Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
máš benzína nebo diesla? u benzína je klasický motorek který tahá lankem jako by jsi šlapal na plyn.....otvírá škrtící klapku u motoru.
Pokud dieslel...tak ti pomůže jen diagnostika.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
v tom případě byla moje rada zcestná ...Diesl je "jen" páčka-káble-do řídící jednotky a čidlům na pedálech. Zajed na diagnostiku
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
RBMW píše:Zapnu ho tlačítkem pod budíkama a rozsvítí se zelený budík v přístrojovce.Pak už přece stačí jenom na volantu + nabo -.
Ano, tak by to mělo být. Ale jak psal Huska: u benzínů je servo motorek, který se chová jako bys šlapal na pedál plynu (ten pedál se dokonce propadá), u nafty je jen elektronika do ŘJ.
Boriss23 píše:Ja mam na E38 to ze ho aktivuji pod volantem...potom plus ci minus na nastaveni rychlosti a musim to potvrdit na volantu....
To je starší provedení - aktivovalo se to tlačítkem pod volantem a na volatu je jenom tlačítko "0". U novějších se to integrovalo a na volantu je "0/1".
V principu je vše ale úplně stejné. (já si na programování dokonce můžu vybrat, jestli chci aktivaci provádět tlačítkem pod volantem, nebo na volantu).