Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výměna př. tlumičů e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Klubové ID: 1448
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ilegaltuner »

Ještě jsem to nedělal a tento týden mně to čeká.

nemááte někdo nákresy př tumičů?

dík za každou užitečnou radu :wink:
Milda
Registrovaný
Příspěvky: 444
Registrován: úte 16.11.2004 01:00
Bydliště: ZLÍN

#2 Příspěvek od Milda »

Pokud máš zvedák a stahovák na pružiny,tak to jde ,ale pokud jsi to ani neviděl ,tak to radši někomu dej udělat.
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Klubové ID: 1448
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ilegaltuner »

Milda píše:Pokud máš zvedák a stahovák na pružiny,tak to jde ,ale pokud jsi to ani neviděl ,tak to radši někomu dej udělat.
jako, že bych to nezvlát se nebojím už jsem to dělal na spoustech jiných aut,ale nějak mi není jasné jak ten tlumič drží dole.Když nemá dole žádný ůchyt.Koukal jsem na foto toho tlumiče na netu. říká se jim tuším patrony :lol:


(připadám si jako pako, že se ptám na takové blbosti :D )
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

až si to zvedneš a podíváš se poznáš že není nic jednoduššího, sundáš brzdič a spojovačku tlumiče s stabilizátorem, a vespod na tlumiči jsou asi 4 šrouby ty vyšroubuješ, nahoře v kloubouku odšroubuješ 3 osmičkový matky a vyndáš celý person ven, rozebereš to od sebe, z persnu vyndáš patronu dáš novou a zase zpět.
ilegaltuner
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 15.02.2006 01:00
Bydliště: Český Těšín Věk:už 26
Klubové ID: 1448
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od ilegaltuner »

líp jsi to už popsat nemoch, dík moc :wink:

To je vše co jsem chtěl vědět
radims
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od radims »

nemusíš odšroubovávat celý tlumič, sundej klobouks ložiskem nahoře, odšroubuj zátku tlumiče a vytáhneš ho(jen tu patronu) nahoru přes díru. Ušetříš si ty pitomé, dobře utáhnuté šrouby dole.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

To je nesmysl, takhle to nelze, klobouk je část auta tudíž ho nesundáš, jedině flexou :) a stejně jak povolíš matici tlumiče v horním uložení tak ti to uložení pružina vystřelí a ještě dostaneš přes hubu pružinou. Prostě takhle to nejde.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#8 Příspěvek od Pavel H »

Fugo ma pravdu :-)
radims
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od radims »

stahováky na péra jsou snad samozřejmostí, kloubouk se dá odšroubovat - asi si nerozumíme pojmy - kdybych to neměl odzkoušené, nepsal bych to.
Raději mi géniové napište, jak se dostat u e39 k regulačnímu ventilu podtlaku a nesundat přitom sací potrubí??
Kdo to vymyslí, má 100 bodů. :D
Odpovědět