec,na cerpadle je elektronicka hlava od ktere vede cerny kabel do kulate svorkovnice a tou el. hlavou se serizuje volnobeh (kdyz povolis ctyri srouby tak se da posouvat)
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
-
martin33
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
-
martin33
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 23.07.2007 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 1171
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
Mel jsem 524td,potom 525tds a na obou jsem resil snad vse co se resit da a jednoho dne jsem se nasral a koupil 740iL takze naftu od BMW 2.4 a 2.5 znam na zpamet vcetne cele e-34. Navic nekradu a nejsem milionar tak jsem obcas musel inprovizovat. Jinak zbylo mi turbo na tds,nechce nekdo????????? Lidova cena
-
Nick11
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 07.03.2008 01:00
Mam E34 BMW TDS a koukal sem na vase prispevky a vypada to, ze byste mi mohl poradit. Tece mi vstrikovaci cerpadlo mezi prirubou a telem cerpadla. Prirubu myslim tu jak sou do ni zasroubovane trubky ke vstrikum. Je to vazny problem, nebo se da lece vymenit tesneni? Jsem z Liberce a v nejhorsim se obratim na BOSCH servis v Doubi, sou tam dobri?
