Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Čidlo které ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#1 Příspěvek od PavelP »

Zdravím , potřebuji poradit ohledně čidla na snímání otáček a teď nevím jestli se jedná o snímač otáček klikového hřídele nebo snímač otáček vačkového hřídele.
Koupil jsem z německa 540i r.v.1996 a při jednání mě ten hoch německej
povídal,že je tam vadné čidlo na snímání otáček motoru.
Trochu to teda opravdu zlobí tak ho chci vyměnit ale nevím které mám koupit.Auto se chová takto :
Při nastartování a následném zařazení D nebo R ,motor zahoupe a chcípne,pak ho nemohu cca tak 30 vteřin natočit,nebo když zapnu klimu
tak motor začne běžet nepravidelně ale oba případy se nestávají často,tak jednou za týden.Štve mě to zejména na křižovatce s řízeným provozem když skočí zelená ,tak potom 30 vteřin je hódně dlouhá doba.

Díky za odpověď
PavelP
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

PavelP píše:Zdravím , potřebuji poradit ohledně čidla na snímání otáček a teď nevím jestli se jedná o snímač otáček klikového hřídele nebo snímač otáček vačkového hřídele.
Koupil jsem z německa 540i r.v.1996 a při jednání mě ten hoch německej
povídal,že je tam vadné čidlo na snímání otáček motoru.
Trochu to teda opravdu zlobí tak ho chci vyměnit ale nevím které mám koupit.Auto se chová takto :
Při nastartování a následném zařazení D nebo R ,motor zahoupe a chcípne,pak ho nemohu cca tak 30 vteřin natočit,nebo když zapnu klimu
tak motor začne běžet nepravidelně ale oba případy se nestávají často,tak jednou za týden.Štve mě to zejména na křižovatce s řízeným provozem když skočí zelená ,tak potom 30 vteřin je hódně dlouhá doba.

Díky za odpověď
PavelP
na semaforech s automatem urcite nevyrazuj a jen stuj na brzde!
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#3 Příspěvek od Maxiczech »

Takhle může zlobit kterékoliv čidlo. Nemusí být zrovna čidlo otáček motoru. Třeba mě ukamenujte, ale doporučuji diagnostiku, než vylučovací metodou vyměnit čidla, která můžou být dobrá... :?
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Doktor1 »

rozhodně diagnostika...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Doktor1 »

rozhodně diagnostika...
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od T613 »

RuDoSh píše:na semaforech s automatem urcite nevyrazuj a jen stuj na brzde!
jo ale to je taky na pytel na prevodovku, kdyz na D je to porad v zaberu a ty to drzis na brzde

diag to resi :-)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

převodovce to je fuk je tak konstruovaná, k prokluzu dochází v měniči kde se maří ten výkon a při volnoběhu je to skutečně 00 prd, horší by to bylo to držet v otáčkách ale to zas normální člověk nedělá. Pro převodovku je daleko horší řazení jako takové protože při "zapínání" kvaltu dochází k malému prokluzu mezi lamelami a opotřebovávají se brzdné pásy.
Odpovědět