Ahoj. Potřeboval bych poradit jak vyzkoušet proč nefunguje PDC. Respektive které z čidel je špatné.... zjistí to diagnostika nebo vyhodí "jen" chyba čidel a neukáže které je špatné.
Problém je takový že po zařazení zpátečky jde celou dobu plný tón. Díky za jakoukoli radu nebo odkaz..... snažil jsem se hledat, ale nic kloudného jsem nenašel.
Díky
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:Ahoj. Potřeboval bych poradit jak vyzkoušet proč nefunguje PDC. Respektive které z čidel je špatné.... zjistí to diagnostika nebo vyhodí "jen" chyba čidel a neukáže které je špatné.
Problém je takový že po zařazení zpátečky jde celou dobu plný tón. Díky za jakoukoli radu nebo odkaz..... snažil jsem se hledat, ale nic kloudného jsem nenašel.
Díky
ahoj.. nevim jestli to bude tvuj pripad, ale me to vydavalo staly ton, kdyz jsem mel skriplej drat od cidla.. jinak spatny cidlo jsem zjistil tak, ze jsem si vlezl do kufru a zkousel rukou, jestli zareaguje.. jedno mam mrtve (a zapojene), ale PDC funguje dal tak jak ma.. (teda krome toho ze ten kousek co kryje to mrtvy cidlo, nepobira
diagnostika ti řekne, přesně který čidlo to je nebo ušetři za diag. a:
1. klíček do polohy II.
2. zařazená zpátečka
3. lehce přilož na čidlo prst, ty který lehce vrněj, bzučej...........jsou O.K., to mrtvý je K.O.
Baxon píše:diagnostika ti řekne, přesně který čidlo to je nebo ušetři za diag. a:
1. klíček do polohy II.
2. zařazená zpátečka
3. lehce přilož na čidlo prst, ty který lehce vrněj, bzučej...........jsou O.K., to mrtvý je K.O.
nebo k němu dej ucho,dobrý uslyšíš tikat,špatný je potichu..
kluci díky moc za rady ... o víkendu to zkusíme a dám vědět jak jsem uspěl
pokud zjistím které je špatné..tak co s ním? odpojit nebo ho nechat zapojené ? .... imho kolik stojí nové čidlo a kde ho koupit?
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
odpojit to nepomůže,jen vyměnit.. ale nemusí to být čidlem,může tam být přerušený drát,což se stává často,skrat atd.. ten dlouhý tón je signalizace závady...
Huska píše:kluci díky moc za rady ... o víkendu to zkusíme a dám vědět jak jsem uspěl
pokud zjistím které je špatné..tak co s ním? odpojit nebo ho nechat zapojené ? .... imho kolik stojí nové čidlo a kde ho koupit?
Huska píše:kluci díky moc za rady ... o víkendu to zkusíme a dám vědět jak jsem uspěl
pokud zjistím které je špatné..tak co s ním? odpojit nebo ho nechat zapojené ? .... imho kolik stojí nové čidlo a kde ho koupit?
tak kluci díky za rady... vrnění jsem tedy nezaznamenal , ale tikání je slyšet krásně (vyjma krajního levého) ... nebyl čas to hlouběji zkoumat tak prosím o radu jestli je nutno sundat nárazník nebo jak se k čidlu dostat?
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d