Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

při klesání otáček chcípne E34 TDs

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
capulda
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 14.11.2006 01:00

#1 Příspěvek od capulda »

může mi prosím nekdo poradit. mám E34 525TDs rv 93. nastartovat jde v pohodě, ale po chvíli mi začnou kolísat otáčky. a pak když pridám plyn a dostanu to nad 2 000 otáček a pustím ho tak jak to jde dolů ty otáčky tak to prostě chcípne. a z motoru někde okolo svíček nebo tam někde jde slyšet nějaké bzučení. please HELP :cry:
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od gyrous »

Popiš víc, motor všude suchý? filtr jsi při koupi vyměnil a hadičky přepadový taky? 8O
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#3 Příspěvek od medvidek »

Rad ti pomuzu,stavel jsem celej motor od zakladu a znam ho na zpamet,ale potrebuju to videt a slyset.Jsem z Liberce tak jestli mas zajem a nemas to daleko tak napis SZ a ja ti poslu tel. kontakt a domluvime se
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od martin33 »

na Omegách to je vstřikovací čerpadlo a vzhledem k tomu že je to stejný motor akorát s menším výkonem tak bych hledal tím směrem.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#5 Příspěvek od medvidek »

Mas pravdu ze cerpadla moc nevydrzej,staci ale jen vymenit rozdelovaci hlavu (ta cast cerpadla co jsou do ni zasroubovany trubky ke vstrikum) cena cca 13000kc. Vim ze to je raketa,ale clovek ma klid a nez kupovat jety cerpadlo o kterym nic nevis tak je to jediny vychodisko,pak jenom cely novy cerpadlo. Ja bych osobne zacal tim,ze bych zmeril tlaky motoru,novej ma myt 30,minimum je22,pak je motor po smrti a zralej na GO, zkontroloval vstriky (tlaky a jestli nekapou),tesnost palivove soustavy+funkcnost podavaciho cerpadla v nadrzi+vycisteni nasavaciho sitka,hadicku agr ventilu (snimac tlaku turba)hadicku najdes uprostred sani ze spoda a vede smerem k palivovimu filtru do krabicky velikosti zapalek do ktere vede konektor. Kdyz vse funguje jak ma a tu hadicku odpojis tak motor vubec netahne (jako bez turba)
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od medvidek »

Jeste me napadla takova vec,na cerpadle je elektronicka hlava od ktere vede cerny kabel do kulate svorkovnice a tou el. hlavou se serizuje volnobeh (kdyz povolis ctyri srouby tak se da posouvat)
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od martin33 »

medvidek píše:Jeste me napadla takova vec,na cerpadle je elektronicka hlava od ktere vede cerny kabel do kulate svorkovnice a tou el. hlavou se serizuje volnobeh (kdyz povolis ctyri srouby tak se da posouvat)


tou se seřizuje dávka paliva ne volnoběh. ten přidáš na počítači. ale v té elektronický části je reostat po kterým ten jazýček jezdí a u volnoběhu je nejvíc vydřený proto to chcípá. já bych vyměnil elektronickou část.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od medvidek »

Nema cenu menit el. cast cerpadla,vydre se ta hridelka co se na ni posouva to kolecko ,ja to vyresil tim,ze jsem dal mezi tu el. hlavu a cerpadlo 0,4mm tesneni a maka to.
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od martin33 »

medvidek píše:Nema cenu menit el. cast cerpadla,vydre se ta hridelka co se na ni posouva to kolecko ,ja to vyresil tim,ze jsem dal mezi tu el. hlavu a cerpadlo 0,4mm tesneni a maka to.


takže si jí vlastně přizvedl a pěkně si to očůral... to je dobrý vědět díky za nápad :-)
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#10 Příspěvek od medvidek »

Prisel jsem na to uplne nahodou kdyz to kamos zacal povolovat a motor byl nastartovanej tak vse normalne makalo a jakmile to zase utah tak nesel pridat plyn a chcipalo to (pri tech pokusech mi vyblilo asi 10L nafty z cerpadla,ale stalo to za to) Tak se dalo tesneni a je klid :P
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od martin33 »

to že se srovná když ho povolíš vím ale dát tam těsnění mě nenapadlo :cool2:
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#12 Příspěvek od medvidek »

Mel jsem 524td,potom 525tds a na obou jsem resil snad vse co se resit da a jednoho dne jsem se nasral a koupil 740iL takze naftu od BMW 2.4 a 2.5 znam na zpamet vcetne cele e-34. Navic nekradu a nejsem milionar tak jsem obcas musel inprovizovat. Jinak zbylo mi turbo na tds,nechce nekdo????????? Lidova cena
Nick11
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 07.03.2008 01:00

#13 Příspěvek od Nick11 »

Mam E34 BMW TDS a koukal sem na vase prispevky a vypada to, ze byste mi mohl poradit. Tece mi vstrikovaci cerpadlo mezi prirubou a telem cerpadla. Prirubu myslim tu jak sou do ni zasroubovane trubky ke vstrikum. Je to vazny problem, nebo se da lece vymenit tesneni? Jsem z Liberce a v nejhorsim se obratim na BOSCH servis v Doubi, sou tam dobri?
Odpovědět