Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Tempomat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#1 Příspěvek od RBMW »

Chlapi nefunguje mi tempomat na e39,nevíte čím by to mohlo byt?????
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#2 Příspěvek od Birkoff »

RBMW píše:Chlapi nefunguje mi tempomat na e39,nevíte čím by to mohlo byt?????
Zkus napsat co ti na něm nefunguje.
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#3 Příspěvek od RBMW »

Zelený budík se mi zapne ale pak když ho chci za jízdy zapnout tak vubec nereaguje.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

RBMW píše:Zelený budík se mi zapne ale pak když ho chci za jízdy zapnout tak vubec nereaguje.
zkus diagnostiku. udělají ti ji i v bosch servisu směr na hodonín (bývalý fiat).
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Huska »

a co tak vypadlé lanko z klapky?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#6 Příspěvek od RBMW »

Které lanko a z které klapky???
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

RBMW píše:Které lanko a z které klapky???
máš benzína nebo diesla? u benzína je klasický motorek který tahá lankem jako by jsi šlapal na plyn.....otvírá škrtící klapku u motoru.
Pokud dieslel...tak ti pomůže jen diagnostika.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#8 Příspěvek od RBMW »

Mám naftu :(
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ
Klubové ID: 878

#9 Příspěvek od zet »

Chodí ti ABS?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

RBMW píše:Mám naftu :(
v tom případě byla moje rada zcestná ...Diesl je "jen" páčka-káble-do řídící jednotky a čidlům na pedálech. Zajed na diagnostiku
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#11 Příspěvek od RBMW »

ABS je OK.....
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ
Klubové ID: 878

#12 Příspěvek od zet »

fungoval ti tempomat dříve, nebo jsi to takhle koupil?
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#13 Příspěvek od RBMW »

Takhle jsem to koupil.
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ
Klubové ID: 878

#14 Příspěvek od zet »

jak ho aktivuješ,když ho chceš použít ?Musíš ho zapnout na symbolu 0/I
a potom v rychlosti kterou chceš jet zmáčknout + nebo -.
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#15 Příspěvek od RBMW »

Zapnu ho tlačítkem pod budíkama a rozsvítí se zelený budík v přístrojovce.Pak už přece stačí jenom na volantu + nabo -.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#16 Příspěvek od Birkoff »

RBMW píše:Zapnu ho tlačítkem pod budíkama a rozsvítí se zelený budík v přístrojovce.Pak už přece stačí jenom na volantu + nabo -.
Ano, tak by to mělo být. Ale jak psal Huska: u benzínů je servo motorek, který se chová jako bys šlapal na pedál plynu (ten pedál se dokonce propadá), u nafty je jen elektronika do ŘJ.
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00
Klubové ID: 1151

#17 Příspěvek od Boriss23 »

Ja mam na E38 to ze ho aktivuji pod volantem...potom plus ci minus na nastaveni rychlosti a musim to potvrdit na volantu....
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#18 Příspěvek od P-J »

Boriss23 píše:Ja mam na E38 to ze ho aktivuji pod volantem...potom plus ci minus na nastaveni rychlosti a musim to potvrdit na volantu....
To je starší provedení - aktivovalo se to tlačítkem pod volantem a na volatu je jenom tlačítko "0". U novějších se to integrovalo a na volantu je "0/1".

V principu je vše ale úplně stejné. (já si na programování dokonce můžu vybrat, jestli chci aktivaci provádět tlačítkem pod volantem, nebo na volantu).
RBMW
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: čtv 01.02.2007 01:00
Bydliště: Břeclav
Klubové ID: 1828

#19 Příspěvek od RBMW »

Tak to bude asi nekde pěkne schovaná krpa......
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ
Klubové ID: 878

#20 Příspěvek od zet »

když jsem měl odešlou ř.j. ABS,tak mi kromě abéeska a áscéčka právě taky nešel tempomat,jako tobě - rozsvítil se ale to bylo celé.
Odpovědět