Zdravím , potřebuji poradit ohledně čidla na snímání otáček a teď nevím jestli se jedná o snímač otáček klikového hřídele nebo snímač otáček vačkového hřídele.
Koupil jsem z německa 540i r.v.1996 a při jednání mě ten hoch německej
povídal,že je tam vadné čidlo na snímání otáček motoru.
Trochu to teda opravdu zlobí tak ho chci vyměnit ale nevím které mám koupit.Auto se chová takto :
Při nastartování a následném zařazení D nebo R ,motor zahoupe a chcípne,pak ho nemohu cca tak 30 vteřin natočit,nebo když zapnu klimu
tak motor začne běžet nepravidelně ale oba případy se nestávají často,tak jednou za týden.Štve mě to zejména na křižovatce s řízeným provozem když skočí zelená ,tak potom 30 vteřin je hódně dlouhá doba.
Díky za odpověď
PavelP
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Čidlo které ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
na semaforech s automatem urcite nevyrazuj a jen stuj na brzde!PavelP píše:Zdravím , potřebuji poradit ohledně čidla na snímání otáček a teď nevím jestli se jedná o snímač otáček klikového hřídele nebo snímač otáček vačkového hřídele.
Koupil jsem z německa 540i r.v.1996 a při jednání mě ten hoch německej
povídal,že je tam vadné čidlo na snímání otáček motoru.
Trochu to teda opravdu zlobí tak ho chci vyměnit ale nevím které mám koupit.Auto se chová takto :
Při nastartování a následném zařazení D nebo R ,motor zahoupe a chcípne,pak ho nemohu cca tak 30 vteřin natočit,nebo když zapnu klimu
tak motor začne běžet nepravidelně ale oba případy se nestávají často,tak jednou za týden.Štve mě to zejména na křižovatce s řízeným provozem když skočí zelená ,tak potom 30 vteřin je hódně dlouhá doba.
Díky za odpověď
PavelP
převodovce to je fuk je tak konstruovaná, k prokluzu dochází v měniči kde se maří ten výkon a při volnoběhu je to skutečně 00 prd, horší by to bylo to držet v otáčkách ale to zas normální člověk nedělá. Pro převodovku je daleko horší řazení jako takové protože při "zapínání" kvaltu dochází k malému prokluzu mezi lamelami a opotřebovávají se brzdné pásy.