Opravdu to netáhne jak má.. Když jsem ho koupil tak auto jelo jak pila. Teď se mi zdá, že je nějaké udušené..
Při jízdě se to projevuje tak, že auto je líné a nemá tah v nižších otáčkách, potom se to nějak samo opraví aniž bych zastavoval nebo vypínal motor a zase to jede jako dřív (ale jen na chvíli). Pak se zase vše opakuje a motor ztrácí tah..
Byl jsem na diagnostice a nebyly v paměti závad žádné chyby. Jen v ŘJ převodovky byly dvě neznámé chyby 154 a 155. Ty se vymazaly.
Co by s tím mohlo asi být??
Ještě jsem zapoměl zmínit, že asi před 14 dny jsem měnil čidlo polohy klik. hřídele.
Je to čidlo, ale to by měla diagnostika detekovat. V tom čidle je tenoulinkej drátek (několik km dlouhej) a tohle dělá, když se přeruší. V závislosti na teplotě občas kontaktuje jak má a občas ne. To by vysvětlovalo ten nestabilní výkon. Ale pokud jsi ho měnil, tak bych asi zaměřil na ten konektor, esli jsi ho špatně nezacvakl.
Než jsem to čidlo vyměnil, tak to cukalo a zdechalo. Teď je to z tohoto hlediska OK. K tomu čidlu bylo prodřený vedení.
Diagnostika byla BOSCH, takovej malej zelenej kufřík. Ukazovalo to celkem dost hodnot. Pokud se však domníváte, že diagnostika v BMW by byla jistější, tak mi nakonec asi stejně nic jiného nezbyde..
Tomcat14 píše:Vysypaný katalizátor????? Je to jen doměnka. Známý tohle řešil na 320i.
stim mam osobni zkusenost ale me se to projevovalo tak ze dokud sem tomu neslapl hodne na plyn tak to jelo jakz takz ale jakmile sem dal vic nebo plnej tak to dunelo divne jak skodovka vkopci.......za tyden sem apsolovoval asi 3x diag a nikdy se na nic neprislo....cca do tydne to nebylo schopne ani vyjet kopec na prosek az vlastni uvahou ze to jede jak priskrceny ze sundame vejfuk a uvidime......ale jeden znamej poradil at zkusim riznout katak tak se riznul a ejhle auto jelo lip a potom se vybrakoval a zavaril a auto jelo normalne jako predtim...az na ten zvuk
Tak jsem byl v Renocaru a měřili mi cívky za jízdy a diagnostikovali motor. Nezjistili žádnou závadu. Mechanik, kterej to projížděl mi řekl, že to jede dobře jak to má jet..
Ale ještě než jsem tam jel, tak jsem měnil vzduch filtr a byla uplně volná spona na gumovém kolenu za váhou vzduchu. Po přitažení jsem žádnou změnu nepozoroval.
Tak teda nevím.. Možná by to chtělo porovnat se stejným autem.
tak se mi stalo neco podobnyho, mam e39, 520 a za studena motor tahne jak ma, ale jakmile se zahreje tak to zas netahne
po vikendu jdu do servisu, tak jsem zvedavej na co prijdou... a co vse budou muset vymenit (a ja zaplatit) nez to bude to sprarvny
Ještě mě napadá jedna varianta a to ta, že jsem si na to už zvyknul. Než jsem to koupil tak jsem měl 520i v automatu a to vůbec nejelo.. A když jsem pak do tohoto sednul ta to bylo uplný letadlo... Tak teda nevím
Mno, máš pravdu, čidel je tam hafo. Mě třeba diagnostika vyhodila špatný čidlo na vanosu. Ale to fakt musíš do origo BMW, aby byla jistota, který to je. Diagnostika za minutku a po vychladnutí motoru mi to udělali na počkání. 30 minut práce, ani ne.