Vysvětlí mi prosím někdo, jestli je lepší mít neustále zapnutou klimošku (a mít nastavenu třeba teplotu 21 stupňů) nebo jestli je lepší zapínat jí až od určité venkovní teploty?
A neni to zbytečný když neni horko? Zbytečně, to žere navíc... né že bych spotřebu nějak řešil, ale nějak litřík to udělá Já jí zapínam, jen když je horko
RuDoSh píše:mam ji zaplou skoro porad... i v zime, nerosi se okna zevnitr
No toho nerosení oken jsem si také všiml, ono to i nějak vysušuje vzduch, že? Proto jí mám také zapnutou pořád. Ale nechtěl bych si zničit autínko Je to mazel, no...
Klima v zimě? A to jen proto, aby se nemlžila okna? Mno, to slyším poprvé. Klimu zapínám opravdu, jen v létě. Určitě ne 2x za rok. Horko je minimálně 3 měsíce
RuDoSh píše:od toho tam ta klima je..... bych rekl, ze vic trpi tim, ze ji zapnes 2x rocne....
presne tak .. idky by se nemela moc zapinat na couracky a hlavne by se mela vypnout nejakou dobu pred vypnutim motoru aby se dosusila .. jinak je gut ji zapnout i v zime .. nemela by se nechavat 3/4 roku nezapnuta .. trpi to pak daleko vic
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Klima by se mela cas od casu na chvili pustit, jinak si clovek koleduje, ze tam zatuhnou membrany a pri nejakem spusteni prasknou. 95% problemu s klimou je zpusobeno timhle.
Mám naprosto stejné informace, nevypínat. Jezdím skoro stále na automatiku. Od toho tam přeci je. Jinak je tam olej co maže součásti a když se nehýbe medium tak se součásti nemažou.
Můj kamarád ji na autě na podzim vypl a na jaře těsnění pryč, medium pryč. Spousta práce a starostí. Bylo to sice na Fiatu, ale stejně.
To jsou zajímavé info , tudíž doporučujete nastavit na automat a mít zapnotou klimatizaci (sněhovou vločku) celý rok? Stejně si manuálně nastavuji v autě kolečkem na středním panelu vepředu i vzadu vzduch teplý / studený. V zimě mi hlídá teplotu vzduchu v autě stejně digitál. Sem měl pocit, že k tomu klima nemusí být zapnutá..
Maxiczech píše:To jsou zajímavé info , tudíž doporučujete nastavit na automat a mít zapnotou klimatizaci (sněhovou vločku) celý rok? Stejně si manuálně nastavuji v autě kolečkem na středním panelu vepředu i vzadu vzduch teplý / studený. V zimě mi hlídá teplotu vzduchu v autě stejně digitál. Sem měl pocit, že k tomu klima nemusí být zapnutá..
Zajímavé to je, proto jsem se ptal i ostatních. Osobně to dělám takto: tlačítko rozdělení vzduchu (AUTO) mám zapnuto, tlačítko rozeznání smradu (A v kolečku) mám zapnuto, teplotu mám nastavenou na 21 stupňů, a klimošku mám zapnutou (VLOČKA). Vzduch je vysušený - nemlží se okna, je-li přiváděný vzduch chladnější než 21 stupňů tak ho ohřeje, je-li přiváděný vzduch teplejší než 21 stupňů, tak ho ochladí. Ale pořád mi ještě nikdo neřekl, jestli tímhle tu klimošku nepokazím...
Maxiczech píše:A jak to kolečko na středním panelu v autě? Modrá nebo červená?
No to záleží na Tobě - já jsem chladnomilný, tak to mám na tři modré tečky, jestli ale máš raději teplo, tak si to nastav na červené tečky. Osobně ctím baworáckou velmi dobrou myšlenku, aby řidič byl ochlazován - omezení nebo oddálení únavy - a to je právě to proudění chladného vzduchu na obličej...