
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 528i netáhne...
Svíčky, shit benzin! Tankuju pravidelně u Jetky natural 98 předepsaný výrobcem. Když jsem se vracel ze Slovenska, bral jsem u Shellky benál a neměli 98. Tak jsem vzal 95 V_Power a jel znaltelně lépe, než 98 od Jetky. A to na reklamy nedávám, ale to auto, jakoby bylo o 500 kg lehčí. Krásně šlo za plynem. Fakt rozdíl jako prase. Kdyžtak ještě vyměň palivový filtr se vzduchovym. Nechápu, že ti nejsou v Baworu schopni poradit.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Marten píše:Mám sice vše v pořádku (asi), ale auto pořád nejede.. Tak už nevím co mám dělat..![]()
Ještě vyzkouším zhodit výfuk a projet to. Jedině tak zjistím, jestli je to opravdu katem nebo ne.
Jestli ještě někoho napadá něco věcného tak ať mi to sem napíše.
No, pokud shodis vyfuk, tak bych take necekal extra tah. S delkou vyfukoveho potrubi se pocita pri navrhu motoru.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: pon 15.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno/HK
- Kontaktovat uživatele:
Marten píše:To miculash: A jak tobě zjistili, že je to KATem? Já ještě příští týden nechám zhodit výfuk a projet to. Ty už to máš teda opravený nebo jak to budeš řešit?
prijel jsem tam, rekl ze to netahne a pak mi jen volali ze mam kat v pr...
no a resit to budu, bohuzel tak, ze jim dam 6000 za rozriznuti a vysypani a zpetne navareni, a pak sezenu nejaky bosal uni kat za 4k a dam ho tam

Na mojej 528 predtym som mal problem s cidlami, ale bolo to nieco ine ako mas ty - 528 ma jedno cidlo polohy na kluke a druhe cidlo hore pri vackach. Ja som mal jedno z nich zle (tusim na kluke) a auto nestartovalo na brnknutie ale az po par sekundach tocenia starterom - motor nemal signal z jedneho tak chvilu skumal impulzy a palil podla druheho cidla, ale pozor , zavadu oboch cidiel odhalila aj bezna diagnostika Bosch KTS...
Takze ak ti oni nic nenasli, treba hladat inde, skus pozriet aj palivovy filter ci nieje zabity bordelom, zmerat tlak paliva v systeme, skontrolovat ten kat, pripadne na diagnostike sledovat hodnoty vahy vzduchu, ci su v rozmedzi...
Takze ak ti oni nic nenasli, treba hladat inde, skus pozriet aj palivovy filter ci nieje zabity bordelom, zmerat tlak paliva v systeme, skontrolovat ten kat, pripadne na diagnostike sledovat hodnoty vahy vzduchu, ci su v rozmedzi...
Mam ted taky takovej pocit, ze mi to min tahne. Mam teda spatny cidlo vyfukovych ventilu,tak uvidime,jestli to zabere. Zejtra s tim jdu do servisu, budou mi jeste menit olej,filtry atd. Tak to treba pomuze, ale kdyz ne, tak se rad dozvim, jak to vyresis.
Auto mi jede jinak v pohode, startuje tak za vterinu,vterinu a pul. Jede, drzi otacky, ale nekdy dam treba plnej plyn a auto nejde do otacek, a kdyz uz,tak desne pomalu.Treba zrychleni na dalnici ze stovky na 130 je silene pomaly, i s plynem na podlaze.
jeste jenom jeden takovej dotazek OT: mam furt pocit, ze na miste ridice je slyset takovej svistivej zvuk od motoru, ne ze by to bylo extra hlucny, ale zni to jak kdyby byl pustenej vetrak. Je to hlasity podle toho jak toci motor. Z mista spolujezdce to neslysim. A aerodynamickej hluk to neni, dela to i v padesatce treba. Pravda, nemam v aute predni koberecky, muze to byt tim?
Diky.
Auto mi jede jinak v pohode, startuje tak za vterinu,vterinu a pul. Jede, drzi otacky, ale nekdy dam treba plnej plyn a auto nejde do otacek, a kdyz uz,tak desne pomalu.Treba zrychleni na dalnici ze stovky na 130 je silene pomaly, i s plynem na podlaze.
jeste jenom jeden takovej dotazek OT: mam furt pocit, ze na miste ridice je slyset takovej svistivej zvuk od motoru, ne ze by to bylo extra hlucny, ale zni to jak kdyby byl pustenej vetrak. Je to hlasity podle toho jak toci motor. Z mista spolujezdce to neslysim. A aerodynamickej hluk to neni, dela to i v padesatce treba. Pravda, nemam v aute predni koberecky, muze to byt tim?
Diky.