Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e34 - ventilátor topení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
Řešil jsem to nedávno. 100% jsou to odpory. Jsou na pravé straně, musíš demontovat kastlík,boční pravý plastový kryt vedle topení. Jsou zastrčené pod radiátorem topení v tom tělese vpravo a vedou do něj čtyři dráty. Jeden je kostra a pak 1-3 stupeň. 4 stupeň nejde přes odpory ten jede natvrdo bez odporu proto funguje normal. Odpory samotné (takové pružinky, podle tloušťky reguluji rychlost ventilátoru)budou vpořádku, problém je v takovém kontaktu (asi taková pojistka proti přehřátí) pod nima. Stačí když ho trošku přihneš nožem aby měli kontakt a je po problému. 30 minut práce, křížový šroubovák.
PS: Většinou se to stává, když ti trošku prosakuje radiátor topení (mlžení čelního skla) a to vlhko nedělá dobře tomu kontaktu v tom heblu odporu.
PS: Většinou se to stává, když ti trošku prosakuje radiátor topení (mlžení čelního skla) a to vlhko nedělá dobře tomu kontaktu v tom heblu odporu.
tak teda super rada,ja som uz vymenil vsetko mozne,a ventilator isiel stale iba na 4rychlosti.teraz uz je vsetko OK.je to normalne ze ten odpor sa tak moc ohrieva?
este raz dik za pomoc
este upresnim je to na soferovej strane,lebo podla navodu som zacal rozoberat spolujazdcovu a tam nic...mozno som iba ja zle pochopil
este raz dik za pomoc

este upresnim je to na soferovej strane,lebo podla navodu som zacal rozoberat spolujazdcovu a tam nic...mozno som iba ja zle pochopil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj všem, mám podobný problém, jen malinko jinak....
dříve mi chodily všechny rychlosti 1-2-3, ne stále , větrák se pouštěl v závislosti na nastavené teplotě, na 4. běžel stále...
Posledních cca 14 dni běžel jen na 4, 1-2-3 nereagovaly vůbec, 4 běžela stále, žádné pazvuky se nikde neozývaly, z důvodu absence času jsem to více neřešil...
Včera ráno jsem nastartoval, pustil větrák klasicky na 4, příšerně hučel (ne pravidelně, spíše houpavě), takto vydržel půl dne(jen nárazově jsem zkoušel), a večer už nešel vůbec...
Prosím o radu, čím mám teď začít, v čem hledat chybu...
Když běžel jen na 4, viděl jsem chybu v těch odporech..
Teď mám tedy v háji jak větrák samotný, tak odpory...?
Předem moc děkuju za všechny postřehy a rady. Petr
PS: Jedná se o E34, 520i M50, 6/1990
dříve mi chodily všechny rychlosti 1-2-3, ne stále , větrák se pouštěl v závislosti na nastavené teplotě, na 4. běžel stále...
Posledních cca 14 dni běžel jen na 4, 1-2-3 nereagovaly vůbec, 4 běžela stále, žádné pazvuky se nikde neozývaly, z důvodu absence času jsem to více neřešil...
Včera ráno jsem nastartoval, pustil větrák klasicky na 4, příšerně hučel (ne pravidelně, spíše houpavě), takto vydržel půl dne(jen nárazově jsem zkoušel), a večer už nešel vůbec...
Prosím o radu, čím mám teď začít, v čem hledat chybu...
Když běžel jen na 4, viděl jsem chybu v těch odporech..
Teď mám tedy v háji jak větrák samotný, tak odpory...?
Předem moc děkuju za všechny postřehy a rady. Petr
PS: Jedná se o E34, 520i M50, 6/1990
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zaklad je projit pojistky (nejrychlejsi+nejpohodlnejsi),porsacek píše:kluci netusite jak je to na e39 530d s dual klimackou dnes rano jedu do prace a vetrak ani tuk a prece jen pri te zime me zena a deti asi brzo uskrti .
pak bych odpojil baterku(radeji), a zkus pustit stavu primo do vetraku(pokud se nekam pobliz dostanes, nevim, jak to E39 ma resene), uvidis, zda se rozbehne, pak muzes laborovat dal...
Zdravim.
Ja mam podobny problem. Mam E34 524 TD, manualna klima.
Ked zacne mrznut, tak mi prestane ist vetrak kurenia
Vetrak je dobry, skusal som 3 kusy. Ked funguje, tak idu bez problemov vsetky 4 stupne. Ma to dost divne priznaky. Obcasne ked nastartujem tak vetrak ide bez problemov, po nejakej dobe 5- 10 minut prestane ist. Potom asi za 10-15 minut nabehne a uz ide bez problemov. Obcasne po nastartovani nenabehne ale zas po 10-15 minutach ide bez problemov.
V com by mohol byt problem ? Kde sa nachadza rele co ho spina a reguluje ? Lebo ked zazrakom nabehne, tak niekde pri nohach cvakne rele, len neviem ci na mojej strane alebo spolujazdca. Mal uz niekto podobny problem ? Este som si vsimol jednej zaujimavej veci, ked nefunguje ten vetrak, tak nejdu ani stierace
Skor sa m zda, ze to robi niektore rele, ktore sa spina hned otoceni kluca v zapalovani, ako keby nezaplo nejaky cely obvod.
Vdaka, lebo cez zimu bez vetraka sa zle jazdi
Ja mam podobny problem. Mam E34 524 TD, manualna klima.
Ked zacne mrznut, tak mi prestane ist vetrak kurenia

V com by mohol byt problem ? Kde sa nachadza rele co ho spina a reguluje ? Lebo ked zazrakom nabehne, tak niekde pri nohach cvakne rele, len neviem ci na mojej strane alebo spolujazdca. Mal uz niekto podobny problem ? Este som si vsimol jednej zaujimavej veci, ked nefunguje ten vetrak, tak nejdu ani stierace

Vdaka, lebo cez zimu bez vetraka sa zle jazdi

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
mno tak skoro na chlup stejnej problem sem resil pred pul rokem... a myslim ze mi neslo ani radio.. a byla to pojistka u baterky... je na druhym nejtlustsim cervenym dratu v cerny krabicce cca 3x5 cm a ja mel povoleny kontakty... neni to klasicka nozova pojistka ale plisek prisroubovanej dvouma sroubkama... tak zkus tohle nez zacnes kuchat...
zabere to minimum casu..
