Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bio nafta
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Já když slyším o tom nesmyslu jak se bude přidávat nějaký bordel do nafty a benzínu tak bych zabíjel. Naše motory jsou dělaný na kvalitní palivo a né na nějaké sračky! Generálky nám bude platit Bursík a ta jeho banda nebo kdo?
A o tom, že se palivo bude kazit cca po 2 měsících ani nemluvě. Dost dopravců si na konci roku nakoupí naftu kvůli nákladům, která mu vystačí cca půl roku a teď z ní bude nepoužitelná břečka!
No nic zase jsem se nasral, že já jsem vůbec reagoval
A o tom, že se palivo bude kazit cca po 2 měsících ani nemluvě. Dost dopravců si na konci roku nakoupí naftu kvůli nákladům, která mu vystačí cca půl roku a teď z ní bude nepoužitelná břečka!
No nic zase jsem se nasral, že já jsem vůbec reagoval
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Nejvhodnější auto pro bionaftu nebo rostliný olej je Mercedes W 124 200D-250D-300D. Má klasické řadové čerpadlo, které není tolik náchylné na opotřebení, takže do něj můžete opravdu lít i použitý vyfritovaný olej (samozřejmě řádně přefiltrovaný). Na zimu je lepší olej ředit kvůli tuhnutí aditivy.
Není třeba mít strach a kupovat hned celý motor, to opravdu ne. Odejde jen čerpadlo nebo trysky..
Vzhledem k tomu, že díly (nebo i repase čerpadla) na starou W124 jsou v tomto ohledu levnější než na TDS, asi nebude příliš vhodné experimentovat u BMW s palivem pro auto nepředepsaným. Ikdyž na některých čerpacích stanicích je kvalita nafty mnohdy horší než čistý rostliný olej.. A dokonce i u stanic vyhlášených značek...
Není třeba mít strach a kupovat hned celý motor, to opravdu ne. Odejde jen čerpadlo nebo trysky..
Vzhledem k tomu, že díly (nebo i repase čerpadla) na starou W124 jsou v tomto ohledu levnější než na TDS, asi nebude příliš vhodné experimentovat u BMW s palivem pro auto nepředepsaným. Ikdyž na některých čerpacích stanicích je kvalita nafty mnohdy horší než čistý rostliný olej.. A dokonce i u stanic vyhlášených značek...
Mergla 124 200D jsem měl. Byl to dobrej koráb, ale línej, jak mr.ka.
Když viděl kopec, tak se lekl a já řadil pomalu za 3. Nic jinýho než naftu jsem tam nelil a byl to fakt držák. K BIO naftě asi toliko. Začali jsme na firmě tankovat do dodávek Jumpera a Boxera Bio sračku a u obou odešlo TURBO. U Jumpera tak cca za 6 měs. a u Boxera po roce. Nevím, zda-li je to náhoda, ale bylo to tak. V servise nám řekli, že do aut z Turbem by se tenhle kýč lejt vůbec neměl. 
-
bmw525tds97
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv 21.06.2007 00:00
- Bydliště: Havířov
no myslim si ze kdyby vyrobce udelal rozbor sracek z cerpadla,ci nekde kde se uzajuji malinke kousky nafty..tak by poznali ze se nejedna o dobrou naftu...kor kdybys po nich chtel v zaruce novej motor....to by se znazily najitz cokolivMaxiczech píše:Mno, tak to je dobrej mazec.Jen mne napadá, jak by výrobce dokazoval, že tam někdo lil bionaftu, když nádrž logicky proleju normální naftou a pak jim ten traktor hodím na ponk a budu ho chtít vošéfovat v záruce..
