
Díky za rady.
Ta se spouští jen když je třeba intenzivně chladit. V chladící soustavě je čidlo (double temperature switch) a kdyby nestačilo chlazení přes visko + pomalý chod tak se to přepne na pořádnej "průvan"Marten píše:No a ta druhá rychlost se projevuje teda jak? Dnes jsem to zkoušel na E38 740i a chovalo se to úplně stejně jako u mého auta. Žádnou druhou rychlost jsem nevypozoroval...
Přesně tak. Myslel jsem že to tak má být, ale po výměně odporu se už chovají obě stejně. Jak jsem psal. Takže to byla moje neznalost (patrně pramenící z důvěry, protože jsem měnil ten větrák za jinej, údajně plně funkční a nebo ten odpor umřel krátce po výměně) a zároveň se moc omlouvám za mystifikaci.Marten píše:Jasně, to jsem zkoušel. Po připojení napřímo (po rozpojení konektoru) mi jedou jen 2 rychlosti.
Na konektoru jsou 4 piny, jeden kostra, a zbylé tři jsou různé rychlosti. Jedou mi ale jen dvě.
Takže je to evidentně odporama.
Ale říkal jsi, že u každé tvé E39 ti to funguje jinak, to znamená, že ti to u některé funguje špatně??