Maxiczech píše:Když vyndáš klíček a máš zapnutá světla, tak by měla všechna zhasnout. Tak to mám alespoň já. Je divné, že zadní ti svítí. To je dost nepraktické, když pospícháš, vypneš motor, zamkneš auto a pak to nenatočíš, protože budeš mít death baterii. Jinak ten gong by měl doprovázet i vyzuální prvek na palubce. Když je málo kapaliny v ostřikovačích, tak mi cinkne gong a objeví se i kontrolka stavu kapaliny na palubce. Tak je to i s venkovní teplotou (gong a bliká teplota na displayi), dveře atp. Bylo by dost hloupé, aby zazněl gong a konec. To by asi těžko někomu dotopilo, o co jde, že?
Kdyz vyndas klicek a mas zapnuta svetla, tak ti zhasnou? I parkovacky? To je dost blby, ne?
přesně tak
Mě po vypnutí kličku to zatroubí a světla zhasnou a svítí jen parkovačky.
Maxiczech píše:Když vyndáš klíček a máš zapnutá světla, tak by měla všechna zhasnout. Tak to mám alespoň já. Je divné, že zadní ti svítí. To je dost nepraktické, když pospícháš, vypneš motor, zamkneš auto a pak to nenatočíš, protože budeš mít death baterii. Jinak ten gong by měl doprovázet i vyzuální prvek na palubce. Když je málo kapaliny v ostřikovačích, tak mi cinkne gong a objeví se i kontrolka stavu kapaliny na palubce. Tak je to i s venkovní teplotou (gong a bliká teplota na displayi), dveře atp. Bylo by dost hloupé, aby zazněl gong a konec. To by asi těžko někomu dotopilo, o co jde, že?
Kdyz vyndas klicek a mas zapnuta svetla, tak ti zhasnou? I parkovacky? To je dost blby, ne?
přesně tak Mě po vypnutí kličku to zatroubí a světla zhasnou a svítí jen parkovačky.
Mno, mám to tak: pokud je přepínač světel přepnutý v režimu parkovaček, tak vyndám klíček a parkovačky svítí stále. Pokud mám přepínač v režimu tlumených bo dálkových světel, tak mi vyndání klíčku všechno zhasne, mno.. Bych už několikrát ráno asi nenatočil.. Sorry, ale vy se tady bavíte o E-34.. Já popisuji E-39
No hoši, rady hezký, ale moje chyba , že jsem vás neuvedl na spávnou cestu. Mám odpojený celej Checkcontrol. A jelikož tam mám ručičkový hodinky tak si myslím že to zvuky nikdy nevydávalo. Teploměr venovní teploty atd maj jen ty digi. Mám tam manual čerpadlo a tak je toho odpojeno asi trošku víc. Ne moje vina. Tak a teď elektrikáři raďte. Když vypnu klíček tak zustanou svítit jen obrysovky, ale i ty stačí na uplné vybití baterie.
sturmann píše:No hoši, rady hezký, ale moje chyba , že jsem vás neuvedl na spávnou cestu. Mám odpojený celej Checkcontrol. A jelikož tam mám ručičkový hodinky tak si myslím že to zvuky nikdy nevydávalo. Teploměr venovní teploty atd maj jen ty digi. Mám tam manual čerpadlo a tak je toho odpojeno asi trošku víc. Ne moje vina. Tak a teď elektrikáři raďte. Když vypnu klíček tak zustanou svítit jen obrysovky, ale i ty stačí na uplné vybití baterie.
a ješte mi to tu nezobrazuje moje podpisy
Tak si kup za 35 Kč ten dodatečnej obyčejnej bzučák na světla a napoj to.
Pokud píšeš jak to je bude ta elektrika si pěkně rozhabrovaná
No tak ten bzučák právě mám a snažim se z někoho dostat kam to připojit. Jestli už to někdo dělal. Ano, jsem línej to hledat. Ale asi mi nezbyde než to udělat a najít si ty spávná pojistky sám.
sturmann píše:No tak ten bzučák právě mám a snažim se z někoho dostat kam to připojit. Jestli už to někdo dělal. Ano, jsem línej to hledat. Ale asi mi nezbyde než to udělat a najít si ty spávná pojistky sám.
U toho je snad nakres kam to zapojit, ne? Co ja si pamatuju, kdyz jsem to delal kamosovi na facko, tak to bylo jednoduchy.
Tj, ale Fáčko není BMW. Na BMW nejde ani klakson, když vytáhneš klíček. Ná vod u toho asi byl, ale já to našel v bordelu co jsem měl po předchozím autě. Takže ho nemám. Musím najít idealní kombinaci aby to řvalo, až když to chcípnu a otevřu dveře. Jestli to najdu tak to sem nahodím
Doktor1 píše:na E34,o které je tady řeč,shasínání světel komplet i parkovačkama nelze nijak naprogramovat,už se to tady řešilo...
Na origo programovací stanici BMW je možnost nastavit denní světla (vypínač zůstává stále v poloze 2 a po vypnutí klíčku zhasnou jak tlumené, tak i parkovačky) i na E34. Jestli to ale jde na všech, to netuším.
Na bzučák se vyprdni, protože bys ho musel zapojovat stejně dvojčinně, jako jsem to dělal tátovi na Fóbiji. Tedy aby bzučel když po startu nerozsvítíš a taky když po chcípnutí nezhasneš. Je to sice relativně primitivní zapojení - ze světel jleze jednou +12V když svítěj a jindy kostra přes vlákno a dtto přes malý odpůrek na zapalování.
Na E34 jsem si z palubky vytáhl signál od kontrolky dobíjení (nejhorší pakárna) a přes kondík a relé + 3 diody (L+P parkovačky a potkávačky = i osvětlení palubky) udělal automatické rozsvěcení. Je to ideální, stejně už se svítí i ve dne a na zhasínání (třeba na přejezdu) to chce leda zvláštní vypínač (ale nezapomínat na něj). Jinak vše automaticky - tedy zhasne ihned a rozsvěcí vždy po pár sekundách po otrkání baterky. Lepší než přeprogramování baterky. I variantu s rozsvícenými pouze předními potkávacímí světly či speciálními pro denní svícení jsem zavrhnul, protože to pak chce při sešeření zase cvakat...