Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
čištění klimy
Ahoj Harley, klima se opravdu čistí spreyem. Má takovou dlouhou hadičku na místo difuzoru. A postup je primitivní: tu hadičku vsuneš do otvorů topení stlačíš, tak aby z toho šla pěna a pomalu vysouváš, ale ne zas moc pomalu aby ti ten sprey vydržel na všechny. Taky vyndej pilové filtry a i tam něco nanes. Chvíli nech působit a pak zapni foukání teplého vzduchu. A je to hotový. Medik
medik píše:Ahoj Harley, klima se opravdu čistí spreyem. Má takovou dlouhou hadičku na místo difuzoru. A postup je primitivní: tu hadičku vsuneš do otvorů topení stlačíš, tak aby z toho šla pěna a pomalu vysouváš, ale ne zas moc pomalu aby ti ten sprey vydržel na všechny. Taky vyndej pilové filtry a i tam něco nanes. Chvíli nech působit a pak zapni foukání teplého vzduchu. A je to hotový. Medik
čus medíku dík za odpověd myslíš že je to tak jednoduché já vím že v servisu rozebírají neco ve předu asi ten výparník a do něho stříkají ten sprey a pak to vyplachují teplou vodou ale nevím kde je a jak se do něj leze
Nejaky vystrikani jen "dutin" stacit nebude. Chce to ten vyparnik - pristup desnej, u tebe snad bude zepredu od motoru co je pylovy filtr (ten by se mel menit taky) , ovsem neni jak to poradne rozebrat a dostat se k vyparniku
Ten je schovanej az za "vetrakama" a taky si muzes ten "cistic" akorat nastrikat na ty vetraky coz se ti muze stat, ze to pak bude piskat apod.
Sam to taky resim na E46 - vyplacany uz XY tech cisticu a stale to neni ono.
Ten je schovanej az za "vetrakama" a taky si muzes ten "cistic" akorat nastrikat na ty vetraky coz se ti muze stat, ze to pak bude piskat apod.
Sam to taky resim na E46 - vyplacany uz XY tech cisticu a stale to neni ono.
Toydolls píše:Nejaky vystrikani jen "dutin" stacit nebude. Chce to ten vyparnik - pristup desnej, u tebe snad bude zepredu od motoru co je pylovy filtr (ten by se mel menit taky) , ovsem neni jak to poradne rozebrat a dostat se k vyparniku
Ten je schovanej az za "vetrakama" a taky si muzes ten "cistic" akorat nastrikat na ty vetraky coz se ti muze stat, ze to pak bude piskat apod.
Sam to taky resim na E46 - vyplacany uz XY tech cisticu a stale to neni ono.
No uvidím zkusím to rozdělat a dám vědět na forum jak to šlo at si to muže taky někdo přečíst co ho čeká zatím dík chlapi a mějta se čus Karel
Jen můj poznatek ohledně klimatizace. Mám e-39 a začal jsem používat automatické zavírání vzduchu do auta (protismrad z venku). Vždy klimu vypínám tak 30 sekund před tím, než vypnu motor. V sobotu vlezu do auta a smrad z průduchů jako blázen. Určitě to bylo tím, že byl zavřený přívod vzduchu do auta a orosené průduchy od puštěné klimatizace se přes noc pěkně zapařily. Tudíž je nutné, dávat pozor na to, aby při zaparkování byl přívod vzduchu z venku otevřen a vzduchové potrubí mělo možnost vyschnout
Naštěstí to po 15 minutách bylo v pohodě, ale byl to hroznej zapařenej smrad. Jak žumpa.. 


P-J píše:Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
Jj, to je ono.....
Mno jenze chlapi v tom je prave ten problem. U E46 to znamena rozebrani 1/2 auta respektive palubka ven, jinak nemate sanci se tam dostat
A kdyz uz ji budete mit venku tak pak to krasne jde zeshora pokud si nechate horni pruduchy otevrene
Toydolls píše:P-J píše:Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
Jj, to je ono.....
Mno jenze chlapi v tom je prave ten problem. U E46 to znamena rozebrani 1/2 auta respektive palubka ven, jinak nemate sanci se tam dostat
A kdyz uz ji budete mit venku tak pak to krasne jde zeshora pokud si nechate horni pruduchy otevrene
Ale tady se bavíme o E39.... a u ní to znamená demontovat pouze jednu krytku a ev. vyvrtat jednu díru....
