Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Mrtví koně v E39 530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
brta
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: úte 27.06.2006 00:00
Bydliště: Moravská Třebová
Klubové ID: 1176
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od brta »

Ahoj, dnes jsem se projel vcelku pěknou 530d E39 1999, která je na prodej, ale jak jsem to byl projet, totálně nejela. Podle majitele je KO (teď se omlouvám za asi totálně neodborný a možná nepřesný popis! :oops: ) nějaký podtlakový ventil, nebo něco podobného před turbem, takže to oslabuje funkci turba. No, podle mě to turbo nešlo naprosto vůbec. Ale na co jsem se chtěl hlavně zeptat, je možné, že 530 i v případě, že je turbo OUT, nejede způsobem, že bych mu to natřel 1,6kou Escortem, že na čtyřku do opravdu mírného táhlého kopce to není schopné pohnout rafičkama na budíkách ani o milimetr směrem nahoru? Přemýšlím, jestli krom turba nejsou opravdu mrtví i někteří koníci. Díky za názory! :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

stačí aby kterákoli ze seučástek byla KO a auto nejde. Je zpřevodované na výkona a pokud tam není tak to neutáhne. jinak u 530d to může být turbo/váha/ vstřiky ... toto jsou nejčastější závady které z 3,0 udělají "lemru línou" :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

Huska píše:stačí aby kterákoli ze seučástek byla KO a auto nejde. Je zpřevodované na výkona a pokud tam není tak to neutáhne. jinak u 530d to může být turbo/váha/ vstřiky ... toto jsou nejčastější závady které z 3,0 udělají "lemru línou" :-)
Moze to byt len vadna regulacia plniaceho tlaku tym, ze je v cajchu nejaka hadicka, alebo ventil regulacie turba. Navrhujem hodit na diagnostiku, oprava nemusi byt draha - moze to byt vazne len detail. Ja som tiez nedavno kupill 530d. Majitel mi hovoril, ze auto nemalo tahu a bolo lenive a pricina bola odidene akesi dopravne palivo cerpadla co je v motorovom priestore. Vraj to na 530d odchadza pomerne casto. Opravovalo sa to v servise BMW v nemecku a komplet vymena toho cerpadla za nove stala okolo 400EUR vratane prace a diagnostiky.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6218
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kdyz u turbo dieslu uplne vyndas turbo, jede to celkem slusne, jen je ten motor takovej hluchej (samo ma malej vykon)... takze pokud to nejelo na 4ku do mirneho kopce, bude problem i jinde (nejspis regulace nebo vstriky, je to spolu provazane)
“Ability is what you're capable of doing.”
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od gyrous »

Teoreticky, jakmile řídící jednotka načte závažný problém motoru, přepne do nouzového režimu.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

Hanz píše:kdyz u turbo dieslu uplne vyndas turbo, jede to celkem slusne, jen je ten motor takovej hluchej (samo ma malej vykon)... takze pokud to nejelo na 4ku do mirneho kopce, bude problem i jinde (nejspis regulace nebo vstriky, je to spolu provazane)
tak toto u 3,0d neplatí ... špatný ventil na turbu a měl jsem problém se rozjet, na pětku to netáhlo vůbec a na 4k max 80km/h
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
mrzolt
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pon 05.06.2006 00:00

#7 Příspěvek od mrzolt »

Kolik muze stat ten tlakovej ventil u turba???
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#8 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

mrzolt píše:Kolik muze stat ten tlakovej ventil u turba???
Něco okolo čtyřky, pokud se nepletu, už si to moc nepamatuju, jsem rád že jsem ho nepotřeboval.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět