Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525D e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#41 Příspěvek od milonovo »

Zkus si najít nějakej ten BOSCH servis,300 není tolik a budeš vědět.
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Peter »

milonovo píše:Zkus si najít nějakej ten BOSCH servis,300 není tolik a budeš vědět.

na diagnostike som bol i ked nie v original bosch, ale chalani majú zariadenie bosch,neviem či je v tom rozdiel, vyhodilo len ten regulator, ináč všetko OK, váha dáva tak ako má atd...
pysta
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: stř 02.08.2006 00:00

#43 Příspěvek od pysta »

Obrázek
Cislo 1?
Mne totiz odkedy vratili auto z bmw servisu (kde menili zadny naraznik :-)), do 3000 prakticky netaha, to je jedno ci je map odpojeny alebo nie...
Peter
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 12.09.2006 00:00
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Peter »

ano, č.1 je ten regulátor plniaceho tlaku, ktorý uvádza turbo do činnosti, teda reguluje ho púšťaním podtlaku, ktorý je privádzaný do tohto regulátora, ak sa mýlim opravte ma
Odpovědět