Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2300
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Kontaktovat uživatele:
u motorů do V, který sou vepředu je to zajimavá možnost pro tuning - v americe je to populární - maj s tim zkušenosti z jejich osmiválců - prodávaj se kity na nový auta, který sou namontovaný a plně funkční asi za 5 hodin
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, hotovy turbo kit se da koupit na jakykoliv bawo, stoji to dle typu tak 4-6k dolaru. Neni pak problem dostat 3.5l e34 na 400-450 koni....
Nicmene i kdyz budeme predpokladat, ze tyhle motory jsou fakt naddiminezovane a ze jim to tolik vadit nebude, tak by me docela zajimalo, co to udela s prevodovkou, diferakem a tak....
Nicmene i kdyz budeme predpokladat, ze tyhle motory jsou fakt naddiminezovane a ze jim to tolik vadit nebude, tak by me docela zajimalo, co to udela s prevodovkou, diferakem a tak....
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2300
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Kontaktovat uživatele:
doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video
http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
mne sa to zda ako absolutna hlupost montovat turba za zadnu napravu...
aku to ma odozvu na stlacenie plynu??? podla mna strasnu...ved pokial sa tie vyfukove plyny dostanu k turbine a pokial sa ta roztoci to trochu potrva a to by este nebol najvacsi problem..problem by som videl najma v kompresorovej casti, kde pokial sa stlaceny vzduch dostane do valca potrva to nekonecne dlho, lebo predtym musi prejst medzichladicom...takze taky system by som nebral ani zadarmo nie to este za 7milionov... 


DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video
http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag?



nechcem byt skepticky, ale aj tak tomu neverim...teraz som si to video pozrel a zda sa mi, ze to je propagacia vyrobku...a pri reklame to spravia tak aby ludia videli to co oni chcu aby sme videli...je tazko urcit odozvu na plyn pri pozerani videa...netvrdim, ze to nema ten vykon(lebo ten sa casom dostavi aj keby boli turba hoc aj 3metre za autom
), len ze odozva nieje taka aka by mala byt...preco je potom snaha v motorsporte skracovat vedenie tak na vyfukovej strane ako na sacej???...a ze s tym urobi burn out...to ma nevzrusuje...corvette je ush v serii velmi silne auto a ked to nejake turbo na konci vyfukovej sustava troska priskrti aj tak to bude mat dostatok vykonu...myslim priskrti iba zo zaciatku, lebo potom to vyvazi vzduchom, ktory do valca natlaci navyse...
...tot moj nazor 



mufman píše:DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video
http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag?![]()
šlo to hezky za plynem
Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?
no co by sa stalo?? vypari sa


3rroR píše:mufman píše:DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video
http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag?![]()
šlo to hezky za plynem
Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?
no co by sa stalo?? vypari sa![]()
aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...
Ochlazujou to jo, ale ani tak na koncaku se da nehorazne spalit. A kdyz strikne voda na rozehraty brzdovy kotouce tak se sice taky vypari, ale kdyz ma clovek stesti tak se muzou i pekne zkroutit, tak by me zajimalo jestli to udela i neco tady nebo to je odolnej material proti temhle vlivum. Ale asi je, jinak by meli jen samy reklamace...
mufman píše:3rroR píše:mufman píše:[quote="DC"]doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video
http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag?![]()
šlo to hezky za plynem
Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?
no co by sa stalo?? vypari sa![]()
aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...
Ochlazujou to jo, ale ani tak na koncaku se da nehorazne spalit. A kdyz strikne voda na rozehraty brzdovy kotouce tak se sice taky vypari, ale kdyz ma clovek stesti tak se muzou i pekne zkroutit, tak by me zajimalo jestli to udela i neco tady nebo to je odolnej material proti temhle vlivum. Ale asi je, jinak by meli jen samy reklamace...[/quote]
to by mu nemalo uskodit...predsa len je stavane na ovela vyssie teploty ako brzdove kotuce...
Ksakru,to je prácička,fungl auto,fung díly,žádný zarezlý šrouby,žádná špína,prostě pohoda,podle tohodle videa to vypadá že práce automechanika je spíš takovej odpočinek
,taky bych chtěl mít takový pracovyště
...
Ale jinak to turbo vzádu se mi taky nezdá,připadá mi to jako takovej výkřik do tmy ve vývoji turba,prakticky to vůbec nic nepřináší,spíš naopak,jak zde padlo,prodleva musí být logicky větší než když je turbo hned za svodama,třeba ne o moc,ale o něco přecejen...Jo,a vlastně to šetří plac u motoru,to je ale podle mně nedostačující argument...


Ale jinak to turbo vzádu se mi taky nezdá,připadá mi to jako takovej výkřik do tmy ve vývoji turba,prakticky to vůbec nic nepřináší,spíš naopak,jak zde padlo,prodleva musí být logicky větší než když je turbo hned za svodama,třeba ne o moc,ale o něco přecejen...Jo,a vlastně to šetří plac u motoru,to je ale podle mně nedostačující argument...
