Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Mrtví koně v E39 530d
-
brta
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: úte 27.06.2006 00:00
- Bydliště: Moravská Třebová
- Klubové ID: 1176
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, dnes jsem se projel vcelku pěknou 530d E39 1999, která je na prodej, ale jak jsem to byl projet, totálně nejela. Podle majitele je KO (teď se omlouvám za asi totálně neodborný a možná nepřesný popis!
) nějaký podtlakový ventil, nebo něco podobného před turbem, takže to oslabuje funkci turba. No, podle mě to turbo nešlo naprosto vůbec. Ale na co jsem se chtěl hlavně zeptat, je možné, že 530 i v případě, že je turbo OUT, nejede způsobem, že bych mu to natřel 1,6kou Escortem, že na čtyřku do opravdu mírného táhlého kopce to není schopné pohnout rafičkama na budíkách ani o milimetr směrem nahoru? Přemýšlím, jestli krom turba nejsou opravdu mrtví i někteří koníci. Díky za názory! 
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
stačí aby kterákoli ze seučástek byla KO a auto nejde. Je zpřevodované na výkona a pokud tam není tak to neutáhne. jinak u 530d to může být turbo/váha/ vstřiky ... toto jsou nejčastější závady které z 3,0 udělají "lemru línou" 
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Moze to byt len vadna regulacia plniaceho tlaku tym, ze je v cajchu nejaka hadicka, alebo ventil regulacie turba. Navrhujem hodit na diagnostiku, oprava nemusi byt draha - moze to byt vazne len detail. Ja som tiez nedavno kupill 530d. Majitel mi hovoril, ze auto nemalo tahu a bolo lenive a pricina bola odidene akesi dopravne palivo cerpadla co je v motorovom priestore. Vraj to na 530d odchadza pomerne casto. Opravovalo sa to v servise BMW v nemecku a komplet vymena toho cerpadla za nove stala okolo 400EUR vratane prace a diagnostiky.Huska píše:stačí aby kterákoli ze seučástek byla KO a auto nejde. Je zpřevodované na výkona a pokud tam není tak to neutáhne. jinak u 530d to může být turbo/váha/ vstřiky ... toto jsou nejčastější závady které z 3,0 udělají "lemru línou"
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
tak toto u 3,0d neplatí ... špatný ventil na turbu a měl jsem problém se rozjet, na pětku to netáhlo vůbec a na 4k max 80km/hHanz píše:kdyz u turbo dieslu uplne vyndas turbo, jede to celkem slusne, jen je ten motor takovej hluchej (samo ma malej vykon)... takze pokud to nejelo na 4ku do mirneho kopce, bude problem i jinde (nejspis regulace nebo vstriky, je to spolu provazane)
Něco okolo čtyřky, pokud se nepletu, už si to moc nepamatuju, jsem rád že jsem ho nepotřeboval.mrzolt píše:Kolik muze stat ten tlakovej ventil u turba???
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
